Dave_k 402 Posted January 24 Share Posted January 24 Objevil se nám takovej problém. Když je potřeba zrychlit (prudší sešlápnutí plynu) se auto rozvibruje a zvuk motoru není taky dobrej (bručení). Jak se to rozjede tak už to je dobrý. Těžko říct jestli to nemůže dělat spojka, která jinak se zdá, že zabírá normálně. Při pozvolným zrychlení není problém. Je to 1.6HDI 80kW r.v. 2006 MUX FAP OFF. Quote Link to post Share on other sites
Ferry 1,168 Posted January 25 Share Posted January 25 Kolik to ma na hrbu? Mozna dvouhmota, ale to by asi i cinkalo pri chcipnuti motoru Quote Link to post Share on other sites
Dave_k 402 Posted January 25 Author Share Posted January 25 227t km. Cinkání jsem nezaznamenal jen občas při řazení 3-4 jakoby prokluznutí. Quote Link to post Share on other sites
Ferry 1,168 Posted January 26 Share Posted January 26 Noo, tak mozna jen chycna lamela a unavene pruziny na ni Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,519 Posted January 26 Share Posted January 26 ten motor by měl mít dvouhmotu, takže lamela pevná Quote Link to post Share on other sites
Dave_k 402 Posted January 26 Author Share Posted January 26 Dvouhmota tam dle SB je. Quote Link to post Share on other sites
Dave_k 402 Posted February 6 Author Share Posted February 6 Zatím progres žádný. Auto bylo v servise, kde našli a vyměnili jen už načnutej silentblok motoru. Příčina se hledá dál. To chvění je nejvíc citelný, když musí motor opravdu zabrat (přidání do kopce). Připadá mi jak kdyby chvíleme chtěl motor vycestovat ven. Quote Link to post Share on other sites
HonzaC2 137 Posted February 6 Share Posted February 6 A vyfuk mas origo? Zazil jsem neco podobneho s jinym motorem, praskl vyfuk, nahradili zkorodovanou cast novou trubkou, jenze ten vyfuk byl pak trochu delsi. Normalne nebylo nic poznat, ale pri zaberu, kdy se motor pri zatahu pootocil (napnul se v tech silenblocich) , tak jak byl vufuk dlouhy, tak se v zadu oprel za zadniho zaveseni vyfuku a cele to dokazalo rozeskakat auto. Nevisel volne, nemel vuli, jak by kazdy vyfuk mel mit. Ten vyfuk se pak musel zkratit. Taky to dokaze, kdyz se vyfuk o neco opre natvrdo. Videl jsem na jinem svem aute po bouracce na zadek, kdy mi trochu zatlacil zadni prepazku a v podstate vse vcetne tazneho ktere trefil. Nakonec se tenkrat menil jen naraznik, a prepazka se nachala tak, ale vyfuk se pri zaberu (vlive pohybu) oprel o jeden sroub co drzel krk tazneho a nejen, ze to vibrovalo, ale jeste to vydavalo brutalni zvuk, jsem myslel, ze se mi sype prevodovka. Mozna to neni tvuj problem, ale za zkouknuti nic nedas. Quote Link to post Share on other sites
Dave_k 402 Posted February 6 Author Share Posted February 6 (edited) Auto máme 7 let/100t km a na výfuk se zatím nesáhlo. Tenhle problém se projevuje asi rok, akorát poslední dobou je to čím dál horší. Edited February 6 by Dave_k Quote Link to post Share on other sites
Jenda555 0 Posted February 7 Share Posted February 7 (edited) Já to měl taky, tohle dělá dvouhmota, půl roku se to takhle chvělo, ale já jí roztrhnul při driftu na sněhu, takže to šlo rychleji do kopru, jsou tam takové hliníkové půlměsíce a na nich je pružina a já dva urval a pak se trhnul celý. Vyměnil jsem za jednohmotu a tu tam mám 5 let a to je od Starline a na to jak jí dávám tak drží neskutečně, najel jsem na ní 90000 km už. Být tebou nechám to vyměnit hned, mě se dorvala 100km od domova a to auto prostě nejede, točí a auto nemá žádný záběr a stojí na místě Edited February 7 by Péťa Necituj předchozí příspěvek Quote Link to post Share on other sites
Jenda555 0 Posted February 7 Share Posted February 7 (edited) Jinak mám úplně stejný motor jako ty Edited February 7 by Péťa Odstraněna prázdná citace Quote Link to post Share on other sites
Dave_k 402 Posted February 7 Author Share Posted February 7 (edited) Mám na to taky podezření čím dál víc. Jak se Ti to chovalo při rozjezdu? Mě spojka zabírá normálně. Při kolika km Ti to udělalo? Edited February 7 by Dave_k Quote Link to post Share on other sites
Jenda555 0 Posted February 8 Share Posted February 8 (edited) Na rovině to bylo v pohodě, nejhorší to bylo do kopce 2-2.3 tis otáček to klepalo a nad 2.3 jak dostal motor otáčky a neměl takový záběr, tak to dělat přestalo, mě taky zabírala normálně, ona podkluzovat ani nemůže, když je jako by napevno.. Podklouzne, až když se urve, ale to je konečná, to se jen točí a už neujedeš ani 1 km. Podle mě jsem na ní najel tak 3000km, než se trhla úplně, při tom klepání Edited February 8 by Jenda555 Quote Link to post Share on other sites
Dave_k 402 Posted Friday at 10:09 PM Author Share Posted Friday at 10:09 PM Dneska jsme auto vyzvedli ze servisu. Dvouhmota byla opravdu po smrti. S načatou jsme najezdili cca 15t km. Servisák to dělal u 1,6HDI ve 206 poprvý a říkal, že se s tím ještě nikdy takhle nes..l. Jak je tam všechno nahňahňaný a co všechno musel demontovat, aby se na spojku vůbec dostal. Takže proběhla výměna dvouhmoty, spojky, ložiska, simeringu a oleje v převodovce. A jsme o 13k lehčí. Snad už se na to nebude muset nikdy šahat. Ještě se zmínil, že občas při volnoběhu se jakoby něco klepe v sání. Nějaká klapka či co. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.