bstr Odesláno 4. únor 2021 Sdílet Odesláno 4. únor 2021 Zdravím kupil som auto na ktorom ide motor nejako divne (klepkanie ide ako diesel) jedná sa o RFK 130kw vymenil som uz sviecky , olej za 5w30 Total samozrejme aj s filtrom(spravil som aj preplach kto vie co tam lievali predomnou) , kontrolka motora nesvieti a na diagnostike mi nic nepíše , kontrolovali sme aj rozvody a vyfukova vacka bola o nieco posunutá , no furt to takto ide , ked som to auto kupoval tak majitel mi hovoril ze bol s tým v servise a zevraj mu povedali ze to su na vine hydraulické zdvihátká no cital som na nete ze to zvykne robit aj variator takze najblizsie sa asi chystam vymenit tie zdvihadlá . video-1612463235.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. únor 2021 Sdílet Odesláno 4. únor 2021 před 33 minutami, bstr napsal: vyfukova vacka bola o nieco posunutá Co to znamená Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bstr Odesláno 4. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2021 (upraveno) o dva zuby Upraveno 4. únor 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. únor 2021 Sdílet Odesláno 4. únor 2021 O dva zuby už je docela dost.... Nějak se mi nechce věřit, že by se (po správném nastavení) nezměnil chod a ani zvukový projev motoru.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 5. únor 2021 Sdílet Odesláno 5. únor 2021 Cvakají hydroštely. Muzes je slozite rozebirat kus po kusu a vycistit od karbonu anebo je koupit novy. @Hafity Běžná praxe. Ten, kdo menil rozvody, si oznacil fixou puvodni polohu a dava novej rozvodak stejne spatne, jak to nekdo pred nim pootocil o 2 zuby. Pripravky hadra. Takovy kumulovani nedbalosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bstr Odesláno 5. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2021 No , ja som si objednal na to prípravky presne na tento motor a tak sme to skontrolovali podľa tých prípravkov , človek ktorý to robil predtým naozaj to robil s fixou , jak sme dali dole kryt rozvodov tak bolo vidieť jak si to tam naznačoval bielou fixou , ono blbé celkom je ze tie remenice na vackach co tam su tak su take ze je tam len jedna diera a ty naozaj nevieš kam to picháš ten prípravok takze ti to môže skočiť všelikde , no nakoniec sme to nastavili a sedia uz všetky 3 aretačné diery (prikladám foto remenic na vackach ) určite kúpim nové hydrostely neni to zase take drahé a nové su nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. únor 2021 Sdílet Odesláno 6. únor 2021 (upraveno) V 4. 2. 2021 at 19:31, bstr napsal: olej za 5w30 Total samozrejme Možná to někomu přijde opět směšné, ale žádný vyhledávač mot.oleje a to ani samotný Total do tohoto motoru nenabízí 5W30 (Ineo) Takže na propláchnutí nechat to Ineo v motoru co nejkratšíí dobu (alespoň se vypustí zbytek proplachu, co se dělal) a nalil tam klasickou 5W40 a hlavně ACEA A3 Pokud je člověk věrný Totalu, tak Total Quartz 9000 5W40 Upraveno 6. únor 2021 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 6. únor 2021 Sdílet Odesláno 6. únor 2021 Pri nastavovani rozvodu musis hlavne overit, ze vanos je v zakladni poloze (zacvaklej nadoraz). A pak uz je to bezne nastaveni rozvodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bstr Odesláno 6. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2021 (upraveno) Jak sa zacvakava ten vanos? Videl som ze sa to nejako zamyká ale neviem ze ako Upraveno 6. únor 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 6. únor 2021 Sdílet Odesláno 6. únor 2021 Musis natocit vanos vuci vacce nadoraz (podle manualu a nakresu). Tam se zaaretuje a nejde s nim pootocit- tim je v zakladni poloze. Pak se normalne vezme cep a zajisti se kolo do hlavy. Vetsinou je v zakladni poloze, ale overuje se to pri nastavovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bstr Odesláno 6. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2021 před 10 hodinami, vagi napsal: Možná to někomu přijde opět směšné, ale žádný vyhledávač mot.oleje a to ani samotný Total do tohoto motoru nenabízí 5W30 (Ineo) Takže na propláchnutí nechat to Ineo v motoru co nejkratšíí dobu (alespoň se vypustí zbytek proplachu, co se dělal) a nalil tam klasickou 5W40 a hlavně ACEA A3 Pokud je člověk věrný Totalu, tak Total Quartz 9000 5W40 Pardon olej tam je teraz 5w40 Total Quartz 9000 , zmýlil som sa , pozeral som tiež podľa manuálu aký olej tam ide a je tam 5w40 Total nie 5w30 ako som písal , pardon pomýlil som sa som hlupák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bstr Odesláno 6. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2021 před 3 minutami, inoxing napsal: Musis natocit vanos vuci vacce nadoraz (podle manualu a nakresu). Tam se zaaretuje a nejde s nim pootocit- tim je v zakladni poloze. Pak se normalne vezme cep a zajisti se kolo do hlavy. Vetsinou je v zakladni poloze, ale overuje se to pri nastavovani. A ten manuál ako na to sa dá niekde stiahnuť alebo pozrieť ? Mam na tom aute ešte demontovany kryt rozvodov takze viem to v pohode rozobrat , no nejaky návod by sa na to hodil , pozeral som to na YouTube tam su vačšinou auta ako Toyota , Honda a pod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. únor 2021 Sdílet Odesláno 6. únor 2021 před 48 minutami, bstr napsal: Pardon olej tam je teraz 5w40 Total Quartz 9000 Potom je to OK a jako bych nic nepsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 7. únor 2021 Sdílet Odesláno 7. únor 2021 (upraveno) Mělo by to být po směru otaceni- vezmes za vacku (za sestihran) a natocis na doraz. Nemam manual pred sebou, ale jistota je, kdyz vanos vudci vacce nejde pootocit- uvnitr je zajistovaci cep, ktery v zakladni pozici zablokuje vanos a bez tlaku oleje se neodblokuje, tzn. neotocis kolo rozvodu vuci vacce= zakladni poloha. Edit: Tady je to vlastne nepodstatny, protoze nastavujes/zajistujes vnejsek kola a to bude vzdy jen v jedne pozici pro nastaveni. Tenhle problem viz vyse se resi na motorech, kde se to zajistuje pripravkem na vackach a vanosy nemaji zajistovaci pera. Ale i tak je lepsi zajistovat a overovat, jestli vanos je v zakladnim nastaveni. Upraveno 9. únor 2021 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.