Hafity Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 (upraveno) Pokud by THV bylo porušené mezi spalovákem a vodním kanálem, tak by jsi měl po zahřátí (a při uzavřeném vodním okruhu) s největší pravděpodobností hadice tvrdé jak beton.... Když to znovu čtu, tak to vypadá na problém v elektrice a ne v mechanice.... Upraveno 8. leden 2021 uživatelem Hafity ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 JJ, tohle bude v elektrice, Moje 206 dělá něco podobného, ale ještě jsme neodhalili příčinu. Ale u mě se to projevuje při delší jízdě (cca po 40 km) teplota pak lítá nahodile nahoru/dolů/normál nebo najednou spadne z 90 na 70 a pak se vrátí zpátky. Pokud jde rafika nad 90, tak pípá, bliká STOPka a jede sahara. Takže zkušenost s tím mám taky, ale poradit nemůžu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 8. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2021 A ako si vysvetlit tie bublinky ked vytačam motor v expanznej nadobe? Pri tom ako tocim motorom je expanzka otvorena a vidiet v nej bublinky v zavislosti od vytocenia motora a ked ho vytocim privelmi tak sa spusti sahara na maximum. Hadice som nekontroloval skusim pozriet zajtra po zohriati ci su natlakovane alebo nie. A tiež som skusal zohriat motor na prevadzkovu teplotu so zatvorenou nadobkou potom som otvoril nadobku a nebol tam nejak extra velky tlak trošku to zasyčalo a hladina bola v norme, pri prasklom tesneni by tam bol vacsi tlak a hladina by sa dvihla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 podle mě je to taky v elektrice, kontroluj stav vody a jestli v ní není olej, jak je na tom olej v motoru, jestli to kouří z výfuku a jakou barvou , expanzku nechej zavřenou, aby se systém mohl natlakovat a jezdi s autem dál, jinak v systému chlazení není velký tlak, ale na opaření při otevření horké expanzky to stačí, takže po jízdě neotvírat--nekontrolovat... Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 uvidíš, když to zkusíš se zavřenou nádobkou, jak píše @Hafitypokud by bylo tlakovalo do vody, tak budou hadice jak beton (ještě i dřív než se pořádně ohřeje) Jinak když jsem měnil rozvody (a pumpu), tak při odvzdušňování to po celkem dlouhé době začlo plivat vodu ven z expanzky. Jinak se to chová normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 8. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2021 Mne to praveze vobec nedviha hladinu aj ked je motor zohriaty hladina drzi, len su tam tie bublinky ked vytocim motor, na volnovehu nepozorovat ziadne bublinky. Tak neviem zajtra sa pojdem previezt potom skontrolujem tie hadice ci su nejak natlakovane a dam vediet ako sa to spravalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 8. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2021 A ešte mi napadla jedna vec. V lete boli menene dve rele pri ventilatore, na internete som našiel podobný problem a to vystrelovanie teploty sposobovalo prave to rele. Je to rele nejak napojene na ecu? Može to byt aj tymi rele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 9. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2021 Tak bol som sa previezt a uz to nehlasi stop ani neskoči ručička teplomera na max. Odsal som trochu kvapaliny z nadobky pretoze vtedy bola hladina mierne nad max, teraz som to dal medzi rysky, mohlo to sposobovat nadmerne mnoszstvo vody, to blbnutie teploty? Po skúšobnej jazde hadice boli makke, ale vyskytol sa druhy problem, auto sa zohreje na prevadzkovu teplotu a počas jazdy sa zapína ventilátor dosť často čo sa predtym nestávalo a nie to ešte v zime a tiež sa niekedy samo od seba spusti aj druhá rychlost, čo si myslim že pri tak nizkej vonkajšej teplote je čudne pritom ručička ukazuje normalnu teplotu. Už aj skor som si všimol že blbol ten ventilator, minule bolo pod nulou zastavil som auto a ventilator sa stale tocil vytiahol som kluc dal spat do druhej polohy zas vytiahol a napokon sa vypol. Takže bude niekde problem v rele, prípadne rezistore ventilatora alebo cidlo teploty pre saharu? Po čom ísť? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 Ty prostě mocímermo chceš, aby to auto mělo závadu a mohl jsi sám sobě ospravedlnit ekolikvidaci.... Aspoň mi to tak připadá.... Víc lidí ti tu naznačilo, že to bude spíš závada v elektrice, ale ty si jedeš pořád tu svou o bublinkách.... Mimochodem bublinky: existuje nauka o rozpouštění plynů v kapalinách a podle toho se ta soustava chová.... Pokud nejsou tvrdé hadice, tak se na bublinky vykašli.... A nezapomeň, že závada může být ve vlastním čidle/senzoru a nebo v kabeláži !!! Na tohle mnoho lidí zapomíná!!! jarokare, ozzy56 a inoxing ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Háček Odesláno 10. leden 2021 Sdílet Odesláno 10. leden 2021 (upraveno) Přidám se do diskuse ... podobný srandy jsem řešil mysilm že v letě nebo loni , už nevím na mojí 106 1,4i .. dal jsem nová čidla a byl klid. stojej pár korun a člověk má klid . Koupil jsem od EPS a fungujou do teď . a věř mi že kdyby to žralo vodu tak to poznáš , bílej dým že za tebou za jízdy neni vidět .. A jak píše Hafity hadice ti ztvrdnou , ne uplně samozřejmě, ale jsou natlačený jako prase. Upraveno 10. leden 2021 uživatelem Háček Radovanik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.