Superman420 0 Posted February 6 Share Posted February 6 Zdravím, Jel sem do servisu na výměnu zadního skla a kdyz sem chtěl odjet tak sem si nevšiml že je zařazená rychlost (1), protože já vždy nechávám neutrál, tak jsem nedržel spojku a auto poskočilo a chcíplo. Když sem zkusil znova nastartovat, tak začlo pípat STOP, palubní pc vyhazoval jednu chybu za druhou (viz popisek) a volant (ne)šel otočit hrozně těžce - vpodstatě ani ne, z čehož sem usoudil že je asi vypnutý posilovač řízení. Pan v servise nevěděl čim to je, ale připojil alespoň diagnostiku a tam bylo napsáno něco ve smyslu, že jednotka ABS nekomunikuje. Nevíte co s tím je? Natočil sem co se stane když chci nastartovat: https://drive.google.com/file/d/16DtKEs0ySQAzdOLefLiy5tMq27-twSuL/view?usp=sharing Díky. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,552 Posted February 6 Share Posted February 6 ahoj, dám radu pro příště--vždycky před startem sešlápni spojku , a když ti bude někdo tvrdit, že se to nemá, pošli ho do prd.le no a teď dej auto do servisu, bez diagnostiky ho neopravíš Péťa and Medvěd 2 Quote Link to post Share on other sites
Radek Hurvajz 4,912 Posted February 7 Share Posted February 7 (edited) Sešlapnout spojku při startování snad učej i v autoškole, to se prostě musí, to je základ, některý auta bez sešlápnutí spojky a brzdy nešli nastartovat. No k problemu: Zkusil bych odpojit baterku, chvili počkat a pak ji připojit, pokud to nepomuže tak diagnostika jak piše kolega výše. Edited February 7 by Radek Hurvajz Quote Link to post Share on other sites
Medvěd 1,662 Posted February 7 Share Posted February 7 Souhlas, třeba služební Octa III se startováním přes tlačítko musí mít vyšlápnutou spojku a ještě pravou nohou musím stát na brzdě, jinak se rozsvítí jenom kontrolky a dál už nic. Myslím, že autor příspěvku je poučen a už si bude dávat bacha - snad oprava nebude drahá Quote Link to post Share on other sites
P607Olda 1,039 Posted February 7 Share Posted February 7 před 46 minutami, Radek Hurvajz napsal: No k problemu: Zkusil bych odpojit baterku, chvili počkat a pak ji připojit, pokud to nepomuže tak diagnostika jak piše kolega výše. Přidávám se k tomu, odpojit na 5 minut, po připojení baterky ještě minutu počkej a pak zkus. Quote Link to post Share on other sites
Radek Hurvajz 4,912 Posted February 7 Share Posted February 7 (edited) před 3 hodinami, Medvěd napsal: Souhlas, třeba služební Octa III se startováním přes tlačítko musí mít vyšlápnutou spojku a ještě pravou nohou musím stát na brzdě, jinak se rozsvítí jenom kontrolky a dál už nic. Myslím, že autor příspěvku je poučen a už si bude dávat bacha - snad oprava nebude drahá Navíc do budoucna bych doporučil nenechavat neutrál, nechavat 1 nebo R podle toho jak stojim do kopce či z kopce, pokud na rovině tak v zimě nedavam ruční brzdu vubec, přimrzne a je problem. V létě kvalt+ručka. Ale spolehat jen na ruční brzdu je nesmysl. Edited February 7 by Radek Hurvajz Medvěd 1 Quote Link to post Share on other sites
Medvěd 1,662 Posted February 7 Share Posted February 7 Já ručku nepoužívám takřka vůbec, parkuju s kvaltem a koly v rejdu tak, aby se při případném pohybu auta kola opřela o obrubník. Péťa 1 Quote Link to post Share on other sites
inoxing 490 Posted February 7 Share Posted February 7 Ta tvoje závada mě připadá jako podpětí v síti, možná by ti stačilo baterku odpojit a dobit. Mozna. OT: Treba u HTP bych kvalt na parkovani nepoužíval, skáčou kvůli tomu rozvody. Jinak v zimě na rovině taky nepoužívám zbytečně ruční brzdu. Quote Link to post Share on other sites
Zdeník 26 Posted February 13 Share Posted February 13 (edited) No, parkovanie v kopci len cez kvalt je ozehava zalezitost. Pri autach co maju dvojhmotu sa to nedoporucuje z logickych dôvodov. Jedna z pruzin v zotrvacníku je pri takom parkovani stále stlacena, a vyrazne skor sa unavi, a dvojhmota zacne na volnobeh klopkat. Tiez sa to neodporuča pri autach s rozvodovou retazou, ktora je sponovana sersamom, ktory potrebuje na svoju spravnu funkciu tlak oleja(napr.HTP od VW, alebo THP od PSA) Suhlas s INOXINGOM, zavada bude sposobena podpätim, ktore vzniklo extremnym odberom startera pri zablokovanom motore. Po normalnom starte a zdvihnuti napätia v sieti sa funkcnost obnovi. Zavady v diag zrejme bude treba resetnut. Edited February 13 by Zdeník Quote Link to post Share on other sites
Ajap 189 Posted February 21 Share Posted February 21 (edited) Pánové to mně povídejte... Mám čerstvě 3008 s automatem, manželce se už 2x stalo, že po přesednutí do 308 s manuálem startovala se stlačenou brzdou bez spojky... Na její obhajobu, když jsem přesedl poprvé, tak jsem si taky musel uvědomit, že tu spojku musím zmáčknout - ale to byl jen okamžik. Edited February 22 by Ajap Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.