VojtouNerCZ 456 Posted January 31 Share Posted January 31 (edited) Čau. Protože po výměně zadních tlumičů a pružin na 307 sw 2.0i nejsem spokojen s výsledkem, rozhodl jsem se trochu prásknout přes kapsu, a dát tam něco pořádnýho, rovnou na celý auto. Cenový strop podvozku (myšleno pružiny + tlumiče) je +-20k. Aktuálně přemýšlím nad tímto podvozkem od koni. Co od toho vlastně očekávám... Co si budem, 307 sw není vyloženě sportovně laděné vozidlo, ale mě jízda s ním opravdu baví a snažím se z toho vymačkat maximum. Je pro mě tedy hlavní, aby auto pořádně drželo-proto přemýšlím o sportovním podvozku. Očekávám však i nějaký komfort (aktuální tlumiče na zadní nápravě, to je děs, mlátí to příšerně). A protože se v tom úplně nevyznám, rád bych rady zkušenějších. Nějaký stavítko nebo tuhostně nastavitelný podvozek by se mi líbil, ale já bych to stejně jednou nastavil a víc se v tom nehrabal, tak nevím, zda by to mělo cenu. Jaké značky vybírat, případně kombinace tlumičů a pružin? Co třeba uložení, silenbloky atd? Dát tam nějakou rozumnou značku (kyb, TRW, febi...) nebo zkusit sáhnout po nějakých, které se prezentují jako sportovní? Dražší ST--ST mají cenu, nebo radši ne? ap Sportfahrwerke? Je mi jasné, že to není jen o pružinách a tlumičích, vzadu mám udělané uložení nápravy a na přední nápravu se chystám (tam mi chybí snad jen ramena a čepy řízení). Edited January 31 by VojtouNerCZ Quote Link to post Share on other sites
čakom 348 Posted February 2 Share Posted February 2 Co se tyce koni tak tam urcite chybu neudelas kdyz je vezmes. Mel jsem na aute stavak od racelandu a byl tvrdej jak sutr. Ted tam mam pevnej podvozek od ST a ten komfort je nekde jinde oproti stavaku. Pokud chces komfort tak bych sel do pevnyho. Od AP jsem mel jen pruziny a prisli mi uplne stejny jak ST co se tyce komfortu. ST patri pod KW. Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 456 Posted February 2 Author Share Posted February 2 O tu měkkost mi právě spíš jde. Takže radši pevnej, a to stále vede koni Díky Quote Link to post Share on other sites
čakom 348 Posted February 2 Share Posted February 2 Pokud jde o komfort tak ja bych volil pevnej podvozek. Samozrejme bude tuzsi nez origo ale zas bude mekci nez stavak. Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 456 Posted February 21 Author Share Posted February 21 (edited) Ještě bych se rád optal, jelikož vypadáš, že o tom něco víš Jak se to s případným zápisem sníženého podvozku do TP? Je to vůbec potřeba? Na netu se tyto informace rozcházejí, někdo říká jo, někdo ne... A netuším, kde je pravda. Dočetl jsem se taky, že česká legislativa je v tomto taková neurčitá, nicméně protože to auto slouží jako daily, nechci se hádat s každou hlídkou Edited February 21 by VojtouNerCZ Quote Link to post Share on other sites
čakom 348 Posted February 21 Share Posted February 21 Se snizenyma autama jezdim asi od roku 2008. Mel jsem ruzny snizeni od 40/40 po 110/80. V tp podvozek zapsanej nemam. Nikdy jsem nemel problemy s policii. Na stk jsem byl s podvozkem 80/40 ptal jsem se technika zda bude problem s podvozkem a on mi rekl ze ne ze v tp neni napsana vyska auta tak to nema podle ceho merit. Ale je to o lidech. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.