sm0lda 5 Posted February 3 Share Posted February 3 Ahoj, dnes jsem si dovezl domu tento model rv 2019, najeto 30 000km, mel bych dotaz, zda se vyplati chipnout 5008 rv 2019 1.5blueHDI 96kW EAT8 Vyplati se? Nebude to mit dopad na turbo, hlavne na automatickou prevodovku nebo neco jineho? Jde narust vykonu poznat? Zatim mam jeste zaruku par mesicu, kterou si muzu do konce dubna prodlouzit. Vyplati se prodlouzein original Peugeot zaruku o dalsi 2 nebo 3 roky? Doporuceni na dobre chip firmy na trase Brno, Zlin, Olomouc Dekuji moc za informace a pomoc Jirka Quote Link to post Share on other sites
pavelu96 1,578 Posted February 4 Share Posted February 4 Jak "vyplatí se"? Buď to chceš, nebo nechceš... Když se Ti nezdá 1.5, proč jsi si nekoupil 2.0? Ze zárukou je to jako s pojištěním - obchod se strachem. Máš strach, zaplať, nemáš, neplať... Sorry - dneska mám dobrej den Petr 3008, Medvěd, HanysR and 1 other 4 Quote Link to post Share on other sites
forumikus 43 Posted February 4 Share Posted February 4 Záruku musíš riešiť podľa toho akú máš výbavu v aute, ceny dielov a podobne. Každopádne určite by som ju predĺžil stojí to menej než napr. Nádrž na AdBlue 1000 Euro alebo Full LED svetlá ďalších 1000 Euro a podobne. Pokazí sa tak reklamujem a hotovo. Pokryje to náklady na opravu mechanické aj elektrické poruchy. Máš v tom asistenčné služby, vozidlo grátis a podobne. Mám tiež 3008 1.5 EAT8 a záruka končí 10/2022. Určite predĺžim. Quote Link to post Share on other sites
sm0lda 5 Posted February 4 Author Share Posted February 4 ok chlapci diky za odpoved k te zaruce, akorat ze musim potom i vymeny oleje a dalsi veci resit v autorizaku, coz vse znacne prodrazuje... co ten chip? ma ho nekdo ze zdejsich uzivatelu? Quote Link to post Share on other sites
AlBunda 29 Posted February 5 Share Posted February 5 V 4. 2. 2021 at 6:50, pavelu96 napsal: Jak "vyplatí se"? Buď to chceš, nebo nechceš... Když se Ti nezdá 1.5, proč jsi si nekoupil 2.0? Ze zárukou je to jako s pojištěním - obchod se strachem. Máš strach, zaplať, nemáš, neplať... Sorry - dneska mám dobrej den 2.0 ma v 508 a tam mu je to taky malo Quote Link to post Share on other sites
sm0lda 5 Posted February 6 Author Share Posted February 6 Chlapi to je diskuze, chtel jsem vedet hlavne, zda nekdo ciplou 5008 nebo 508 ma a ne jestli mi 2.0 staci a nebo ne Quote Link to post Share on other sites
velkybanan 88 Posted February 6 Share Posted February 6 Mám citroen c5 2.0hdi 103kw 2012 a čipované od předchozího majitele, ale nevím na kolik, přesto auto jezdí hezky svižně Quote Link to post Share on other sites
Petr 3008 535 Posted February 6 Share Posted February 6 Odpověď asi nedostaneš. Osobně si nemyslím, že by měl někdo takové auto načipované. Jsou to nová auta, povětšinou ještě v záruce, mnohá z nich v záruce pětileté, takže... to vůbec v úvahu nepřipadá. A také si nemyslím, že si někdo koupí tohle auto jako nové a hned to poletí někam čipovat. ozzy56, Ajap and Jarin011 3 Quote Link to post Share on other sites
sm0lda 5 Posted February 6 Author Share Posted February 6 ano, ano proto me to prave zajimalo, kdyby se nasel nejaky odvazlivec. Pokud ne, tak to plne chapu, ale na druhou stranu kde jinde se zeptat nez zde na foru... Quote Link to post Share on other sites
Ajap 189 Posted February 17 Share Posted February 17 S turbama (a s většinou věcí) je to dneska tak, že jsou navržená dobře, mechanicky spolehlivá, ale rozhodně nejsou předimenzovaná. Takže když auto "píčneš", tak se nemusí stát nic, ale s velkou pravděpodobností turbu docela zkrátíš život. Samozřejmě pokud je jeden motor s dvěma výkonovými variantami a ta slabší se liší jen softwarem, tak je to možné, ale to rozhodně není tento případ. 6 let jsem pracoval ve vývoji tureb (do roku 2014) a už v té době byl vývoj stylem "víme, jak to udělat draze a robustně, ale musíme to tak, aby to furt ještě spolehlivě fungovalo, ale stálo to o 10 Euro míň". Čímž ten přístup nehaním, dřív ani moc jiného nezbývalo, než to předimenzovat, protože neexistovaly počítačové simulace a ladit něco pomocí "hraničních" vzorků je příšerně drahé. Rozdíl mezi drahýma a levnýma značkama byl v tom, jak moc si to ta levná dovolila "ošidit" a risknout to. To dneska neplatí, indická/čínská low endová auta mají u komponent klidně stejnej základ jako Mercedes... Dneska je všechno "ušité" na limit, v drtivé většině případů to funguje, auta jsou mnohem dostupnější, než dřív - ale nehrabal bych do toho. Petr 3008 and P607Olda 2 Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,553 Posted February 17 Share Posted February 17 a přidej i spojku, ta taky není předimenzovaná a po čipování dostane více zabrat vagi and Petr 3008 2 Quote Link to post Share on other sites
vagi 1,189 Posted February 17 Share Posted February 17 Převodovka je taky stavěná na nějaké Nm. ozzy56 and Petr 3008 2 Quote Link to post Share on other sites
sm0lda 5 Posted February 17 Author Share Posted February 17 Asi mate pravdu chlapci. Ten cip za ten risk asi nestoji. V dnesni dobe jsou ty auta opravdu vic papirove, nez tomu byvalo drive... Dekuji moc za nazory Péťa, Petr 3008 and ozzy56 3 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.