Jump to content

Service box - více variant dílů pro daný VIN


Recommended Posts

Ahoj, už vícekrát jsem to "přehlížel" a zvolil díl jaký byl nejsnáze dostupný a service box ho nabídl jako možnost ... ale teď jsem u výměny baterie, a zdá se mi že počet variant, kterou můžu použít u 308 SW I, 84kW (start stop) je příliš velký:

5600TN (50Ah), T5600 TJ (60Ah L2), 5600 SY/VG/TW/...  Skutečně, když mi v sekci "elektrické části -> akumulátor" po vyhledání vozu dle VIN vypadnou možnosti, můžu si libovolně vybrat?  Nebo je tam ještě nějaký klíč jak vybrat správnou variantu?

 

 

varianty.png

Link to post
Share on other sites

Nemám 100% jistotu, že baterie v autě nebyla měněna.  Venku je zima, a nechce se mi demontovat kryt.  Také si z uvedených variant si dovedu vybrat 🙂 nehledě na to, co zvolil výrobce.

Ale hlavně jsem se chtěl ujistit, že interpretuji ten service box správně :)

Link to post
Share on other sites

Tady jde o to , že první čtyři baterky v tom seznamu nejsou určený pro stop start , potřebuješ EF nebo AGM , ale když sundat dekl od baterky je hrozná práce , tak se pak nediv , že ti baterka po roce odejde , když se náhodou netrefíš a dáš tam jinou ...

Link to post
Share on other sites

Já si myslím, že trochu "lakuje". Tohle totiž není obrázek z online SB po zadání VIN. Tolik baterek to ukáže, když právě to VIN není zadané a jede se jen podle motorizace (nebo je to off-line SB) :)
Zkusil jsem např. tohle VIN: VF34E9HP0DS157381 a je tam v nabídce pouze jedna varianta ve dvou cenových kategoriích ;) 

Link to post
Share on other sites

Stejně, pokud půjdeš do Peugeotu a budeš chtít original baterku, tak ti ji dohledají podle vinu online. Pokud si ji budeš chtít vybrat jinde, tak tě tohle číslo PSA stejně nezajímá. Zajímá tě, co tam můžeš dát za max rozměr, levá/pravá a jestli je to start-stop typ s řízenym dobijenim (normální klasiku tam dát nemůžeš). Podle max rozměru si vybereš, jakou budeš mít kapacitu atd. Já mám třeba na 1.6 benzínu napasovanou velkou baterku 78Ah, která se tam ještě vlezla tak tak, ikdyž by stačila i jen 52ah.
 

 

Link to post
Share on other sites

Přesně tak. PSA číslo tě zajímat nemusí, ale jsou u toho vidět i parametry baterky, podle kterých si vybereš tu správnou. Takže když víš, že tam máš mít např. 5600VG, tak víš, že tam má být EFB 70Ah/720A. Navíc u starých aut je to s baterkou trochu jednodušší. U nových se SS a SCH už musíš vybrat nejen správnou kapacitu a rozměr, ale i typ baterie ;) 

Link to post
Share on other sites

Nah, diky @MJSytic, asi aktualizovali T7F556A01A dokument, protože v online service boxu my to nabízí stále tento dokument (jen jej jaksi nevidím, páč už dnes ani náhradní díly nejsou dostupné bez předplacenky).  Díky za info.

> ale když sundat dekl od baterky je hrozná práce , tak se pak nediv , že ti baterka po roce odejde , když se náhodou netrefíš a dáš tam jinou ...

Chtěl jsem se jaksi vyhnout sundávání toho deklu "nanečisto", a nechat si to až na novou baterkou.... obětoval jsem zmrzlých 15 minut, a dekl jsem neoddělal - pouze za jednotku ochrany napájení:

Asi jsem neměl odvahu pořádně zatáhnout za tu "nádheru" okrasnou, abych ji nepolámal, viz:

Nuže počkám aspoň na světlo, když už ne na teplo - ať neobjednám krávovinu.  Nicméně jsme off-topic, si poradím.  Prostě outdated fotka.

Link to post
Share on other sites

Nevím, proč na tom druhém videu oddělávají ten konektor z ochrany napájení, afaik zbytečný... ta část jde odsunout s celou chráníčkou. To video pls nikdo neberte jako návod.

Link to post
Share on other sites

Myslím, že třeba @jarokare ví, jak se u 308 mění baterie :D Já jsem jí měnil taky ;)  Na fóru se to řešilo X-krát. Ono, kdybys nedělal tajnosti a napsal sem VINko, tak bys ten typ baterky měl hned a nemusely se tady řešit složitosti ;)
Jinak v SB nemuseli nic aktualizovat. Platí to, co jsem napsal. Pokud nezadáš VIN, neaplikuje se filtr a SB zobrazuje všechny varianty dílů. V off-line verzi SB to nefunguje.

Link to post
Share on other sites

To prve video je spravne a je tam vidiet, kde sa musi uvolnit spodna plastova zapadka na kryte baterie (prva sekunda) a kde treba uvolnit hornu plastovu zapadku (tretia sekunda) aby sa to dalo vysunut hore. Ta spodna drzi celkom pevne. To druhe video je samozrejme zly / zbytocne zdlhavy postup, takze to ignorovat (akurat je aspon dobre vidno v 2:45 kde uvolnit hornu a v 2:55 kde uvolnit spodnu zapadku).

Link to post
Share on other sites

Jasný, sundat chráničku jsem problém neměl - až ten okrasný kryt (to není na prvním videu).  Dnes jsem trocha víc zabral a dobré ... je potřeba táhnout za spodek úhlem 45 stupňů (mezi horizontální/vertikální rovinou) jakoby "k sobě".

=> L3 VRLA 12V 70Ah 760A => vyrobeno 260413, takže původní, díky moc za info nahoře

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...