Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

řidicí jednotka


tomino boxer

Recommended Posts

Že auto odpočítává kilometry je známka toho, že dochází aditiva Eolys. Které se vstřikují při natankování do nafty a jsou pro regeneraci FAP filtru. Je to katalizátor před samotným FAP filtrem. Že má auto AdBlue neznamená, že již nemá katalizátor SCR. ;) Podle mě bude stačit nechat doplnit v autorizovaném servise aditiva (ne AdBlue), nastavit přes origo diagnostiku, že je fyzicky doplněno a budeš jezdit dál. S tím nenastartováním po dopočítání nuly, je to pravda. 

katalyzátorem SCR umístěným před filtrem pevných částic s aditivem, což je systém následného zpracování výfukových plynů, který dokáže snížit emise NOx

Zdroj: https://autoroad.cz/technika/80714-eurosikana-plati-i-pro-dodavky-nejvetsi-modely-od-psa-musi-dostat-nove-motory
katalyzátorem SCR umístěným před filtrem pevných částic s aditivem, což je systém následného zpracování výfukových plynů, který dokáže snížit emise NOx

Zdroj: https://autoroad.cz/technika/80714-eurosikana-plati-i-pro-dodavky-nejvetsi-modely-od-psa-musi-dostat-nove-motory
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 58 minutami, radim.1008 napsal:

Že auto odpočítává kilometry je známka toho, že dochází aditiva Eolys. Které se vstřikují při natankování do nafty a jsou pro regeneraci FAP filtru. Je to katalizátor před samotným FAP filtrem. Že má auto AdBlue neznamená, že již nemá katalizátor SCR.

Trošku se ti to plete ;)

FAP = aditivum EOLYS - když dochází , tak jenom vyskočí hláška o nízký hladině , nikdy neodpočítává km do zákazu startu

katalyzátor SCR = AdBlue (když jev autě AdBlue , je katalyzátor SCR vždy) - když dochází , tak rozsvítí kontrolku , napíše hlášku o nízký hladině a začne odpočítávat (2400 km )do zákazu startu - stačí doplnit , při závadě na systému SCR rozsvítí kontrolky AdBlue a diagnostiky motoru , napíše hlášky o chybách a začne odpočet (1100 km) do zákazu startu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Tak sice po delsi dobe ale vse uz opravene.

poprve zavada na nadrži ADBLUE  - vymena cca 24 tis

po 14 dnes znovu zavada a odpocet - tentokrat nox senzor cca 9800

za dalsi 3 tydny znovu - vyhrev + potrubi oprava cca 3800.

po odjezdu ze servisu a ujeti cca 100 km zase zavada a nouzak. auto sem odvezl k mechanikovi co mi dela jine dodavky protoze uz mel cas a 3 vstriky v haji.  takze vymena vsech vstriku + snimace tlaku  v liste cca 39 tis.

Nakonec sem jeste adblue nechal vyradit at je klid. 

od te doby auto jezdi uz normalne 🙂

A to se vyplati 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...