vmtim Odesláno 11. leden 2021 Sdílet Odesláno 11. leden 2021 Traveller 2.0 BlueHdi 150 MAN6 . R.v 2018 najeto 36 000 Km Mám několik problému. Začalo mi vrzat řízení. Po chvíli na to mi začala svítit kontrolka závada elektroinstalace, potom závada motoru a potom závada na parkovacím asistentu. Nefunguje vyhřívání předního sedadla u řidiče( někdy se zapne, ale většinou nefunguje). Byl jsem v autorizovaném servise v Novém Jičíně. Udělali diagnostiku a našlo to spoustu chyb. ( absence komunikace s pumpou aditiv do paliva, absence komunikace s jednotkou stavu nabití akumulátoru, absence komunikace s jednotkou ochrany a ovládání elektrických napájení, závada nedochází ke komunikaci s telematickou jednotkou, závada čerpadla aditivování nafty, závada ovládání relé kladného napětí centrálního výkonového přepínače, závada sítě LIN2, a další závady V servisu jsem zaplatil 4 700 Kč a řekli mi, že to bude baterkou, že udělali test a je slabá a nejde nabít. Vymazali mi chyby a auto fungovalo 14 dní v pohodě. Potom jsem vyměnil baterku za novou a taky v pohodě. Jezdil jsem s ní asi 5 dní. Dnes byl mráz -7 a už při startování bylo poznat,že to není v pořádku. A začalo mi opět vrzat řízení. Má někdo prosím nějakou radu čím by to mohlo být? Na autě je pouze vyměněno čerpadlo ke klimatizaci v rámci záruky. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 11. leden 2021 Sdílet Odesláno 11. leden 2021 (upraveno) Ahoj vítej v klubu Dobíjení měřili ? Pokud jsi dal novou baterku a po týdnu to už zase neni ono tak bych šel po dobíjení. Vrzání řízení je široký pojem, zkus nám to natočit na video a přidat do příspevku ať se máme od čeho odpíchnout. Muže to mít jen nějaké suché gumové uložení , nebo horní uložení, nebo nějaká jiná záludnost. Je ale zvláštní že by byl problem s ,,novým" autem a s tak nízkým nájezdem, ale co, možné je všechno. Upraveno 11. leden 2021 uživatelem Háček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 11. leden 2021 Sdílet Odesláno 11. leden 2021 (upraveno) Mě to spíš přijde jako problém s napínáním řemene , může být volná kladka , tím pádem může řemen pískat (vrzat) při zátěži (točení volantem) , blbě dobíjet (protože je volnej řemen) a blbě startovat . Ty závady tam mohly vyskočit z důvodu vybitý baterie ... Radši ani nekomentuju přístup servisu (vymazáním závad se auto neopraví) a jestli si jim dal 4700,- za změření baterky a vymazání závad , tak to už nebudu komentovat vůbec Upraveno 11. leden 2021 uživatelem jarokare MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 11. leden 2021 Sdílet Odesláno 11. leden 2021 (upraveno) řemen by to taky mohl být, nejsem si jistej jak má traveller řešený posilovač. Upraveno 11. leden 2021 uživatelem Háček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vmtim Odesláno 18. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2021 Ahoj. Tak vrzání odstraněno promazáním. Ale dnes při startu při -17C začalo auto opět házet chyby. Závada abs, závada asistenta při rozjezdu do kopce, závada motoru a potom se auto samo vyplo. Volali mi z peugeotu, že je svolávácí akce. Výměna filtru pevných částic, tak přemýšlím jestli jim ho tam pak zrovna nechám na diagnostiku a zda to opraví. Nebo radši sehnat nějakého autoelektrikáře. Nevím. Díky za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 18. leden 2021 Sdílet Odesláno 18. leden 2021 jako na změření dobíjení ti stačí multimetr , nastartuješ auto, multák nastavíš na stejnosměrný proud na 20voltů , pichneš na baterku na plus a minus a hend víš, nový alternátor dává 14.2v , starší dávají od 13,4v do 14.2 většinou, ale musí to být minimálně těch 13.4 . pokud to bude míň , baterka se nedobijí a ztrácí kapacitu a už nestíhá krmit všechny jednotky v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. leden 2021 Sdílet Odesláno 19. leden 2021 Háček: jj, bejvávalo, když ještě lidi měli rozum. Nyní je inteligentní dobíjení, které dobíjí jen když je splněno asi 5 podmínek, např. jízda z kopce. ... přeháním, ale tak jednoduché to nyní opravdu není. Já bych to viděl na změnu servisu. Ten servis je neschopný. U Valmezu neumím poradit, tady chodím do Zábřeha nebo do Bludova, spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 19. leden 2021 Sdílet Odesláno 19. leden 2021 ted jsi mě jen utvrdil že nechci nový auto P607Olda, serzo33 a Dýdý ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 30. leden 2021 Sdílet Odesláno 30. leden 2021 (upraveno) Presne tak, ani ja nechcem nove auto. Ked som si v ponuke precital, kolko zbytocnych nezmyslov je v zakladnej vybave, a musim za ne zaplatit, radsej si necham moje stare 21 rocne, kde mam "len" automaticku klimu a tempomat, a nabijanie ktore nabija 14,4V. 2018 ročnik uz bude mat urcite start/stop system, a tiez to genialne "inteligentne" nabijanie, a celkom drahu AGM bateriu. Ked som sa s tym v praxi stretol prvy krat, myslel som si, ze je to nabijanie pokazené. Az po nastudovani par materialov o sucastnom "ekologickom" systeme nabijania som pochopil. Oldo, s tou jazdou z kopca mas uplnu pravdu. Je to jedna z podmienok, mam to overene meranim za jazdy. Upraveno 30. leden 2021 uživatelem Zdeník P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. leden 2021 Sdílet Odesláno 30. leden 2021 (upraveno) děláš chybu, právě ty ekologické a elektronické nesmysly dělají dnes auto Upraveno 30. leden 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.