Jump to content

206 1.4i teplota motora


Recommended Posts

Dobrý den, po nastartovani motora bola teplota na budikoch 70 stupnov vysiel som s autom z garaze chvilu som stal a zrazu teplota vystrelila na maximum blikla kontrolka motora a teplota nasledne klesla na tych počiatočnych 70 stupnov. Jedná sa o motor 1.4i 55kw KFX. VIN: VF32AKFXE41005612. Kde by mohol byt problem? Dakujem za rady 

Link to post
Share on other sites

Začni tím nejjednodušším.... Kontrola množství chladící kapaliny a kontrola odvzdušnění chladící soustavy na VŠECH odvzdušňovacích místech....

Link to post
Share on other sites

To bolo prve co som spravil všetko vyzera byt v poriadku, nemoze byt chyba v cidle? vsimol som si dve cidla na termostate jedno hnede druhe zelene a ešte jedno je zboku na hlave modre v prilohe pod č,14, ktore posiela info do budikov, rj a sahare? vdaka 

00041852.gif

Peugeot_206_1999_Hatchback_1.1_TU1JP(HFZ)_10.jpg

Link to post
Share on other sites

Viem ze su kazde na nieco ine len by som chcel vediet ktore naco, neviem nestihol som ťo zaregistrovat keby nepreblikla kontrolka motora ani by som si nevsimol ze teplota stupla, bolo to rychle, blikla kontrolka pozrel som na budiky a uz som len videl ako teplota pomaly klesa z maxima.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

tak problem sa ešte zhoršil, počas jazdy vyskočila teplota zapol sa vetrak na maximum a ako som odstavil teplota klesla na prevadzkovu aj vetrak sa vypol. Vybral som kluc zo zapalovania a vetrak sa asi po pol minute zapol na prvu rychlost, dal som kluc do zapalovania a ked som prepol do druhej polohy ventilator sa roztocil na druhu rychlost, teplotu raz ukazovalo na max inokedy normalnu. Potom som zas kluc vybral ventilator sa prestal tocit a po pol minute sa zas zapol do prvej rychlosti, musel som odpojiť bateriu lebo sa nevypinal. 

Edited by LKancir
Link to post
Share on other sites

Tak zapojil som baterku po dvoch hodinach ventilator už nesiel, a skusal som odvzdusnit system pootvaral som odvzdusnovaky zohrial na volnobeh nadobku som mal otvorenu, pri volnobehu a zohriatom motore pri otvorenej nadobke nevidno bublinky no ked pridam plyn tak vo vode sa objavuju bublinky, takže tesnenie? teplotu to ukazovalo dobru iba raz ked som to viac vytocil s otvorenou nadobkou to skočilo na cervene ukazalo stop a po chvilke to ventilator uchladil a bola tam zas prevazkova teplota. Voda je cista, emulziu na vicku troška bola ale to som prisudil kratkej jazde lebo sa chodilo s autom tak 5km tam a 5km naspat a voda neubudala. 

Link to post
Share on other sites

To záleží kde ta vada je....

- mezi olejovým tlakovým kanálem a vodním kanálem

-mezi olejovým odtokem a vodním kanálem

-mezi spalovacím prostorem a vodním kanálem

-mezi spalovacím prostorem a olejovým odtokem

-mezi spalovacím prostorem a olejovým tlakovým kanálem (zřídka)

- mezi spalovacími prostory jednotlivých válců (blbě se to určuje)

- a samozřejmě, jako pomyslná třešnička na dortu, kombinace těchto možností.... Pokaždé se to chová jinak....

Link to post
Share on other sites

Na aute bolo menene tesnenie pred 25 000km. Ak to je naozaj ono tak už asi pojde do šrotu.  Ako som písal vyššie, ak pozeram do expanznej nadobky pri volnobehu bublinky nevidno, ale ak pridávam plyn objavuju sa a čim viac ho pridam tým viac je tam bubliniek. Je to s velkou pravdepodobnostou to tesnenie alebo sa tak prejavuje aj iny problem? 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...