Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Hlaska risk of filter clogging


martinstoces

Recommended Posts

 

před 1 hodinou, martinstoces napsal:

Tak jedno nebo druhe? Kolik stoji cisteni a kolik vymena? 

A vědět, zda to půjde vyčistit mám vědět jak? Nevím ani kolik máš najeto, myslíš si, že mám křišťálovou kouli? Delší jízda může pomoci pokud to nestíhá regenrovat a je to zasrané. Kolik máš najeto? Ale filtr už může být zacpaný Eolysem, který se z FAPu regenerací nedostane a je nutná výměna nebo vyčištění. Ale těžko soudit, když nejsi schopný ani napsat kolik máš najeto. 

Upraveno uživatelem kratales
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Mam na tohle tema taky otazku. Jedna se o 308 1.6 HDi 82kW. Auto ma najeto 203000km ve 190tkm byl vymenen FAP filtr za novy, vyresetovali vymenu FAPu, ale zresetovali se pouze zbyvajici km do dalsi vymeny tj 180tkm do dalsi vymeny, ale hodnota naplneni Fapu cerinem co je tam ulozeno tam zustalo 85 gramu (melo tam byt 0 gramu po vymene) coznodpovida cca najeto 190tkm podle tabulky a nejde tento udaj nijak resetovat a auto stale hlasi risk of clogging. Mate nekdo sntim zkusenost, jak to resetnout? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se znovu objevila hláška na palubáku, tak je něco špatně a není to vymazáním intervalu FAPu ;) 

Interval se má mazat jak z jednotky motoru, tak z jednotky aditivace pokud ji vůz má.

Ale nevymazání fapu nezapříčíní zobrazení jakékoliv hlášky na palubním PC, to pouze pokud vůz vyhodnotí problém s FAPem ;)

 

Chce to origo diag a podívat se co je tam opravdu za chybu a jak vypadají live data.

Nový FAP dokážou v pohodě zabít vadné vstříky, nebo pokud se jedná o neorigo FAP, tak znám situace, že dal 1500km a bylo po něm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednotku aditivace to má, ale smazat (resetovat) tam lze pouze údaj o naplnění aditiva, nikoliv výměnu FAPu. Jednotka motoru je tam SID807 a v ní právě nejde smazat (vynulovat) údaj o zaplnění cerinem i v popisku je, že když je FAP nový musí tato hodnota být nula a postupem času a km má narůstat. auto jezdí normálně, hláška o riziku ucpání vyskakuje až když se auto dostane nad 110km/h. V live datech vše v normálu, tlak na fapu při vytočení, tak kolem 4000 otáček se dostane na 90mbar, což bych řekl, že je taky v pohodě u svého auta, když to točím se dostanu v pohodě i ke 150mbaru a nic se neděje. Načítáno to je originál diagnostikou diagboxem. FAP byl měněn v autorizáku tak snad za originál nebo repas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to od vymeny cca 2 roky, majitel to neresil a jezdil dal, az si toho vsiml syn. Za 2 roky najel cca 12tisic km co jsem se dival. Je to starsi pan a jezdi sem tam 17km do mesta a 17km zpet. Nic moc rezim pro FAP, ale ani kdyz vzal auto syn a protahl ho po dalnici poradne a dlouha trasa, tak zadna zmena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...