Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Traveller


vmtim

Recommended Posts

Traveller 2.0 BlueHdi 150 MAN6 .  R.v 2018 najeto 36 000 Km

Mám několik problému. Začalo mi vrzat řízení. Po chvíli na to mi začala svítit kontrolka závada elektroinstalace, potom závada motoru a potom závada na parkovacím asistentu. Nefunguje vyhřívání předního sedadla u řidiče( někdy se zapne, ale většinou nefunguje). Byl jsem v autorizovaném servise v Novém Jičíně. Udělali diagnostiku a našlo to spoustu chyb. ( absence komunikace s pumpou aditiv do paliva, absence komunikace s jednotkou stavu nabití akumulátoru, absence komunikace s jednotkou ochrany a ovládání elektrických napájení, závada nedochází ke komunikaci s telematickou jednotkou, závada čerpadla aditivování nafty, závada ovládání relé kladného napětí centrálního výkonového přepínače, závada sítě LIN2, a další závady

V servisu jsem zaplatil 4 700 Kč a řekli mi, že to bude baterkou, že udělali test a je slabá a nejde nabít. Vymazali mi chyby a auto fungovalo 14 dní v pohodě. Potom jsem vyměnil baterku za novou a taky v pohodě. Jezdil jsem s ní asi 5 dní. Dnes byl mráz -7 a už při startování bylo poznat,že to není v pořádku. A začalo mi opět vrzat řízení. Má někdo prosím nějakou radu čím by to mohlo být? Na autě je pouze vyměněno čerpadlo ke klimatizaci v rámci záruky. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj vítej v klubu
Dobíjení měřili ? Pokud jsi dal novou baterku a po týdnu to už zase neni ono tak bych šel po dobíjení. Vrzání řízení je široký pojem, zkus nám to natočit na video a přidat do příspevku ať se máme od čeho odpíchnout. Muže to mít jen nějaké suché gumové uložení , nebo horní uložení, nebo nějaká jiná záludnost.

Je ale zvláštní že by byl problem s ,,novým" autem a s tak nízkým nájezdem, ale co, možné je všechno.

Upraveno uživatelem Háček
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to spíš přijde jako problém s napínáním řemene , může být volná kladka , tím pádem může řemen pískat (vrzat) při zátěži (točení volantem) , blbě dobíjet (protože je volnej řemen) a blbě startovat . Ty závady tam mohly vyskočit z důvodu vybitý baterie ...

Radši ani nekomentuju přístup servisu (vymazáním závad se auto neopraví) a jestli si jim dal 4700,- za změření baterky a vymazání závad , tak to už nebudu komentovat vůbec :bojim

Upraveno uživatelem jarokare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Tak vrzání odstraněno promazáním. Ale dnes při startu při -17C začalo auto opět házet chyby. Závada abs, závada asistenta při rozjezdu do kopce, závada motoru a potom se auto samo vyplo.

Volali mi z peugeotu, že je svolávácí akce. Výměna filtru pevných částic, tak přemýšlím jestli jim ho tam pak zrovna nechám na diagnostiku a zda to opraví. Nebo radši sehnat nějakého autoelektrikáře. Nevím. Díky za každou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako na změření dobíjení ti stačí multimetr , nastartuješ auto, multák nastavíš na stejnosměrný proud na 20voltů , pichneš na baterku na plus a minus a hend víš, nový alternátor dává 14.2v , starší dávají od 13,4v do 14.2 většinou, ale musí to být minimálně těch 13.4 . pokud to bude míň , baterka se nedobijí a ztrácí kapacitu a už nestíhá krmit všechny jednotky v autě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Háček: jj, bejvávalo, když ještě lidi měli rozum. Nyní je inteligentní dobíjení, které dobíjí jen když je splněno asi 5 podmínek, např. jízda z kopce.:aut ... přeháním, ale tak jednoduché to nyní opravdu není.

Já bych to viděl na změnu servisu. Ten servis je neschopný. U Valmezu neumím poradit, tady chodím do Zábřeha nebo do Bludova, spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Presne tak, ani ja nechcem nove auto. Ked som si v ponuke precital, kolko zbytocnych nezmyslov je v zakladnej vybave, a musim za ne zaplatit, radsej si necham moje stare 21 rocne, kde mam "len" automaticku klimu a tempomat, a nabijanie ktore nabija 14,4V.

2018 ročnik uz bude mat urcite start/stop system, a tiez to genialne "inteligentne" nabijanie, a celkom drahu AGM bateriu. Ked som sa s tym v praxi stretol prvy krat, myslel som si, ze je to nabijanie pokazené. Az po nastudovani par materialov o sucastnom "ekologickom" systeme nabijania som pochopil. Oldo, s tou jazdou z kopca mas uplnu pravdu. Je to jedna z podmienok, mam to overene meranim za jazdy.

Upraveno uživatelem Zdeník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...