Dave_k 401 Posted January 28 Share Posted January 28 Ahoj, dnes mi volal bratr, že uvažuje o novém voze a zaujala ho 508RXH 2,0BHDI 133kW 6aut. 4/2016 Allure 145t.km., kterou prodává jeho známý. Tak jsem mu slíbil, že se mu tady poptám, aby měl nějakou širší představu o tom autě. Servis, provoz atd. Už asi 17 let jezdí ve 307HB 2,0HDI 66kW. Tak kdo máte nějaký zkušenosti a poznatky, prosím napište. Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,667 Posted January 28 Share Posted January 28 Auto jako takový je bez problémů. Asi bych se bál jen těch průšvihů s nádržemi AdBlue - to napíšou zkušenější, já mám 508 ještě Euro5. Proti 90k 307 to bude stíhací bombardér. Bude spokojenej Edit: Určitě ale zkontrolujte, jestli neteče olej mezi motorem a převodovkou, vzhledem k nájezdu. Quote Link to post Share on other sites
ChouLu 1,440 Posted January 28 Share Posted January 28 Adblue se neboj Max uděláš nádrž (20 tis), na kterou bývá většinou technická spoluúčast, nebo sondu NOx (12 tis), kterou bohužel již Peugeot nehradí. Občas ještě odejde vstřikovač (cca 3 tis)... jinak s tím problém není Quote Link to post Share on other sites
Dave_k 401 Posted January 28 Author Share Posted January 28 Co třeba ten automat? Jde nějak poznat v jakým je stavu? To je předchůdce dnešního 8st. AISINu? FAP? Asi na diag by to taky chtělo napíchnout co? V jaký cenový hladině by jste případně takový auto brali? Quote Link to post Share on other sites
Radek Hurvajz 4,874 Posted January 29 Share Posted January 29 (edited) RXH ma @elton , takže ho klidně kontaktuj. Edited January 29 by Radek Hurvajz Péťa 1 Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,667 Posted January 29 Share Posted January 29 Tak RXH v nehybridní verzi je v podstatě jen vyvýšená a oplastovaná 508. Tuším, že i přední náprava je klasická, na rozdíl od GT verze. Takže pro něj platí to samé, co pro ostatní 508 stejné motorizace. Automat je tam Aisin AT6, takže pokud respektuješ, že je to měničový automat a necháš ho dělat svou práci bez tvých zbytečných zásahů do řazení, tak se s ním jezdí velmi dobře. Myslím, že pokud by nefungoval správně, tak to poznáte při zkušební jízdě. Hlavně to chce testovat i za studena. Pokud se objeví nějaké rázy nebo velké cukání např. při změně režimu, tak tam bude nějaký problém. Bývá tam málo oleje a je ve špatném stavu - většinou ho nikdo z 1. majitelů nemění a ani nekontroluje hladinu Co se týká FAPu, tak si myslím, že tyhle motorizace mají výdrž aditiva nastavenou min. na 180tis km, takže pokud se s tím jezdilo normálně a netankovalo po 10l, tak by do těch 180tis (spíš 200+) měl být klid. To se dá ale všechno zjistit přes DIAG Co se týká ceny, tak neporadím. Asi bych ho koupil za férovou cenu odpovídající aktuálním cenám a stavu auta Quote Link to post Share on other sites
AnotherOne 114 Posted January 29 Share Posted January 29 U klasickej 508 s týmto motorom je GT verzia prednej nápravy. Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,667 Posted January 29 Share Posted January 29 Tak tady ale ne Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.