pavelblaha 3 Posted January 11 Share Posted January 11 Ahoj, už vícekrát jsem to "přehlížel" a zvolil díl jaký byl nejsnáze dostupný a service box ho nabídl jako možnost ... ale teď jsem u výměny baterie, a zdá se mi že počet variant, kterou můžu použít u 308 SW I, 84kW (start stop) je příliš velký: 5600TN (50Ah), T5600 TJ (60Ah L2), 5600 SY/VG/TW/... Skutečně, když mi v sekci "elektrické části -> akumulátor" po vyhledání vozu dle VIN vypadnou možnosti, můžu si libovolně vybrat? Nebo je tam ještě nějaký klíč jak vybrat správnou variantu? Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,221 Posted January 12 Share Posted January 12 Co se třeba podívat , jakou ti dal výrobce do auta ? ChouLu 1 Quote Link to post Share on other sites
pavelblaha 3 Posted January 12 Author Share Posted January 12 Nemám 100% jistotu, že baterie v autě nebyla měněna. Venku je zima, a nechce se mi demontovat kryt. Také si z uvedených variant si dovedu vybrat nehledě na to, co zvolil výrobce. Ale hlavně jsem se chtěl ujistit, že interpretuji ten service box správně Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,221 Posted January 12 Share Posted January 12 Tady jde o to , že první čtyři baterky v tom seznamu nejsou určený pro stop start , potřebuješ EF nebo AGM , ale když sundat dekl od baterky je hrozná práce , tak se pak nediv , že ti baterka po roce odejde , když se náhodou netrefíš a dáš tam jinou ... Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,688 Posted January 12 Share Posted January 12 Já si myslím, že trochu "lakuje". Tohle totiž není obrázek z online SB po zadání VIN. Tolik baterek to ukáže, když právě to VIN není zadané a jede se jen podle motorizace (nebo je to off-line SB) Zkusil jsem např. tohle VIN: VF34E9HP0DS157381 a je tam v nabídce pouze jedna varianta ve dvou cenových kategoriích ozzy56, pavelblaha and inoxing 3 Quote Link to post Share on other sites
inoxing 488 Posted January 12 Share Posted January 12 Stejně, pokud půjdeš do Peugeotu a budeš chtít original baterku, tak ti ji dohledají podle vinu online. Pokud si ji budeš chtít vybrat jinde, tak tě tohle číslo PSA stejně nezajímá. Zajímá tě, co tam můžeš dát za max rozměr, levá/pravá a jestli je to start-stop typ s řízenym dobijenim (normální klasiku tam dát nemůžeš). Podle max rozměru si vybereš, jakou budeš mít kapacitu atd. Já mám třeba na 1.6 benzínu napasovanou velkou baterku 78Ah, která se tam ještě vlezla tak tak, ikdyž by stačila i jen 52ah. Péťa 1 Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,688 Posted January 12 Share Posted January 12 Přesně tak. PSA číslo tě zajímat nemusí, ale jsou u toho vidět i parametry baterky, podle kterých si vybereš tu správnou. Takže když víš, že tam máš mít např. 5600VG, tak víš, že tam má být EFB 70Ah/720A. Navíc u starých aut je to s baterkou trochu jednodušší. U nových se SS a SCH už musíš vybrat nejen správnou kapacitu a rozměr, ale i typ baterie pavelblaha 1 Quote Link to post Share on other sites
pavelblaha 3 Posted January 12 Author Share Posted January 12 Nah, diky @MJSytic, asi aktualizovali T7F556A01A dokument, protože v online service boxu my to nabízí stále tento dokument (jen jej jaksi nevidím, páč už dnes ani náhradní díly nejsou dostupné bez předplacenky). Díky za info. > ale když sundat dekl od baterky je hrozná práce , tak se pak nediv , že ti baterka po roce odejde , když se náhodou netrefíš a dáš tam jinou ... Chtěl jsem se jaksi vyhnout sundávání toho deklu "nanečisto", a nechat si to až na novou baterkou.... obětoval jsem zmrzlých 15 minut, a dekl jsem neoddělal - pouze za jednotku ochrany napájení: Asi jsem neměl odvahu pořádně zatáhnout za tu "nádheru" okrasnou, abych ji nepolámal, viz: Nuže počkám aspoň na světlo, když už ne na teplo - ať neobjednám krávovinu. Nicméně jsme off-topic, si poradím. Prostě outdated fotka. Quote Link to post Share on other sites
pavelblaha 3 Posted January 12 Author Share Posted January 12 Nevím, proč na tom druhém videu oddělávají ten konektor z ochrany napájení, afaik zbytečný... ta část jde odsunout s celou chráníčkou. To video pls nikdo neberte jako návod. Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,688 Posted January 12 Share Posted January 12 Myslím, že třeba @jarokare ví, jak se u 308 mění baterie Já jsem jí měnil taky Na fóru se to řešilo X-krát. Ono, kdybys nedělal tajnosti a napsal sem VINko, tak bys ten typ baterky měl hned a nemusely se tady řešit složitosti Jinak v SB nemuseli nic aktualizovat. Platí to, co jsem napsal. Pokud nezadáš VIN, neaplikuje se filtr a SB zobrazuje všechny varianty dílů. V off-line verzi SB to nefunguje. jarokare 1 Quote Link to post Share on other sites
slimboy 150 Posted January 12 Share Posted January 12 To prve video je spravne a je tam vidiet, kde sa musi uvolnit spodna plastova zapadka na kryte baterie (prva sekunda) a kde treba uvolnit hornu plastovu zapadku (tretia sekunda) aby sa to dalo vysunut hore. Ta spodna drzi celkom pevne. To druhe video je samozrejme zly / zbytocne zdlhavy postup, takze to ignorovat (akurat je aspon dobre vidno v 2:45 kde uvolnit hornu a v 2:55 kde uvolnit spodnu zapadku). Quote Link to post Share on other sites
pavelblaha 3 Posted January 13 Author Share Posted January 13 Jasný, sundat chráničku jsem problém neměl - až ten okrasný kryt (to není na prvním videu). Dnes jsem trocha víc zabral a dobré ... je potřeba táhnout za spodek úhlem 45 stupňů (mezi horizontální/vertikální rovinou) jakoby "k sobě". => L3 VRLA 12V 70Ah 760A => vyrobeno 260413, takže původní, díky moc za info nahoře Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.