kamcax7 4 Posted January 28 Share Posted January 28 Ahoj kolegové. Vím že se to tady už řešilo, a proto se předem adminům omlouvám. Přestaly mi svítit potkávačky. Kontrolka svítí... tzn páčka ok. Žárovky taky ok. Ale jakoby cvakne relé jen na obrysovky. jsem schopnej elektrikář, jen se mi nechce rozebírat půkla auta. Poradí někdo, kde přesně se relátko nachází ? Díky moc za radu..... Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,216 Posted January 28 Share Posted January 28 Myslím , že 807 měla relé potkávaček za kaslikem spolujezdce (zelený relé) , když půjdeš po zvuku relátka , tak ho určitě najdeš Quote Link to post Share on other sites
kamcax7 4 Posted January 28 Author Share Posted January 28 (edited) Tak směr by byl... ale když necvaká nevíš jestli je to na té pojistkové desce, nebo musí kastlík ven ? Děkuju... Edited January 28 by Péťa Necituj předchozí příspěvek Quote Link to post Share on other sites
kirkiz 745 Posted January 28 Share Posted January 28 před 1 hodinou, kamcax7 napsal: Žárovky taky ok. Měřil jsi je, nebo jen kontroloval jednu okem? Onehdá mi taky přijel chlapík se 406, že mu nesvítěji světla a že žárovky kontroloval - měl obě špatný. Quote Link to post Share on other sites
kamcax7 4 Posted January 28 Author Share Posted January 28 (edited) Měřil obě dvě. Taky mi jednou šlusly zárověň. Šťáva na paticích taky nula. Pojistky věechny v pořádku. Relé není slyšet... a dřív bylo.... Edited January 28 by Péťa Necituj předchozí příspěvek Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,216 Posted January 28 Share Posted January 28 před 2 hodinami, kamcax7 napsal: nevíš jestli je to na té pojistkové desce, nebo musí kastlík ven ? Je to samostatný relé , vždycky jsem měl kaslik venku Quote Link to post Share on other sites
kamcax7 4 Posted January 28 Author Share Posted January 28 (edited) Super. Zkusím, nafotím a napíšu. Díky. Edited January 28 by Péťa Necituj předchozí příspěvek Quote Link to post Share on other sites