Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

RXH pro a proti


Dave_k

Recommended Posts

Ahoj,

dnes mi volal bratr, že uvažuje o novém voze a zaujala ho 508RXH 2,0BHDI 133kW 6aut. 4/2016 Allure 145t.km., kterou prodává jeho známý.

Tak jsem mu slíbil, že se mu tady poptám, aby měl nějakou širší představu o tom autě. Servis, provoz atd.

Už asi 17 let jezdí ve 307HB 2,0HDI 66kW.

Tak kdo máte nějaký zkušenosti a poznatky, prosím napište.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto jako takový je bez problémů.  Asi bych se bál jen těch průšvihů s nádržemi AdBlue - to napíšou zkušenější, já mám 508 ještě Euro5.
Proti 90k 307 to bude stíhací bombardér. Bude spokojenej ;) 
Edit: Určitě ale zkontrolujte, jestli neteče olej mezi motorem a převodovkou, vzhledem k nájezdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adblue se neboj ;) Max uděláš nádrž (20 tis), na kterou bývá většinou technická spoluúčast, nebo sondu NOx (12 tis), kterou bohužel již Peugeot nehradí. Občas ještě odejde vstřikovač (cca 3 tis)... jinak s tím problém není :) 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co třeba ten automat? Jde nějak poznat v jakým je stavu? To je předchůdce dnešního 8st. AISINu?

FAP?

Asi na diag by to taky chtělo napíchnout co? :myslim

V jaký cenový hladině by jste případně takový auto brali?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak RXH v nehybridní verzi je v podstatě jen vyvýšená a oplastovaná 508. Tuším, že i přední náprava je klasická, na rozdíl od GT verze. Takže pro něj platí to samé, co pro ostatní 508 stejné motorizace. Automat je tam Aisin AT6, takže pokud respektuješ, že je to měničový automat a necháš ho dělat svou práci bez tvých zbytečných zásahů do řazení, tak se s ním jezdí velmi dobře. Myslím, že pokud by nefungoval správně, tak to poznáte při zkušební jízdě. Hlavně to chce testovat i za studena. Pokud se objeví nějaké rázy nebo velké cukání např. při změně režimu, tak tam bude nějaký problém. Bývá tam málo oleje a je ve špatném stavu - většinou ho nikdo z 1. majitelů nemění a ani nekontroluje hladinu :myslim Co se týká FAPu, tak si myslím, že tyhle motorizace mají výdrž aditiva nastavenou min. na 180tis km, takže pokud se s tím jezdilo normálně a netankovalo po 10l, tak by do těch 180tis (spíš 200+) měl být klid. To se dá ale všechno zjistit přes DIAG :)
Co se týká ceny, tak neporadím. Asi bych ho koupil za férovou cenu odpovídající aktuálním cenám a stavu auta :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

Tak rozdíl je v tom, že 133 je Euro6 a má močovinu a 120 je Euro5. Navíc tuším, že 133 měl RHX face a byl už bez elektra (bez 4x4 a automat AT6). 120 byla ve starších verzích a mělo to k sobě ještě 30kW elektromotor (a robota) :myslim Ale možná se dělaly i verze bez "4x4", to netuším. Každopádně 103kW se snad do RHX nedávalo, co já vím :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

103 a 120 kw su konstrukcne rozdielne motory  pri 103kw sa jedna o zaklad motora RHR pri 120kw je zaklad motora rhh ale najdes aj RHH motor ako 100kw (P807, C8 co je moj prípad) ak sa bavíme o prevedení 110kw 120kw a 133kw ide o konštrukčne rovnaký motor upravovaný výkon na základe RJ samozrejme + dake maličkosti neviem už presnejsie detajli skor chalani co robia v PSA servise ti povedia viac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...