Jump to content

Citroen c5 III 2011


Recommended Posts

Cagobelo.. Otec si pořídil c5ku.. No story ze je z acek vynecham.. 

Převodovka typ 20DP50 , vymlely se zuby synchronu pátý rychlosti. Byl v citroenu a pry 12tis za celou sadu páté rychlosti, ale nikdo nevi kdy to bude.. Nemate nekdo moznost na to mrknout případně nahodit nejakou lepší cenu? 

Link to post
Share on other sites

Můžeš dát fotku, co je přesně třeba? Něco použitelnýho se mi možná válí v garáži.... :roker Teda pokud netrváš na funglovce....

Edited by Hafity
Link to post
Share on other sites

Jasně ze starší bude levnější, ikdyz moc sem jich nenašel, ale hlavně nebudu mit jistotu ze se to nevysype znova za tyden.. 

 

Hele fotky nemam bohuzel.. Jak mas kolo pateho kvaltu to velke se synchronem, tak vnitrek (zuby co spojuji kolo a synchron) je total na kaši. 

Link to post
Share on other sites

vyhrabal jsem jednu stránku s nákresem, v háji jsou komplety 6 a 7 pokud si to dobře pamatuju psa2323e3 a Ozubené Kolo Spojky Originál Citroen Peugeot C4 C5 208 407 BE4 15X28 233578ty vnitřní zuby jsou očesaný

image.png.993cdcadd0d81f9a8276926b377767e7.png

Edited by Háček
Link to post
Share on other sites

5 je jedničkový kolo, 7 je dvojkový kolo s futrem, 6 je společný synchron s přesuvníkem.... V pátek bych mohl juknout, ale stejně se nevyhneme počítání zubů.... :roker

Link to post
Share on other sites

Tak táta rozhodnul že počkáme na vyjádření citroenu, pokud to prý bude na skladě na slovensku tak to je do pátka doma, pokud to nebude u nich na skladě tak prý z francie a to budeme čekat týden až 14dní. Nechce dávat kola ze staré převodovky ..

Osobně co jsem ještě lustroval kompatibilitu tak by to mělo jit napasovat ze 405ky :D ale tu kvuli jeho modernimu křápu rozebirat nebudu .. :D každopádně díky za ochotu a pomoc :) hned jak se něco změní dám vědět a přidám fotky pro příště

 

mimo jiné .. - http://www.catcar.info/en/ docela dobrá stránka na tyhle srandičky 

Edited by Háček
Link to post
Share on other sites

nojoo, najezdí do prace dost km a stalo se mu to v pondělí ráno , tak je to na houby aby se mu to stalo znova .. :D docela ho chápu .. :D 

Link to post
Share on other sites

Dneska dorazilo a hned jsme to po práci poskládali 

Problém :
DSC_0012.thumb.JPG.d6153811beadbf3f160fe3f83e4f5245.JPG DSC_0013.thumb.JPG.790f825ab7cb4973981678ccd5e38dbd.JPG DSC_0009.thumb.JPG.5c39b5d979d60d019757b229c996e96a.JPG

 

řešení za necelých 13tis nový origo synchron plus kola , vložka atd. složení cca hodinka :

DSC_0010.thumb.JPG.9c63d15e609e21750720721a06af6c31.JPG DSC_0011.thumb.JPG.717bb5f236cc58b3f5e767cda0abf9aa.JPG

 

V autorizáku prej říkali že je to častá závada, ale já osobně jsem tohle ještě s nikym neřešil ani jsem to nikdy neviděl 

DSC_0008.JPG

Link to post
Share on other sites

To vypadá, že nedávno (nemyslím při prodeji) tam chyběl olej a naopak přebývala teplota.... Ten hliníkovej synchronizační kroužek je pěkně potrhanej na povrchu.... A ta umělohmotná klec toho ložiska ani nemluvím....

Link to post
Share on other sites

nevím no, v citroenu říkali že to je tím že lidi zařaděj petku a nechaj ruku hozenou na fofrklacku , a jak jsou táhla v tahu tak to ma tendenci vyskakovat no.. no je to opravený a snad to vydrží

Link to post
Share on other sites
před 14 hodinami, Háček napsal:

lidi zařaděj petku a nechaj ruku hozenou na fofrklacku

Tak to bych se měl nad sebou zamyslet.... :nevim  Tenhle nešvar občas taky praktikuju.... :roker

Link to post
Share on other sites

jojo, jako ono to trochu dává smysl.. 
Hele dnešní update, tata to šel dnes projet a vrátil se s tím že mu vypadává pětka, když je v záběru tak dobrý a jak ubere plyn tak to vyhodí fofrklacek dolu a je venku.. prošel jsem nějaký fora a prý to muže dělat nedotažená matice na soukolí, tak jsme to kuchli znova, všechny matice jsme přetáhli , moc to nešlo max pár mm.. vule nikde nejsou , po sundání synchronu jsem si vyšimnul že byla otočená distanční podložka pod kolem rychlosti a lehce odrbala klec ložiska (je vidět na poslední fotce předchozího příspěvku na hřídeli před ložiskem). Po smontování kvalt nevypadává ale pětka tam jde přes zuby jakoby synchron nesynchronoval a stále při ubrání plynu dost cuká pákou.. u jiných rychlostí to nedělá takže silentblok motoru jsem vyloučil.. nějak mě už nenapadá co to muže bejt.. olej ? .. ten mu objednám novej dle specifikace a uděláme výměnu ale nejsem si jistej jestli to pomuže. každopádně oleje tam teď bude dost pod deklem ho zase bylo nalítáno dost takže na sucho to nejezdí

Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, Háček napsal:

byla otočená distanční podložka pod kolem rychlosti a lehce odrbala klec ložiska (je vidět na poslední fotce předchozího příspěvku na hřídeli před ložiskem). 

Takže tam už někdo byl před tebou.... A možná před "Áčkama".... :roker

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...