Jump to content

5008 rv 2019 1.5blueHDI 96kW EAT8


Recommended Posts

Ahoj,

 

dnes jsem si dovezl domu tento model rv 2019, najeto 30 000km, mel bych dotaz, zda se vyplati chipnout 5008 rv 2019 1.5blueHDI 96kW EAT8

 

Vyplati se?

Nebude to mit dopad na turbo, hlavne na automatickou prevodovku nebo neco jineho? Jde narust vykonu poznat? Zatim mam jeste zaruku par mesicu, kterou si muzu do konce dubna prodlouzit. Vyplati se prodlouzein original Peugeot zaruku o dalsi 2 nebo 3 roky?

Doporuceni na dobre chip firmy na trase Brno, Zlin, Olomouc

 

Dekuji moc za informace a pomoc

Jirka

Link to post
Share on other sites

Záruku musíš riešiť podľa toho akú máš výbavu v aute, ceny dielov a podobne. Každopádne určite by som ju predĺžil stojí to menej než napr. Nádrž na AdBlue 1000 Euro alebo Full LED svetlá ďalších 1000 Euro a podobne. Pokazí sa tak reklamujem a hotovo. Pokryje to náklady na opravu  mechanické aj elektrické poruchy. Máš v tom asistenčné služby, vozidlo grátis a podobne. Mám tiež 3008 1.5 EAT8 a záruka končí 10/2022. Určite predĺžim. 

Link to post
Share on other sites

ok chlapci diky za odpoved k te zaruce, akorat ze musim potom i vymeny oleje a dalsi veci resit v autorizaku, coz vse znacne prodrazuje...

 

co ten chip? ma ho nekdo ze zdejsich uzivatelu?

Link to post
Share on other sites
V 4. 2. 2021 at 6:50, pavelu96 napsal:

Jak "vyplatí se"?

Buď to chceš, nebo nechceš... Když se Ti nezdá 1.5, proč jsi si nekoupil 2.0? :aut

Ze zárukou je to jako s pojištěním - obchod se strachem. Máš strach, zaplať, nemáš, neplať...

Sorry - dneska mám dobrej den 😂

2.0 ma v 508 a tam mu je to taky malo😀

Link to post
Share on other sites

Odpověď asi nedostaneš.  Osobně si nemyslím, že by měl někdo takové auto načipované.  Jsou to nová auta, povětšinou ještě v záruce, mnohá z nich v záruce pětileté, takže... to vůbec v úvahu nepřipadá. A také si nemyslím, že si někdo koupí tohle auto jako nové a hned to poletí někam čipovat.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

S turbama (a s většinou věcí) je to dneska tak, že jsou navržená dobře, mechanicky spolehlivá, ale rozhodně nejsou předimenzovaná. Takže když auto "píčneš", tak se nemusí stát nic, ale s velkou pravděpodobností turbu docela zkrátíš život. Samozřejmě pokud je jeden motor s dvěma výkonovými variantami a ta slabší se liší jen softwarem, tak je to možné, ale to rozhodně není tento případ. 6 let jsem pracoval ve vývoji tureb (do roku 2014) a už v té době byl vývoj stylem "víme, jak to udělat draze a robustně, ale musíme to tak, aby to furt ještě spolehlivě fungovalo, ale stálo to o 10 Euro míň". Čímž ten přístup nehaním, dřív ani moc jiného nezbývalo, než to předimenzovat, protože neexistovaly počítačové simulace a ladit něco pomocí "hraničních" vzorků je příšerně drahé. Rozdíl mezi drahýma a levnýma značkama byl v tom, jak moc si to ta levná dovolila "ošidit" a risknout to. To dneska neplatí, indická/čínská low endová auta mají u komponent klidně stejnej základ jako Mercedes...:D Dneska je všechno "ušité" na limit, v drtivé většině případů to funguje, auta jsou mnohem dostupnější, než dřív - ale nehrabal bych do toho.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...