Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

wifi v domě


chuck11

Recommended Posts

Ahoj všem,

potřeboval by jsem poradit jak nejlépe vyřešit wi-fi v domě a okolí domu, bohužel mi asi nestíhá nebo odchází router jelikož mi vypadává wi-fi nebo jede pomalu nebo někdy vůbec.V tomto okruhu jsem totální laik(proto berte jednotlivé komponenty a popisky s rezervou ;)).

Potřebuji pokrýt nejlépe celý 2.patrový dům s garáží,vedlejší garáž,hospodářskou budovou a altán se zahradou.

Momentální stav je následující: Poskytoval je "místní" vzduchem, přijmací anténa na střeše z ní UTP kabel natažený do obýváku.Zde mám WiFi router ASUS DSL-AC68U (2,4 + 5 GHz),kde jeden ze 4xGLAN je nastaven jako WLAN abych mohl UTP kabel napojit konektorem RJ-45 od poskytovatele. Dále jeden opakovač signálu mám v kuchyni,druhý opakovač mám v hospodářské budově,třetí opakovač  mám ve vedlejší garáži a čtvrtý opakovač mám v altánu.

Připojená zařízení:

Kabelem z routeru přes swith připojená TV, NAS server,2x Xbox, satelit +1 rezerva pro PC

Přes Wi-fi jsou připojené 4xNTB,5x mobil,3x wi-Fi zásuvky,3x-Wi-fi kamery.

Babo raď jak vše bez problému pokrýt, když s natažením kabelu do dalších pater nebo budov nepočítám. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaké zabezpečení používáš? Jaké opakovače v jaké normě? A jenam podle toho co píšeš tak je toho asi jako když budeš chtít odvézt 10 m3 dřeva ve Fiatu 500. Na takový router to je poměrně velká síla.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vůbec nemusí být routerem, to může být nevhodná volba kanálů, vzájemné ovlivňování těch opakovačů, ale hlavně tím provedením celé sítě.

Určitě bych (kde to jde ) tgo nahradil kabelem a potom to celé jsednotil, třeba produkty DECO od TP-linku, využíval bych službu MESH a roaming.

Ale takto na dálku to jde velmi špatně určit.