Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Service box - více variant dílů pro daný VIN


pavelblaha

Recommended Posts

Ahoj, už vícekrát jsem to "přehlížel" a zvolil díl jaký byl nejsnáze dostupný a service box ho nabídl jako možnost ... ale teď jsem u výměny baterie, a zdá se mi že počet variant, kterou můžu použít u 308 SW I, 84kW (start stop) je příliš velký:

5600TN (50Ah), T5600 TJ (60Ah L2), 5600 SY/VG/TW/...  Skutečně, když mi v sekci "elektrické části -> akumulátor" po vyhledání vozu dle VIN vypadnou možnosti, můžu si libovolně vybrat?  Nebo je tam ještě nějaký klíč jak vybrat správnou variantu?

 

 

varianty.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám 100% jistotu, že baterie v autě nebyla měněna.  Venku je zima, a nechce se mi demontovat kryt.  Také si z uvedených variant si dovedu vybrat 🙂 nehledě na to, co zvolil výrobce.

Ale hlavně jsem se chtěl ujistit, že interpretuji ten service box správně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady jde o to , že první čtyři baterky v tom seznamu nejsou určený pro stop start , potřebuješ EF nebo AGM , ale když sundat dekl od baterky je hrozná práce , tak se pak nediv , že ti baterka po roce odejde , když se náhodou netrefíš a dáš tam jinou ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslím, že trochu "lakuje". Tohle totiž není obrázek z online SB po zadání VIN. Tolik baterek to ukáže, když právě to VIN není zadané a jede se jen podle motorizace (nebo je to off-line SB) :)
Zkusil jsem např. tohle VIN: VF34E9HP0DS157381 a je tam v nabídce pouze jedna varianta ve dvou cenových kategoriích ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně, pokud půjdeš do Peugeotu a budeš chtít original baterku, tak ti ji dohledají podle vinu online. Pokud si ji budeš chtít vybrat jinde, tak tě tohle číslo PSA stejně nezajímá. Zajímá tě, co tam můžeš dát za max rozměr, levá/pravá a jestli je to start-stop typ s řízenym dobijenim (normální klasiku tam dát nemůžeš). Podle max rozměru si vybereš, jakou budeš mít kapacitu atd. Já mám třeba na 1.6 benzínu napasovanou velkou baterku 78Ah, která se tam ještě vlezla tak tak, ikdyž by stačila i jen 52ah.
 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. PSA číslo tě zajímat nemusí, ale jsou u toho vidět i parametry baterky, podle kterých si vybereš tu správnou. Takže když víš, že tam máš mít např. 5600VG, tak víš, že tam má být EFB 70Ah/720A. Navíc u starých aut je to s baterkou trochu jednodušší. U nových se SS a SCH už musíš vybrat nejen správnou kapacitu a rozměr, ale i typ baterie ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nah, diky @MJSytic, asi aktualizovali T7F556A01A dokument, protože v online service boxu my to nabízí stále tento dokument (jen jej jaksi nevidím, páč už dnes ani náhradní díly nejsou dostupné bez předplacenky).  Díky za info.

> ale když sundat dekl od baterky je hrozná práce , tak se pak nediv , že ti baterka po roce odejde , když se náhodou netrefíš a dáš tam jinou ...

Chtěl jsem se jaksi vyhnout sundávání toho deklu "nanečisto", a nechat si to až na novou baterkou.... obětoval jsem zmrzlých 15 minut, a dekl jsem neoddělal - pouze za jednotku ochrany napájení:

Asi jsem neměl odvahu pořádně zatáhnout za tu "nádheru" okrasnou, abych ji nepolámal, viz:

Nuže počkám aspoň na světlo, když už ne na teplo - ať neobjednám krávovinu.  Nicméně jsme off-topic, si poradím.  Prostě outdated fotka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že třeba @jarokare ví, jak se u 308 mění baterie :D Já jsem jí měnil taky ;)  Na fóru se to řešilo X-krát. Ono, kdybys nedělal tajnosti a napsal sem VINko, tak bys ten typ baterky měl hned a nemusely se tady řešit složitosti ;)
Jinak v SB nemuseli nic aktualizovat. Platí to, co jsem napsal. Pokud nezadáš VIN, neaplikuje se filtr a SB zobrazuje všechny varianty dílů. V off-line verzi SB to nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To prve video je spravne a je tam vidiet, kde sa musi uvolnit spodna plastova zapadka na kryte baterie (prva sekunda) a kde treba uvolnit hornu plastovu zapadku (tretia sekunda) aby sa to dalo vysunut hore. Ta spodna drzi celkom pevne. To druhe video je samozrejme zly / zbytocne zdlhavy postup, takze to ignorovat (akurat je aspon dobre vidno v 2:45 kde uvolnit hornu a v 2:55 kde uvolnit spodnu zapadku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, sundat chráničku jsem problém neměl - až ten okrasný kryt (to není na prvním videu).  Dnes jsem trocha víc zabral a dobré ... je potřeba táhnout za spodek úhlem 45 stupňů (mezi horizontální/vertikální rovinou) jakoby "k sobě".

=> L3 VRLA 12V 70Ah 760A => vyrobeno 260413, takže původní, díky moc za info nahoře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...