Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Peugeot 207 1.4 vti 70 kw nestartuje


vlaasak

Recommended Posts

Ahoj lidi, mám v garáži kamarádovu 207čku, které za jízdy přestal z ničeho nic běžet motor, auto skončilo u mě.

Zjistil jsem na diagnostice že je zamčená ECU jednotka, auto klíč rozpozná motor točí ovšem nehodí jiskru ani nedá palivo do válce.

je tu někdo kdo dokáže odemknout ECU jednotku aniž by k tomu potřebovat celé auto klidně jednotku zašlu poštou nebo tak něco, nebo nějaká firma která takovou věc dokáže a nebude za to chtít 10k? Díky za jakoukoli pomoc 

 

B177FEC8-98D1-4DCA-A10C-AAC60748325B.jpeg

Upraveno uživatelem vlaasak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju moc za odpověď, ještě tam místo čeká na odpověď jednotky BSI skáče NEPLATNÁ HODNOTA, a někdy se to tak na 10tinu vteřiny odblokuje a motor jakoby skytne a hned chcípne a zase píše zablokováno,ale to je vážně jen jakoby “škrtnutí” a úplně nepravidelně jak kdy... Takže i takhle myslíte chyba komunikace? A nemáte například schéma kabelů po kterých jít z BSI do ECU? Já nemám nic 😏 ani přístup knim je to rok 2007. Zkusím zítra nějak procinknout kabel po kabelu multimetrem, tak bych na to mohl přijít nemyslíte? Díky za rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, po přezkoumání a proměření kabeláže dle schámatu, které se doopravdy shoduje s 1.4, jdou proudy asi tam kam mají, ale jedno místo mě není jasné, zaměřil jsem se po vašich radách na skříňku pojistek v motoru, a po zapnutí klíčku mě jde  proud 12V na pojistku F9 (ABS/ESP, spínač brzdového světla) to chápu, ale na F10 (akční členy počítače motoru) a F5 (čerpadlo v nádrži) blikne tak půl vteřiny po zapnuti klíčku, slyšim sepnuté čerpadlo,ale jakmile vypne čepadlo na pojistce F 10 a F5 najednou proud 0V na F9 ale pořád je.Když al zase sepne čerpadlo opět na F10 a F5 je proud 12V na tu vteřinku než dotlakuje potom zase 0V jak je to možné když dle schématu za relátkem které spouští proud do těchto 3 pojistek má byt proud pořád, není to právě ten problém? Zkoušel jsem to i při vypnutém eco režimu, a projev pořád stejny. Při startováníproud na F5(benzínové čerpadlo) nejde což je mi taky divné, a na F10 (akční členy motoru) při startu opět proud jde. Má to tak být a nebo je ta skríňka v čudu. Zdůrazňuji že už sháním jinou, ale rád bych to svámi prokonzultoval. 

schéma.jpg

9F049B55-2578-4EAB-A1B2-60199AFF205B.jpeg

Upraveno uživatelem vlaasak
Dodání fotografie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ti to řeknu takhle- originální schémata kolikrát neodovídají vnitřnímu zapojení jednotek (tahle pojistková skříň je taky částečně jednotka- není to hloupé mechanické propojení pinů na konektoru a jen kontakty a relé, co máš třeba na VW jako e-box). Proto, neber vnitřní zapojení jednotky jako 100% přepis originálního vnitřního schema- kolikrát je relé před pojistkou nebo obráceně a ve schemátu je to jinak (originální schéma PSA, což je i toto. Už jsem se těhle jednotek pár naopravoval a taky jsem si zezačátku říkal, že to není možný, že podle schema je to takhle a ejhle- bylo jinak. Schema vodičů odpovídá, to je ok, ale vnitřní zapojení jednotek nemusí odpovídat tak, jak je zakreslené.

Tedy, pokud se ti nezdá, že jde do jednotky napájení, tak ho direktivně propoj (třeba na příslušnou pojistku, kde se ti to nezdá) a zkontroluj na jednotce. Nedávno jsem opravoval tuhle jednotku, kde bylo KO kontakt relé a občas jelo občas nejelo. Nebo se mě stalo, že uhnil ovládací kabel na relé (na motorovém svazku), které spíná tvrdé napájení do jednotky motoru (v tom byla BSM nevinně). Variant je více. Můžeš odzkoušet podezřelou větev napojením příslušné pojistky v BSM propojením na 12V (třeba přes 21W žárovku nebo 10A pojistku). Měřit a měřit.

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za cenné rady věděl jsem že ta řídící jednotka hraje nějakou roli jen mě mátlo to relé, za vaše rady díky moc na to bych nikdy nepřišel.Kamarád má berlingo stim samým motorem (teda v 1.6) zkusím si to omrknout jak to maká tam a budu nějak pokračovat a dám vědět k čemu jsem se domeřil popřípadě nedoměřil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě jsem nepokračoval v pátrání, ale vzpoměl jsem si na jednu věc kterou jsem ovšem jako příčinu vyloučil, nicméně asi by stálo za to, jím sem napsat auto přijelo se závadou P0053 Vyhřívání HO2S (řada1, snímač 1) to přeci, ale nemůže způsobit že auto chcípne při rozjezdu z křižovatky a už ho nenastartuji ne? a už nejde nastartovat... majitel mi říkal že kontrolka motoru za jízdy nesvítila... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud je druhý klíč, zkusil bych druhý klíč .. na 106 mi taky jde auto nastartovat pouze na jeden klíč a oba mají imo. jinak jak už tu zaznělo projít kabely k jednotce, prošel bych kostry, konektory na baterce atd. Odpojit baterku pres noc a zkusit ráno, bych klidně pak taky zkusil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

vyřesěno
Ahoj tak dávám info že byla v čudu jednotka motoru, sehnal jsme náhradní sadu zapojil auto nastartovalo, začal jsem od ECU a problém vyřešen, ale svítí mě tu ještě airbagy kdyby jste někdo měl schéma nemělo by to chybu nebo někdo nějaká rada? 🙂

4AFABD71-626D-4DD8-BBFC-F2623D4BD031.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 1. 2021 at 18:39, vlaasak napsal:

vyřesěno
Ahoj tak dávám info že byla v čudu jednotka motoru, sehnal jsme náhradní sadu zapojil auto nastartovalo, začal jsem od ECU a problém vyřešen, ale svítí mě tu ještě airbagy kdyby jste někdo měl schéma nemělo by to chybu nebo někdo nějaká rada? 🙂

4AFABD71-626D-4DD8-BBFC-F2623D4BD031.jpeg

Ahoj Vlasak.

Vymenil  si  RJ  motora  za pouzitu ?.... bolo nutne programovat   / kodovat  ? ...alebo  si ju len namontoval a auto  nastartovalo ?

Vdaka za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj pozor, jen na zkoušku jsem vymenil celou sadu abych vyloučil problém s dráty a BSM, pak jsem nechal naklonovat ECU a bylo po problému BSI Bylo v poradku ale byla to taková loterie byl jsem smířen stim ze budu kdyžtak ještě klonovat BSI, ale klaplo to bez toho.

nemas za co ať se daří 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...