Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

307 2.0i 16v 103kw eng fault main system


jardec22

Recommended Posts

Zdravim potreboval bych radu...

Jel sem do prace a kdyz jsem dojizdel ke kruhaci a podrazoval sem na dvojku a pri pousteni spojky auto skublo otacky klesly na nula ale hned se to rozjelo nechciplo to ale rozsvitil se trojuhelnik a na palubnim pc to pise po startu eng fault main system ..auto jede normalne ale obcas po startu se motor klepe cca 3s jak kdyz jede na tri valce ale hned se to srovna nemate s tim nekdo zkusenost predem diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem to dnes nechal projet pres pc a hlasi to chybove kody p1621 imobilizer code words do not match a dalsi p0571 cruise control/brale switch A auto mam cca mesic a jedine co jsem udelal tak vymenil baterii byla tam 44ka a dal sem 54 tak jestli to neni tim ta prvni chyba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem ako sú na tom univerzálne diagnostiky, ale tá originálna okrem toho že u univerzálnej nemusí u každej závady presne sedieť ten popis, mi zároveň prezradí aj to, či ide o prechodnú závadu (tá časom sama prestane signalizovať, ale iba za predpokladu, že už sa neopakuje) alebo o trvalú závadu, čo tiež veľa napovie, aj keď toto vyzerá skôr na prechodnú.

Pokiaľ ide o tých pár sekúnd chodu na tri valce pri štarte (asi skôr pri studenom) tak to je skôr vlastnosť toho konkrétneho motoru, ako závada. Je to pomerne častý jav a vraj to nie je potrebné ani nejako riešiť. Iba nedávno, asi pred mesiacom sa tu o tom písalo. Takže predpokladám, že toto s tvojim problémom asi nesúvisí. Ale začať treba s tou origo diagnostikou.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V zimě je to horší, no. Ale já teď po výměně svíček za champion s odtrhem 0.9mm a po výměně zapalovací lišty pozoruji rapidní zlepšení, ještě mi to neudělalo.  Ale jinak jo, u tohohle motoru je to spíš vlastnost. Buď řešit, nebo po startu trochu zmáčknout plyn. Hlavně kontrolovat, aby měl dost oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja prave nemam spat ou zkusenost s tou diagnostikou jen se musi vybrat spravna tady sem primo mel pro Peugeot 307 s jinou mi to nenaslo nic ale i tak to zkusim pres origo...jo cetl sem ze ty starty obcas zlobi kazdopadne to mi az tolik nevadi spis to ze dnes sem dojizdel k baraku na neutral a motor chcipl a po ceste mi to opet hodilo vykricnik a na chvili se rozsvitila kontrolka motoru a napsalo to chyby výše zminene...jo olej si hlidam u kazdeho auta mam i na doliti 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer pánové, prosím o radu, nechci zakládat další téma, můj problém je trochu podobný...Mám 407SW Hdi 100kW 2007. Něco furt svítí (ABS, ESP), utíká mazání ze serva + X dalších věcí, holt pažout. Ale - před 2 týdny dálnice za Ostravou " engine faulty, repair needed". Motor přestl táhnout, max cca 2300 otáček na jakýkoli kvalt. Tušil jsem, že jsem na štíru s olejem, takže sem sjel, na pumpě koupil a dolil olej. Hláška svítila dál, auto jelo standardně, pokračoval jsem tedy v jízdě. Najezdil sem asi 800km, nic zvláštního, i v mrazech, hláška zhasla. Dnes naložil rodinku a tradá zpět směr Děčín, za Ostravou říkám ženě "tady se mi to minule vysr..." a během posledního slova opět totéž, hláška, na šestku jsem to při těch otáčkách rozjel na 110km/h cca. Zkusmo sem dolil něco oleje (co kdyby, i když na rysce ok), jelo to, ale asi po 10 km zas otáčky down. Tak sem to otočil zpátky. Mé dva dotazy - tušíte, o co by mohlo jít? Přiznávám, že netuším, kdy se měnil olej, vždycky mi to někdo někde dolije... Mám auto pouze jako užitný předmět. Dotaz č. 2 - neporadíte mi nějakého schopného servismana na francouze v okolí Václavovic / Šenova (Ostrava) apod? Já sem z Děčína a sme tu u tchánovců.... Díky za Váš čas..

 

Teď koukám, že jsem v nějaké nesprávné sekci, pokud to sem nepatří, prosím admina o přesunutí..díky

Upraveno uživatelem Vizír
změna sekce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... + X dalších věcí, holt pažot....

Tak toto holt pažot rozhodne nie je, toto je holt majiteľ, nemusíš ho leštiť, pulírovať a maznať sa s ním, ale žeby majiteľ netušil kedy , a či vôbec menil olej, a jazdil až do úplného upchatia palivového filtra... bude to len horšie a horšie. Samozrejme neprajem nič zlé, naopak, len proste bezúdržbová technika neexistuje, sú to iba marketingové oblbovačky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@307rgmáš pravdu--chvíli jsem uvažoval, že napíšu že má auto v bordelu, že to není pežotem, ale pak jsem si to rozmyslel--v poslední době napsat pravdu nováčkovi je neslušné (co kdyby tu už nikdy nepřišel ??!!) 😯

tak jsem mu dal kladný bod za to, že aspoň napsal čím to bylo...(k zaje.anému filtru se přizná málokdo) :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...