Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307 cc - 130kw RFK klepká motor


bstr

Recommended Posts

Zdravím kupil som auto na ktorom ide motor nejako divne (klepkanie ide ako diesel) jedná sa o RFK 130kw vymenil som uz sviecky , olej za 5w30 Total samozrejme aj s filtrom(spravil som aj preplach kto vie co tam lievali predomnou) , kontrolka motora nesvieti a na diagnostike mi nic nepíše , kontrolovali sme aj rozvody a vyfukova vacka bola o nieco posunutá , no furt to takto ide , ked som to auto kupoval tak majitel mi hovoril ze bol s tým v servise a zevraj mu povedali ze to su na vine hydraulické zdvihátká no cital som na nete ze to zvykne robit aj variator takze najblizsie sa asi chystam vymenit tie zdvihadlá .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cvakají hydroštely. Muzes je slozite rozebirat kus po kusu a vycistit od karbonu anebo je koupit novy.

@Hafity
Běžná praxe. Ten, kdo menil rozvody, si oznacil fixou puvodni polohu a dava novej rozvodak stejne spatne, jak to nekdo pred nim pootocil o 2 zuby. Pripravky hadra. Takovy kumulovani nedbalosti. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No , ja som si objednal na to prípravky presne na tento motor a tak sme to skontrolovali podľa tých prípravkov , človek ktorý to robil predtým naozaj to robil s fixou , jak sme dali dole kryt rozvodov tak bolo vidieť jak si to tam naznačoval bielou fixou , ono blbé celkom je ze tie remenice na vackach co tam su tak su take ze je tam len jedna diera a ty naozaj nevieš kam to picháš ten prípravok takze ti to môže skočiť všelikde , no nakoniec sme to nastavili a sedia uz všetky 3 aretačné diery (prikladám foto remenic na vackach ) určite kúpim nové hydrostely neni to zase take drahé a nové su nové 😀

9D86F182-E385-42F2-B6E3-9D3C454EF98D.jpeg

663AAFD0-2E4A-4C23-AFA0-ABF8357932CA.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
V 4. 2. 2021 at 19:31, bstr napsal:

olej za 5w30 Total samozrejme

:bojim

Možná to někomu přijde opět směšné, ale žádný vyhledávač mot.oleje a to ani samotný Total do tohoto motoru nenabízí 5W30 (Ineo)

Takže na propláchnutí nechat to Ineo v motoru co nejkratšíí dobu (alespoň se vypustí zbytek proplachu, co se dělal) a nalil tam klasickou 5W40 a hlavně ACEA A3 :super

Pokud je člověk věrný Totalu, tak Total Quartz 9000 5W40

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, vagi napsal:

:bojim

Možná to někomu přijde opět směšné, ale žádný vyhledávač mot.oleje a to ani samotný Total do tohoto motoru nenabízí 5W30 (Ineo)

Takže na propláchnutí nechat to Ineo v motoru co nejkratšíí dobu (alespoň se vypustí zbytek proplachu, co se dělal) a nalil tam klasickou 5W40 a hlavně ACEA A3 :super

Pokud je člověk věrný Totalu, tak Total Quartz 9000 5W40

Pardon olej tam je teraz 5w40 Total Quartz 9000 , zmýlil som sa , pozeral som tiež podľa manuálu aký olej tam ide a je tam 5w40 Total nie 5w30 ako som písal , pardon pomýlil som sa som hlupák 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, inoxing napsal:

Musis natocit vanos vuci vacce nadoraz (podle manualu a nakresu). Tam se zaaretuje a nejde s nim pootocit- tim je v zakladni poloze. Pak se normalne vezme cep a zajisti se kolo do hlavy. Vetsinou je v zakladni poloze, ale overuje se to pri nastavovani.

A ten manuál ako na to sa dá niekde stiahnuť alebo pozrieť ? Mam na tom aute ešte demontovany kryt rozvodov takze viem to v pohode rozobrat , no nejaky návod by sa na to hodil , pozeral som to na YouTube tam su vačšinou auta ako Toyota , Honda a pod 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mělo by to být po směru otaceni- vezmes za vacku (za sestihran) a natocis na doraz. Nemam manual pred sebou, ale jistota je, kdyz vanos vudci vacce nejde pootocit- uvnitr je zajistovaci cep, ktery v zakladni pozici zablokuje vanos a bez tlaku oleje se neodblokuje, tzn. neotocis kolo rozvodu vuci vacce= zakladni poloha.

Edit: Tady je to vlastne nepodstatny, protoze nastavujes/zajistujes vnejsek kola a to bude vzdy jen v jedne pozici pro nastaveni. Tenhle problem viz vyse se resi na motorech, kde se to zajistuje pripravkem na vackach a vanosy nemaji zajistovaci pera. Ale i tak je lepsi zajistovat a overovat, jestli vanos je v zakladnim nastaveni.

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...