Petr999 Odesláno 20. leden 2021 Sdílet Odesláno 20. leden 2021 Ahoj, premyslim o te nove 5008. Nicmene nikdy sem Peugeot nemel a tak bych moc poprosil o nejake zkusenosti. Hlavne ten motor, prevodovka (automat) a tak. Jak vam to slape a co vas trapi. Jel sem s ni zkusebku a jede to pekne, ale rad bych nejake info od nekoho kdo na tom motoru uz ma treba 150t. predem moc diky Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlada_dv Odesláno 21. leden 2021 Sdílet Odesláno 21. leden 2021 Ahoj, mám 5008 1.2 v 8st.automatu od 6.2019 mám najeto 55000km. S motorem jsem spokojený, dostatečně silný, neřeším že mám 1.2 prostě dupnu na plyn,automat si podřadi a vyrazím. Spotřeba se drží od 6.8 do 7.5 tankuji pouze plné nádrže. Jezdím já, manželka, dítě, kočárek,pes, takže docela obsazené auto. Jinak s autem jsem spokojený až na pár záručních vad bez problémů,je velmi tiché. Ale rada na závěr, dobře promysli absenci 4x4, já jezdil 10let s 4x4 a teď v zimě mi velice chybí,grip control je na nic... Petr999 a beny21 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akoc Odesláno 21. leden 2021 Sdílet Odesláno 21. leden 2021 @Vlada_dvS tým, že grip control je nanič, ja osobne nemôžem súhlasiť, zatiaľ aspoň čo sa týka snehu. Piesok a blato som ešte nemal možnosť vyskúšať. Mám síce 2008-ku s manuálom, ale minulý víkend mi grip jednoznačne pomohol sa vyviesť do kopca po ubitom, až zľadovateľom snehu. V normal režime sa jedno z kolies začalo pretáčať a už som sa nepohol. Musel som cúvnuť a v režime sneh som bez väčších problémov kopec vyšiel. Bolo cítiť, že ak jedno z kolies podkĺzlo, trakcia sa okamžite presunula na druhé koleso. Súčasťou grip control, aspoň u 2008-ky, je aj asistent zjazdu zo strmého kopca (hill assist descent control). A to je ozaj dobrá vec. Pri schádzaní z toho kopca, auto prešlo celý svah bez jediného podkĺznutia. Predo mnou sa viaceré auta šmýkali, niektorí z obavy z nekontrolovateľného pohybu radšej zastali na kraji cesty v hlbšom snehu. Petr999 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškotek Odesláno 9. únor 2021 Sdílet Odesláno 9. únor 2021 V 21. 1. 2021 at 8:17, Vlada_dv napsal: Ahoj, mám 5008 1.2 v 8st.automatu od 6.2019 mám najeto 55000km. S motorem jsem spokojený, dostatečně silný, neřeším že mám 1.2 prostě dupnu na plyn,automat si podřadi a vyrazím. Spotřeba se drží od 6.8 do 7.5 tankuji pouze plné nádrže. Jezdím já, manželka, dítě, kočárek,pes, takže docela obsazené auto. Jinak s autem jsem spokojený až na pár záručních vad bez problémů,je velmi tiché. Ale rada na závěr, dobře promysli absenci 4x4, já jezdil 10let s 4x4 a teď v zimě mi velice chybí,grip control je na nic... S názorem že Grip control je na nic nemůžu souhlasit. Byl jsem na testování dvou stejných vozu s gripem a bez na autodromu je o tom video na YouTube rozdíl obrovsky. Další srovnání je na YouTube od Rasto Chvála. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. únor 2021 Sdílet Odesláno 9. únor 2021 Dneska jsem projel vozítko, které nemá žádné asist. systémy - ABS, ESP..., prostě jen mechanika, a vůbec nic z toho mi z toho nechybělo. Uzavřené parkoviště, sníh, led, uježděné plochy , pěkně jsem si to užil. Někomu GC pomůže a vím , kde bych ho já asi v zimě využil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. únor 2021 Sdílet Odesláno 11. únor 2021 (upraveno) Jezdím dvoukolky už mnoho km, a 4x4 mi zatím nechybělo. Jezdím služebně i v zimě, i horské úseky. ASR mi pomůže vyjet i na kopec k domu, ale vyjel jsem vždy i bez něj. K původnímu tematu: 8-stupňový automat prakticky nemá chyby, řadí bezvadně, občas i pádla pomohou (z kopce řadit vyšší, aby motor zbytečně nebrzdil). No dvě drobné chyby má: - když je zima, tak aby se zahřál, tak "prokluzuje", otáčky drží kolem 2000. Trvá to asi minutu a spotřeba je přitom přes 10 l. O tom se samozřejmě nepíše. - hlavně oproti minulé 5008 s robotem: při jízdě z mírného kopce sama podřazuje a tím brzdí. Ideální byla minulá 5008 s robotem: nechala rozjíždět auto z kopce, a teprve po dotyku na brzdu pochopila, že už jedeme rychleji, než chci a podřadila. U 5008 SUV musím hodit Manuál a někdy Tempomat – na stejných úsecích, kde minulá jela tak akorát. Jinými slovy, z kopce, i když chci aby se mírně rozjela (anebo aspoň aby jela stejně), dám 5, tak ona postupně podřadí na 4 a pak až na 3 a brzdí a brzdí. Upraveno 11. únor 2021 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinecondrej Odesláno 11. únor 2021 Sdílet Odesláno 11. únor 2021 asi nejde srovnávat různá auta a motory, ale mám taky EAT8 a z kopce podřazuje pouze když do to přibrzdím, nebo když udržuje tempomat. Jinak bez plynu nechá i rozjet (záleží na kopci) Podřadí pouze když se přiblíží k určitým otáčkám v závislosti na rychlosti. A ten prokluz na zahřátí jde vyřešit chvilkovým stáním na místě. Než očistím auto, nastoupí spolujezdci cca 3 až 5 minut a prokluz je velmi krátký až žádný. Když vyjedu hned, tak klouže klidně i 5 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. únor 2021 Sdílet Odesláno 11. únor 2021 "pouze když přibrzdím" - tak bych si to přál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.