Roman159 0 Posted January 2 Share Posted January 2 Zdravim vsechny a chtel bych poprosit o radu. Pridelaval uz nekdo nekdy trubi na 307sw 2.0 16v benzin 100kw? +v něm mam chip na 110kw pokud ano mohl bych poprosit o radu cim zacit? dekuji za odpovedi a za rady Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 346 Posted January 4 Share Posted January 4 Pochybuji, že to tu někdo dělal. Ale dají se sehnat kity https://www.laurent-motors.com/en/turbo-kit/922-42793-turbo-kit-ew10ew12-stage-1-psa.html Quote Link to post Share on other sites
Roman159 0 Posted January 4 Author Share Posted January 4 (edited) Super dekuji za radu Edited January 4 by Péťa Necituj předchozí příspěvek Quote Link to post Share on other sites
vagi 1,012 Posted January 5 Share Posted January 5 Mohu se zeptat, jak bylo dosaženo chiptuningem na 110kW? David 106s16 1 Quote Link to post Share on other sites
David 106s16 435 Posted January 5 Share Posted January 5 @vagitak čistě teoreticky to jde, když budu vycházet z toho, že ve vysokých otáčkách bude krouťák už celkem padat, řekněme že u 6t může mít kolem 160Nm, tak musíš nechat ten motor točit na cca 6600ot. Což ot to, posunutím omezovače to asi bude možné, otázka je, na jak dlouho.... Ale nejspíše se nezměnilo skoro nic, stálo to nějaké prachy a jede to furt stejně. vagi and inoxing 2 Quote Link to post Share on other sites
inoxing 476 Posted January 6 Share Posted January 6 Mrkni se na youtube a do zahraničí (jižní amerika). Ale pokud to myslíš vážně, bude to stát hodně peněz a ještě víc, když to bude někdo dělat cizí. 100K do toho padne jak nic. Jestli chceš upravovat, sežeň si radši něco original s turbem (jako je třeba ofce/golf1.8T), kde se jenom změnou map dokážeš celkem vyšplhat s výkonem nahoru bez dalších úprav motoru/spojky atd. ozzy56 1 Quote Link to post Share on other sites
Roman159 0 Posted January 6 Author Share Posted January 6 před 15 hodinami, vagi napsal: Mohu se zeptat, jak bylo dosaženo chiptuningem na 110kW? Byl jsem s tim primo v Autochip sokolov byla tam i nabidla na vetsi vykon 116kw to uz byla sport uprava ja si nechal udelat jen standart na 110kw Quote Link to post Share on other sites
Roman159 0 Posted January 6 Author Share Posted January 6 před 3 hodinami, inoxing napsal: Mrkni se na youtube a do zahraničí (jižní amerika). Ale pokud to myslíš vážně, bude to stát hodně peněz a ještě víc, když to bude někdo dělat cizí. 100K do toho padne jak nic. Jestli chceš upravovat, sežeň si radši něco original s turbem (jako je třeba ofce/golf1.8T), kde se jenom změnou map dokážeš celkem vyšplhat s výkonem nahoru bez dalších úprav motoru/spojky atd. Dobre dekuji za radu. prave ze jsem koukal ze tyhle motory 2.0 16v se delaly s turbem a tak me napadlo ze bych tam to turbo zkusil pridelat pripadne kdyby to nefungovalo jak ma tak bych to samozrejmne sundal jen me napadlo ze kdyz se ty motory delaly i s turbem ze by to mohlo vydrzet nejakou dobu. Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 346 Posted January 6 Share Posted January 6 (edited) RFN, RFK a další z této řady EW se rozhodně s turbem nedělalo, to si možná pleteš s 406 TCT Edited January 6 by VojtouNerCZ inoxing 1 Quote Link to post Share on other sites
Havlicek.Lukas 1,369 Posted January 6 Share Posted January 6 2.0i turbo se davalo treba do 806 ale to byla 8 ventilovka Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 346 Posted January 6 Share Posted January 6 To jo, ale to už je zase XU. Možná je to podobný, netuším, nevyznám se v tom Quote Link to post Share on other sites
inoxing 476 Posted January 6 Share Posted January 6 Do 307 se nikdy nedával turbo benzín. Řada EW ani řada TU neměla nikdy přeplňovánî originálně, jsou to atmo motory. Turbo je akorad nafta. Tzn. jediná cesta k předělání EW řady (což je i tvůj motor) na turbo je cestou vlastního vývoje. Hafity 1 Quote Link to post Share on other sites
ElektronikCZ 22 Posted January 13 Share Posted January 13 Turbo se dělalo jenom XU, z kterého EW vychází, ale nevím jestli by ty díly mezi sebou pasovaly. Nejlepší to budeš mít když si to uděláš sám, ale jestli nevíš čím začít tak to pro tebe možná bude moc velké sousto. Pokud si většinu věcí vyrobíš sám, tak se dá dostat na velice rozumné cenovky. Můžeš začít tím že si seženeš aftermarket řídící jednotku, intercooler, vstřiky, Wideband lambdu, vhodné turbo, hadičky k němu a nějaké trubky na svody a sání a takové blbosti. Pokud pojedeš malý tlak, mělo by to být OK, ale možná nebude od věci snížit kompresi. Samozřejmě na velké výkony kované díly Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 346 Posted Thursday at 03:48 PM Share Posted Thursday at 03:48 PM Turbo u tohohle auta s tímhle motorem by se mi též líbilo Ale je pravda, že z hlediska ceny/náročnosti/nikdo to skoro nedělá by bylo lepší na úpravu nějakýho golfa. Jenže mě osobně třeba golf nic neříká, ona 307 se nezdá, ale umí překvapit. To SW drží v zatáčkách fakt parádně a když tomu zatopím pod kotlem a nebojím se otáček ( a naučím se s tím pracovat), tak kolega co má BMW 2.5 V6 (170kW) docela čumí, jaký to umí bejt žihadlo. Osobně bych se možná vydal cestou přestavby RFN->RFK Quote Link to post Share on other sites
ElektronikCZ 22 Posted Thursday at 03:59 PM Share Posted Thursday at 03:59 PM Za mě koncern nesmí do domu, takže to nepřipadá v úvahu A člověk se při tom kutění leccos naučí. Ale pokud máš jen jedno auto, tak zástavbu turba nedoporučuji, není to záležitost na tejden Přestavba na RFK by byla za chvilku, a je to slušný nárůst výkonu na kterém můžeš dále stavět. Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 346 Posted Thursday at 04:31 PM Share Posted Thursday at 04:31 PM (edited) Horší legalizovat. Nevím, zda by nebyl problém, protože RFK se snad dávalo jen do hatche/CC, do SW/break ne. Nevím, zda by to nebyl problém. Ale už jsem měl takový cukání to někdy udělat. Náhodou někdo zkušenost, jak by probíhala v tomto případě legalizace? Není to vyloženě výměna celýho motoru, ale "jen" hlavy, sání, svodů a dalších blbin (variabilní časování atd). někdo tvrdí, že musí dát povolení výrobce, někdo zase, že stačí povolení na přestavbu na STK... Tohle by zas tak velký zásah do vozu nebyl, tak by to nemuselo být legislativně složité. Docela bych se do toho i vrhl xD Edited Thursday at 04:34 PM by VojtouNerCZ Quote Link to post Share on other sites
ElektronikCZ 22 Posted Thursday at 04:56 PM Share Posted Thursday at 04:56 PM Je vůbec nějaký značení na hlavě? Já myslím že ne, a i kdyby, tak stačí zahladit a nikdo to na STK nepozná. Jediný problém by mohly být emise. Jestli chceš řešit papírování, tak to se můžeš vyprdnout na přestavbu a dát tam ten motor v kuse. Buď získat povolení od automobilky, nebo přes polsko/německo, ale sranda to nebude. Jestli někdo zná lepší způsob, tak se rád přiučím Quote Link to post Share on other sites
VojtouNerCZ 346 Posted Thursday at 05:13 PM Share Posted Thursday at 05:13 PM Číslo nevím, ale od pohledu to poznají, kor když si naposledy fotili motorovej prostor Emise určo problém nebude. Auto plní E4 a v papírech mám E3, takže případnou díru tam mám vyřešenou. A zase zbytečný dávat celej motor když ten co mám funguje a liší se to jen nahoře, no. Quote Link to post Share on other sites
ElektronikCZ 22 Posted Thursday at 05:29 PM Share Posted Thursday at 05:29 PM Já se na STK ptal, a prej pod kapotu pořádně ani nekoukají, max zkontrolujou vinko, tak třeba zkus jinou stanici Já myslím že jim může být celkem jedno jak to vypadá když zbytek sedí, prostě jsi měnil náhradní díly Quote Link to post Share on other sites
balon 4 Posted Friday at 05:30 AM Share Posted Friday at 05:30 AM Nešlo by to řešit před DEKRU? Ta legalizace Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.