Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

musíme s tím pohnout.. :)


Weri 605

Recommended Posts

V 25. 1. 2021 at 12:45, Medvěd napsal:

A proč jsi tedy na té debilitě aktivní?

Kdybych něco nazýval debilitou, asi bych tam nechodil - páč bych si jinak musel sám připadat jako debil

Taky chodim na detske narozeninove hromadne oslavy, protoze jsme pozvani a taky to beru jako vrchol debilismu. Musim kvuli tomu byt debil? Treba na tom fcb mam spoluzaky a kamarady, co jsou rozlitly po celym svete a je to dobra moznost jak s nima komunikovat? Kapis to?? :) :) :) 

V 25. 1. 2021 at 12:54, Weri 605 napsal:

Facebook bohužel vypnout neumím....... :(  ale jen tak ze zajmavosti sem se přidala do tý skupiny... těch dotazů je tam fakt hodně... Dost se tam i opakujou... a to je vlastně jediná nevýhoda celýho fb... nepřehlednost a furt to samý dokola... Na to sme ale krátký... leda by tam dycky někdo hodil odkaz na fórum, kde už je odpověď napsaná.., ale nejsem si jistá, zda by nás skupina neblokla... 🙈 To můžou říct služebně starší.. Nevraživost tady ňáká byla, že...? 😅
 

to jsme tam kolikrat hazely ty odkazy a je to marny, je to marny, je to marny.....

V 26. 1. 2021 at 8:11, sitler napsal:

A propagaci by to chtelo mozna hlavne na tom nenavidenem Facebooku. Tam kdyz covek vyhleda Pegugeot club, tak mu prvni vyjede velka skupina, ktera imho nema s timto klubem nic spolecneho, pak vyrazne mensi skupina "peugeot-club.com" a na tretim miste stranka o tomto klubu... A faktem dneska proste je, ze velka cast se organizuje prave na facebooku. 

tam je to uz projety na cely care......

V 26. 1. 2021 at 16:23, Schreek napsal:

 

@MJSytic Ta skupina patří Jirkovi ne nám, blbé je, že spousta lidí ji automaticky spojuje s námi, ačkoliv my na ní nemáme prakticky žádný vliv... 

to nemame, a vlastni skupinu si ani neumime trosku aktualizovat.......

V 26. 1. 2021 at 19:01, radim.1008 napsal:

A já bych přemýšlel o požádání Jirky o trochu odlišení se od klubu. Třeba jen malou změnou v názvu. :myslim Místo Peugeot club pro Českou a Slovenskou republiku tak třeba Peugeot skupina pro Českou a Slovensko republiku. :myslim Co? 

Proc by to proboha delal???

V 27. 1. 2021 at 0:19, Medvěd napsal:

Jen k těm letákům

Cestu letáků jsem zkoušel už kdysi realizovat společně s Péťou a neměl jsem pocit, že by se setkala s úspěchem. Tehdy se týkaly některého ze srazů na Broďáku a byly rozmístěny za výlohy obchodů po velké části východních Čech  (knihkupectví - všichni ví proč) + jsem ještě menší asi velikosti A6 dával za stěrače náhodně vybraných pažroutů. Ale jak už jsem psal - neměl jsem pocit vůbec žádného ohlasu, takže je důležité nejen CO na letáku bude, ale i KDE a celkově distribuce.

letaky nemaji smysl, i standardni maji uspech do 5%

 

 

V 27. 1. 2021 at 8:26, Weri 605 napsal:

Aby se to vložilo pod hlavičkou Clubu, tak to tam musí dát někdo, kdo je vedenej jako správce... já nemám problém tam kohokoli mezi správce přidat.., kdo by tam byl aktivní a každej den tam cokoli nalepil.... :)

HLÁSÍ SE NĚKDO DOBROVOLNĚ....?

Po mě to prosím nechtějte... nejsem sdílecí typ.. 😅 a moje kapacita už to taky úplně nedává... 🙈

jo, klidne se hlasim

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak děkujeme kriminální ústředně za rozbor... :D

ok tak:

skupinu jirkap asi vynecháme úplně.. to je pro mě sice hodně lidí, ale taky hodně chaos a pokud to přejmenuje tak to bude jedno..., ty lidi tam stejně zůstanou...
skupina woody taky není Clubu... je tam hodně lidí, ale spíš proto, že o té naší se málo ví.. takže ano.. zprovozníme jí... Scratchi - k jakým kanálům se umíš dostat, aby tam byl alespoň jeden příspěvek denně..? tím se zvýší sledovanost a půjde to vejš a vejš... Co bys měl za nápady, které by se tam dávaly...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Medvěd napsal:

Cestu letáků jsem zkoušel už kdysi realizovat společně s Péťou a neměl jsem pocit, že by se setkala s úspěchem.

Létáky jsou na nic, to už víme. Lepší byla propagace v "médiích" - když byl sraz propagovaný v rádiu a na stránkách města (to dával kemp). Pamatuji, že tenkrát se někdo přijel podívat a zaplatil :D Ale stovky (ba ani desítky) členů to taky asi nepřineslo. Dnes je důležitá hlavně propagace na sociálních sítích.

 

A když už teda píšu ;)

Nechci malovat čerta na zeď, ale sehnat nové členy ve větším množství je nereálné. A to z důvodů, které částečně výstižně popsal @Vena garážmistr. Dnes už moc nejde řešit samodomo opravy. Na naprostou většinu otázek zde tazatel dostane odpověď, že musí zajet na originál diagnostiku k někomu, kdo to opravdu umí (taková skrytá reklama :D). Ona ani jiná rada prakticky není možná, ale na to fórum tazatel nepotřebuje. Koneckonců i já jsem zářný příklad, jak se na fórum dostat. Na internetu intenzivně bydlím od roku 1992, ale fórum jsem objevil až s mým druhým Peugeotem. První 309tka prostě jen jezdila a jezdila. Teprve po deseti letech vlastnictví Peugeotů mě 406tka donutila napsat do Google slovo "Peugeot" a tak jsem našel tohle fórum, tenkrát ještě úplně jiné.

@Weri 605, kdyby něco, kontakt na mě máš ;) Ale s Facebookem se mnou nepočítej, nechápu lidi, kteří tam dobrovolně napíšou byť jediné písmeno :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká toho nás zviditelnit, tak se můžu pokusit přes Peugeot ČR.. Znám i dobře jednu novinářku i když často jí nevidím.. Ale zkusit to přes Radku Mathey z Peugeotu ČR co jedná s novináři.. 

Za pokus nic nedám...maximálně mě pošlou někam... 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Weri 605 napsal:

Tak děkujeme kriminální ústředně za rozbor... :D

ok tak:

skupinu jirkap asi vynecháme úplně.. to je pro mě sice hodně lidí, ale taky hodně chaos a pokud to přejmenuje tak to bude jedno..., ty lidi tam stejně zůstanou...
skupina woody taky není Clubu... je tam hodně lidí, ale spíš proto, že o té naší se málo ví.. takže ano.. zprovozníme jí... Scratchi - k jakým kanálům se umíš dostat, aby tam byl alespoň jeden příspěvek denně..? tím se zvýší sledovanost a půjde to vejš a vejš... Co bys měl za nápady, které by se tam dávaly...?

tak pokud minis vytvorit skupinu, do ktere bude kazdy den prispivat jeden clovek, tak diky nechci. Moje predstava je takova, ze aby se tam davali nejen tematicke veci k autum, ale i aby tam byla volna zabava a diskuze. Novy prispevek od správce tam nemusi byt nutne kazdy den, to za chvili dojdou napady. Primarne by se tam mohli vkladat informace od importera, pak co se najde na automobilovych serverech, samozrejme postovat nejake zajimave veci a diskuze odsud, aby primarne FCB uzivatele ziskavali informaci o existenci tohoto fora..... ale rekneme si na rovinu, ze mlady lidi proste nase stary forum netahne. Ty jsou liny az beda a radsi plesknou dotaz na fcb a cekaj az si nekdo da praci a najde jim tu vec a da az pod rypak. A kolikrat ani nepodekuji.... stejne tak s tema jejich srazama. Bez napadu, proste se sejdem na benzince a nazdar. Nikdo nechce mit zodpovednost, jsou schopny neprijet a ani se neomluvit..... takze i kdyby se tam clovek strhal, tak to moc cerstve krve sem neprinese. Ale bylo by vhodné něco takového mít, bůď tu stranku, nebo ta skupina od Woodyho, 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono to asi vyzni hnusne, ale stejne prijde zasadni otazka: "Co z toho budu mit, kdyz budu v klubu"

- sleva v autokelly, to moc netahtne. Tuplem v pripade, kdy ji nejde aplikovat pri online objednavce

- provereni VIN - hm ,jak casto to prumerne clovek potrebuje?

- zjisteni cisla dilu - na novejsich autech ciim dal zbytnejsi, protoze bez servisniho zazemi se pulka veci neudela a servisak pristup k cislum ma

- materialy ke stazeni - to se ruzne vali po ulozistich

- srazy? nevim, tady mozna, ale stejne se pak lidi domluvi na fcb a sjedou nekde u pumpy. Bez starosti, bez zodpovednosti, a zase... zadarmo.

Cim nove cleny nalakat?  Protoze na to, ze si tu muzou pokecat a najit nejake info, na to asi ne. To dostanou i jinde, zadarmo a bez hledani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@sitlera ty jsi tady proč? Já tu jsem kvůli lásce ke značce, o podělení se o info, o možnosti vyrazit na víkendový sraz i s rodinou. Ale hlavně jsem tu kvůli lidem, které beru jako svoje kamarády, známé a nemám problém jim pomoc. To je podle mě to sdružování. Dneska tak nějak nejde o auta. Protože si na nich už skoro nic nejde udělat doma. Ale jde tu o ty zkušenosti a přátelství.

Proniknout do toho není jednoduché, člověk se nesmí bát někoho cizého na sraze oslovit, ale nejdřív na něj musí přijet. To je ten zásadní problém. Pumpa pokecy se provozovaly i tu. Taky sem na něho jel 170km a říkali mi blázne. Ne nejsem, jen jsem rád viděl známé tváře. Jak mě to chybí... Doba jde dopředu, máme rodiny, jiný jinou značku, ale ještě u dosti lidí převládá doufám ta láska ke lvovi na kapotě, i když už mají třeba Hyundaie, Dacii nebo Mercedes. :P A když už to není o té značce, tak je to o těch lidech. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tee právě to český myšlení.. Něco za něco.. Pořád jen co z toho budu mít..nejlépe všechno zadarmo.. Hrůza 
Já tu jsem proto, že jsem velký srdcař značky a zbytek mi je fuk... Jestli mi z toho něco kápne nebo ne. .. A je mi prostě ctí být v takovým klubu.. Už to pro mě dost znamená.. 
Takže pouze jen můj názor je.. Zase, aby si to někdo nevyložil jinak jak je tu zvykem.. 
Že prostě pokud tu někdo chce být jen pro nějaké výhody a nee hlavně pro vášeň k Peugeotu.. Tak pro mě za mě ať jde třeba do.... 
To co by členství obnášelo, by měla být už taková třešnička a nee to hlavní.. 

Ale jak říkám.. Pouze můj názor.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako pokud bych se měl bavit jen o penězích, tak jsem díky klubu ušetřil minimálně 50% (spíš víc) na servisu/opravách. Protože i když se na dnešních autech doma nic neudělá (s tím teda úplně nesouhlasím), díky klubu jsem poznal lidi, kteří mi buď poradili, nebo zařídili servis a to někdy jen za děkuju...
Stejně tak se zase snažím pomoci já, když mám možnost. A to vidím, jako největší + tohohle spolku :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@radim.1008 ja jsem tu proto, ze me peugeoty a obecne PSA auta chytly a kdyz jsem jeste mel chut a prostor se v aute vrtat, tak jsem tu bral informace (protoze psat si o radu na fcb, to bych si radsi dal na hubu). Takze me sem privedlo samoservisovani vlastniho starsiho povozu a naklonost ke znacce. Osobne tu nikoho neznam, kdyz pominu kratke predani nejakych koupenych/prodanych veci apod. Srazy se mi zatim vyhybaly, bud casove, zdravotne.... To, ze muzu neco malo prispet, to je male "diky". ALe zdaleka ne kazdy to bude mit podobne.

A to je prave ten rozdil starsi vs novi clenove si myslim. A uplne rozumim pohledu nadsence do znacky. 

Jeste edit: Prosim, to neberte jako vytku, kritiku... Jen jako nazor a pohled ze smeru, se kterym se casto potkavam i jinde. 

Upraveno uživatelem sitler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím nadšencům (Weri, Radim, MJ Sytič apod.), ale i Sitlerovi. 

Pokud klub kačkiy na provoz potřebuje a vedení více či méně vadí to, že počet platících a tím i příjem peněz na provoz neustále klesá, pak je potřeba vymyslet čím a jak přimět řadové členy, aby se staly řádnými a to opravdu bez nějaké "výhody" půjde jen těžko - z vášně k Peugeotu se jaksi účty platí dost těžko. No a tohle vlákno je snad víc o tom, jak vymyslet, co by lidi k placení přimělo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem třeba NIKDY nebyl někdo, kdo by se chtěl vrtat v autě (vyučení a následné zjištění o čom práce automechanika je mi holt otevřelo oči) - ale když jsem si koupil prvního Pažouta, tak byl poněkud netypický a jen málokterý mechoš měl tehdy povědomí co je zrovna u té mé plechovky jinak. No a tak jsem byl nucen brouzdat po netu a hledat a pátrat, kdo by mi byl schopen auto servisovat, až jsem objevil v tu chvíli se rozjíždějící Peugeot - club, který nabízel jednak rady, druhak i pokec o všom možným (to dnes nahrazuje fackabook) a jak třešinku na dortu i srazy. Taky jsem byl skoro o 20 let mladší, neměl jsem rodinu, byl jsem pracovně i finančně relativně v pohodě a tak pro mě spousta věcí, co dnes problém jsou, problém nebyl. Myslím, že tak nebo podobně to má spousta "starých past", nicméně smutný je to, že jak začaly být novější auta hůř a hůř samo-domo servisovatelná, tak se tu těch nových rekrutuje poměrně málo (a ještě mnohdy dostanou hned po vstupu po čenichu, že se ptají na věc, co se stokrát řešila a že se mají nejdřív zorientovat ve fóru a až pak se možná ptát - nevím jestli furt, ale bývalo to tu v jisté době fakt až nepříjemné). 
Ale co s tím?

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak rozhodně tomu nepomáhá doba, a ani tedy trvalé zvyšování cen. já taky rád jezdím na srazy, ale když se cena srazu v kempu blíží třeba 8000 tak už uvažuju jinak a vím, že si to za stejné peníze umím užít v kvalitním penzionu s výbornou kuchyní. Ale o to nejde. Jde o základní princip, že v podstatě dle jakýchsi statistik čechům prostě rostou nezbytné výdaje a tím pádem ubývají ty zbytné. A každej mladej pozer musí dneska mít iphone, ipad, iwatch, ipen, tak na klub uz nezbyde. Vzdyt to staci na tom fcb cist, on si koupi auto, ale aby dojel na sraz 30 km, tak to uz je daleko, na to uz nema prachy.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vím že sem to moc nepatří a že asi budu možná za většího pesimistu než je nutné ale s ohledem na vývoj situace si myslím že tak jak byla ztracena loňská sezóna co se týče srazů tak se pomalu rýsuje ztráta i té letošní nebo minimálně té první poloviny roku takže to že na srazy jezdí málo lidí si myslím že není aktuální téma. 

 Z mého pohledu pokud se budeme bavit o tom " něco za něco" by možná stálo za to zkusit oslovit spíše menší firmy kde by se mohlo zkusit domluvit nějaké partnerství  ano chápu že když se podaří oslovit firmu která má celostátní působnost tak je to pro obě strany jaksi automaticky jednodušší a i efektivnější na druhou stranu firmy celostátně působící mají jeden velký problém většinou jsou to firmy kde jsou desítky nebo stovky lidí ve vedení těch společností a ta jednání jsou pak zdlouhavá a myslím si že nezřídka se stane nebo se stalo že s konkrétním člověkem bylo jednáno a těsně před koncem vyjednávání do toho vstoupil nějaký jiný člověk z oslovené firmy nebo byl ten vyjednávač z firmy odejit a ta energie přišla vniveč. Myslím si že z toho důvodu by asi bylo jednodušší zkoušet oslovovat menší firmy spíše regionální charakteru a třeba i v těch regionech kde víme že je naše členská základna aktivní a zkusit domluvit nějakou výhodu takto. Jasně většina řekne že regionální nebo místní dílna která má dobré jméno a pořád plno nebude až tak moc potřebovat se zviditelňovat třeba na našich stránkách ale bohužel svým způsobem je to jediné co club může svým partnerům v tomto směru nabídnout jako protislužbu za jejich vstřícnost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na klubu jsem tento měsíc oslavil 15let, přijde mi to jako včera, když jsem se prvně registroval a chatoval na hlavní straně (kdo pamatuje :) ), kde mě členové ukecali abych vyrazil na nějaký ten velký sraz..  byl to Ochoz u Brna a do dnes nelituji, byly to krásné časy strávené vesměs s pohodovými lidmi a mám na to spoustu vzpomnínek.. dnes je ale situace jiná, o srazy upadá zájem, my co jsme se pravidelně sráželi máme rodiny, hypotéky a další závazky, no a na klub už tolik času, případně i prostředků nezbývá.. mladší generace je facebooková, instagramová a nějaké fórum je pro ně bohužel už přežitek..

Abych to nějak shrnul, facebookové stránky udržovat aby bylo vidět že se tu něco děje za mě rozhodně souhlas ale pokud to chcete dělat hlavně z důvodu, nalákat sem platící lidi, tak tudy za mě cesta nevede. Kudy vede, je ovšem složitá otázka, na kterou já neznám odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Véno - ad dílna. 

On je pak dost problém, že když bude platit inzerci nebo jinak spolupracovat s klubem firma, která neodvádí dobrou práci, automaticky se s tím sveze i klub. Pak je otázka, jestli je třeba něco takového riskovat. 

Scratch - to, že je sraz "daleko" je evergrýn snad od prvního srazu. To, že je "drahý" souvisí s tím, co píšu výš - líp se platí za jednoho svobodného nebo zaláskovaný pár než než za 4člennou family, která za víkend opravdu něco projí. Nicméně velký souhlas s tím, že líp už bylo a za posledních pár let opravdu strmě stoupají náklady nezbytné a kvůli tomu nezbývá dost peněz na náklady zbytné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scratchi ano... Stránku máme vlastní, jen už mě na to prostě nestačí kapacita... proto hledám někoho, kdo by alespoň jednou denně sednul.. odpověděl lidem na zprávy a přidal něco ze světa aut... z Peugeotu jako takovýho, nebo klidně i vtip u kterýho by byl link do vtipů tady na fóru nebo na ňáký téma z fóra.... Na stránku může přispívat i kdokoli z venčí... Je to oficiální stránka Clubu... psostě to sladit... Pro člověka jako je Béďa, který má zdroj a je na fb denně si myslím, že by to mohlo bejt zpestření.. :) Jde hlavně o to, rozšířit povědomí o Clubu jako takovém...
Souhlasím s tebou, že madý nemaj finanční gramotnost... Dost často se sama potkávám s příkladnou věcí... Holky maj na umělý nehty, ale ne na jízdu navíc, kluci maj na menu z Mekáče obden, ale né na jízdu navíc.... 500 je moc, ale je to na rok... takže cirka korunu padesát denně....

Výhody clubáka jsou malé, to vím už delší dobu... Nebudu tady matlat med kolem huby.. - prostě partnery nemáme žádný, a proto Kuba nebude znova kandidovat.. Na jeho post je potřeba opravdu někdo, kdo má čas komunikovat... Ode mě dostal dost tipů i na firmy, a i kontakty na firmy, který nás oslovili samy a prostě to nedotáhl ani jedno... (asi bych neřekla, že by se na to vy*ral úplně, ale spíš víc než míň ano...) Jediný co je odlišený sou ceny v eshopu...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro jednání s partnery (obchodní zástupce) je potřeba poněkud splachovací nátura, co když jí vyrazí dveřma, nebude mít problém vlézt zpátky třeba oknem (a hlavně mít čas, argumenty a umět to vše správně použít). 

Na takové pozici si umím představit např. Pe.Tra, Scratche nebo z kdysi Řebíka (nebo pak štíhlou dlouhonohou blondýnku s řasama jak opona - ale tu neznám :D), ale u těch dvou podle mě narazíme v tom, že tahle funkce je o spoustě času a oba asi budou spíš ten čas chtít rozložit mezi rodinu a to, co je baví než do podniku s nejistým výsledkem. 

Ono pak musí být celkem výživné domluvit s někým partnerství a následně vysvětlovat partnerovi vlákna o tom, jakej je "šizuňk", když Franta od vedle v hospodě říkal, že.... 

Pamatuju si, že tu podobná vlákna bývala.... 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...