Jump to content

Recommended Posts

Ráno při prvním startu zatím vždy jen v mrazu mi na několik sekund svítí (bliká) kontrolka klíče, někdy to i pípne a vždy mě navigace pošle do servisu. Takhle mi zlobilo přední led světlo, které je již vyměněno. V servisu jsem byl ne diagnostice, hlášek spousta, ale prý nic neznamenají. O světlech prý nic. Ale že už se  s tím setkali a že prý přehrají software. Objevuje se někomu něco podobného?

Link to post
Share on other sites

Dělá mi to občas hladina v ostřikovačích při mrazu, Hned jako chyba zmizí. 

Link to post
Share on other sites

Když je kapalina hraně a zahoupe se auto. Tak blikne klíček, naskočí směrovka do servisu. A ani to nestihne napsat kapalinu. Když si párkrát ucáknu, tak už to to stihne napsat i že j to kapalina. Ale zase celé zhasne. Zůstane jenom service nav. 
A takhe si můžu ucáknout i 5x než zůstane klíček viset.

 

Link to post
Share on other sites

🤣 🤣 🤣 asi bych to potřeboval trochu přeložit. Když je kapaliny málo že? Když si párkrát ucáknu, tohle nevím? A takhe si můžu ucáknout i 5x než zůstane klíček viset Jak viset?

Ale je teda zvláštní, že by kontrolka na doplnění kapaliny do ostřikovačů posílala do servisu

 

Link to post
Share on other sites

@martinecondrej Ok :D
Mám verzi kde je čidlo množství kapaliny. Nicméně to tvůj problém  jak píšeš nahoře así nebude.
A ten překlad: Jde o to, že to čidlo má nejakou divnou hysterezi. V teplém provozu   (normálním). Když dochází kapalina během cákání (ostříku!) Tak rozsvítí klíček, na obrazovce v přístrojích ukáže upravte hladinu ostřikovačů a na navigaci udělá trasu k servisu. nimcéně pokud je to nahraně oné hystereze, tak to celé zase zhasne a při dalším výstřiku OSTŘIKOVAČŮ to celé naskáče znova. Až při 3-4 ucáknutí OSTŘIKOVAČI zůstane klíček viset a logu v rádiu zůstane vysvětlivka že jde o hladinu ostřikvoačů.

Jenže právě v zimě se mi stává že mi to takhle problikne (klíček na přístrojích často bez hlášky o ostřikovačích) i při přejetí ležícího policajta. Nicméně pak si párkrát ucáknu OSTŘIKOVAČI a ukáže se už ono info o tom že jde právě o ostřikovače.

Dobrý? :D

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Tak mě to poklesu teploty hodí chybu "závada nouzového brždění" - nebo tak něco. Rozsvítí se kontrolka brzd a je nefunkční tempomat. Musím znovu nastartovat a potom resetovat tempomat a vše je zase OK. Už jsem s tím byl v servisu- závad našli také kotel. Vše smazali a dnes opět 🙃

Link to post
Share on other sites

já už to mám vychytaný, že když mrzne, tak stačí po startu na pár vteřin vypnout světla. Denní ledky se rozsvítí naplno asi se v nich něco ohřeje a už to neudělá. Až půjdu na servis, tak mi tam něco přehrajou a bude to snad dobrý. 

Každopádně chyba světel je prkotina, brzdy a nefunkční tempomat bych teda řešil důrazně. U 5008 se mi kdysi dělo něco podobného a odcházela baterka

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...