petr1v 3 Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 (edited) Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi130 EAT8. Automat řadí dobře a sekvenční řazení pod volantem vůbec nereaguje, při rozjezdu na manuál jenom M1 a dál zase nic. Po odpojení baterky na 10 minut pořád stejné. Edited December 29, 2020 by petr1v asi sem se špatně vyjádřil Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,699 Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 Díky za info, co s tím budeš dělat? Quote Link to post Share on other sites
petr1v 3 Posted December 29, 2020 Author Share Posted December 29, 2020 Su objednaný na diagnostiku ale zajímá mě jestli už se s tím někdo setkal, taková závada se moc nestává. Pro jistotu ještě proběhnu všechny pojistky protože nevím která to je ( kdyby někdo věděl a našel schema pojistek nebo rozvodu ovládání pod volantem ale ne uživatelské ale servisní Rifter 2020 ). No a zrovna idu přeměřit baterku zátěžákem. Quote Link to post Share on other sites
petr1v 3 Posted December 29, 2020 Author Share Posted December 29, 2020 Tak závadu sem našel, taková blbost a to je většina poruch co se stávají. Jak je štelování volantu navrch a důle, dopředu a dozadu je tam kabeláž kerá trochu visí do toho hýbání a ztych páček ovládání kvaltů se prodřely káblíky i když byly v bužírce, prostě se nekde střihli. Dal sem je od sebe a zkusil, paráda funguje. Je to jen impulz řídící jednotce takže žádné napětí proto pojistky v pohodě, škoda že nehlásilo závadu, protože EAT8 normálně řadil až do 8 kvaltu jen přepíná v daleko vyšších otáčkách a pod volantem manuál hluchý. Vím že spousta lidí to nepoužívá, ale sem tam to otestujte nejsu odborník, i ta plynulost řazení je 100 a 1 no a jasné že spotřeba. Prostě je to jen stroj a spoustu elektroniky takže je blbost odsuzovat konkrétní značky. MJSytic and Hafity 2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.