LKancir Odesláno 7. leden 2021 Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Dobrý den, po nastartovani motora bola teplota na budikoch 70 stupnov vysiel som s autom z garaze chvilu som stal a zrazu teplota vystrelila na maximum blikla kontrolka motora a teplota nasledne klesla na tych počiatočnych 70 stupnov. Jedná sa o motor 1.4i 55kw KFX. VIN: VF32AKFXE41005612. Kde by mohol byt problem? Dakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. leden 2021 Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Začni tím nejjednodušším.... Kontrola množství chladící kapaliny a kontrola odvzdušnění chladící soustavy na VŠECH odvzdušňovacích místech.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 7. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2021 To bolo prve co som spravil všetko vyzera byt v poriadku, nemoze byt chyba v cidle? vsimol som si dve cidla na termostate jedno hnede druhe zelene a ešte jedno je zboku na hlave modre v prilohe pod č,14, ktore posiela info do budikov, rj a sahare? vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. leden 2021 Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Jak to má přesně 206 nevím, ale společné čidlo pro ty věci, jak píšeš, není.... Každá věc má svoje čidlo.... A sepla sahara? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 7. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Viem ze su kazde na nieco ine len by som chcel vediet ktore naco, neviem nestihol som ťo zaregistrovat keby nepreblikla kontrolka motora ani by som si nevsimol ze teplota stupla, bolo to rychle, blikla kontrolka pozrel som na budiky a uz som len videl ako teplota pomaly klesa z maxima. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. leden 2021 Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Hnědá - klima , sahara zelená - počítač motoru modrá - budík , varovná kontrolka teploty Hafity a Radovanik ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 7. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Dakujem, tak ist po tom modrom snimaci alebo kde mam hladat chybu? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanik Odesláno 7. leden 2021 Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Podľa mňa je to modré čidlo, ale ťažko to povedať presne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 7. leden 2021 Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Buď snímač , špatnej kontakt v patici nebo prodřený kabely ke snímači Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanik Odesláno 7. leden 2021 Sdílet Odesláno 7. leden 2021 Presne taaaak proste je tých príčin viac, musíš si to pekne odkontrolovať Veľa šťastia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 7. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2021 (upraveno) Skusim zajtra rozpojit konektor streknut s kontaktolom a prezriet kable, zatial vdaka keby nieco tak sa este ozvem. Upraveno 7. leden 2021 uživatelem LKancir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 8. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2021 (upraveno) tak problem sa ešte zhoršil, počas jazdy vyskočila teplota zapol sa vetrak na maximum a ako som odstavil teplota klesla na prevadzkovu aj vetrak sa vypol. Vybral som kluc zo zapalovania a vetrak sa asi po pol minute zapol na prvu rychlost, dal som kluc do zapalovania a ked som prepol do druhej polohy ventilator sa roztocil na druhu rychlost, teplotu raz ukazovalo na max inokedy normalnu. Potom som zas kluc vybral ventilator sa prestal tocit a po pol minute sa zas zapol do prvej rychlosti, musel som odpojiť bateriu lebo sa nevypinal. Upraveno 8. leden 2021 uživatelem LKancir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanik Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 Toto sa dialo na tetinej 206tke 1.6 16v, vybehla teplota na 120 a potom po par minutach klesla na max 75. Menil som do istoty obe čidla, čiže modré aj zelene a už je pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 8. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2021 Bolo mi povedane ze to moze byt aj tesnenie, ale vo vode nie je olej ani emulzia v oleji, može to aj tak byt tym tesnenim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanik Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 pochybujem podľa mňa je to čidlo, lepšie meniť čidlo ako mať olej vo vode moj názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 Co říká diagnostika ? jestli jsou závady v počítači motoru (spínání ventilátoru by tomu odpovídalo) , tak bych se zaměřil na zelený čidlo a kabely okolo něj . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 8. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2021 Tak zapojil som baterku po dvoch hodinach ventilator už nesiel, a skusal som odvzdusnit system pootvaral som odvzdusnovaky zohrial na volnobeh nadobku som mal otvorenu, pri volnobehu a zohriatom motore pri otvorenej nadobke nevidno bublinky no ked pridam plyn tak vo vode sa objavuju bublinky, takže tesnenie? teplotu to ukazovalo dobru iba raz ked som to viac vytocil s otvorenou nadobkou to skočilo na cervene ukazalo stop a po chvilke to ventilator uchladil a bola tam zas prevazkova teplota. Voda je cista, emulziu na vicku troška bola ale to som prisudil kratkej jazde lebo sa chodilo s autom tak 5km tam a 5km naspat a voda neubudala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanik Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 Keby bolo vadné tesnenie, tak by sa ti voda strácala. Deje sa to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 8. leden 2021 Sdílet Odesláno 8. leden 2021 To záleží kde ta vada je.... - mezi olejovým tlakovým kanálem a vodním kanálem -mezi olejovým odtokem a vodním kanálem -mezi spalovacím prostorem a vodním kanálem -mezi spalovacím prostorem a olejovým odtokem -mezi spalovacím prostorem a olejovým tlakovým kanálem (zřídka) - mezi spalovacími prostory jednotlivých válců (blbě se to určuje) - a samozřejmě, jako pomyslná třešnička na dortu, kombinace těchto možností.... Pokaždé se to chová jinak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LKancir Odesláno 8. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2021 Na aute bolo menene tesnenie pred 25 000km. Ak to je naozaj ono tak už asi pojde do šrotu. Ako som písal vyššie, ak pozeram do expanznej nadobky pri volnobehu bublinky nevidno, ale ak pridávam plyn objavuju sa a čim viac ho pridam tým viac je tam bubliniek. Je to s velkou pravdepodobnostou to tesnenie alebo sa tak prejavuje aj iny problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.