Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Biturbo 2.2hdi 125kw


Vlado81

Recommended Posts

Vyrazil jsem v 807 na Ještěd.

Rodinná pohoda.

P129B ,P2563 signal kopírování polohy ventilu turbíny 2

Nad 2600ot. Je to líné. Myslím že tehdy spíná druhé turbo.

K tomu turbu musí být úžasný přístup.😢

Předpokládám že je ovládání už elektrické a né podtlakem. Zkoušel jsem v diagu projed akční člen a cvakalo....

Máte někdo radu jak se k tomu dostat. měřit. Popřípadě foto.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ahoj. Budu psát už sem.

Začíná to být trapné. Od ledna Alternátor, Termostat, Obě ramena.

Takže dnes v noci akutní příprava na cestu na pohotovost. Po montáži baterie a nalití V-power diesel 5l + VIF zimní 0,5l se mi podařilo nastartovat. Po asi 2km sem se vracel domu že je to OK. Před barákem opět chcíplo a už nenastartoval. Musel sem v 1:30h vzbudit souseda aby jsme auto zatlačili na park. místo. Když to chcíplo poprvé tak tam byly jen hlašky o tlaku paliva. Myslel sem že pomuže VIF. Teď přibylo čidlo vač.hřídele.

Hlašení Lexia

P0341 signál vačkové hřídele

P0087 regulace vysokého tlaku paliva

P0093 regulace vysokého tlaku paliva

P3003 ovládání regulátoru tlaku paliva

Začal bych tím čidlem vačkové hřídele. Kde ho najdu. Podle hledaní na googlu a na foru....je to jednou pod vzduchovým filtrem( možná pri vymene termostatu) nebo podběh u řemenice, nebo nahoře u rozvodu?

Čidlo a vysokotlaké čerpadlo nad termostatem +-. nejsem ted u auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj.

Na konektoru sem naměřil 12V a 5.1V jako na YouTube návodu kontrola čidla. Čidlo staré jsem proměřil také podle návodu po připojení na baterku a po přiblížení kovove části měnilo odpor. Takže asi špatné není.

ALe stejně sem ho vyměnil když bylo koupený. Vymazal chybu P0341 a zkusil několikrát nastartovat. Stále nic. Ani neškytne. Tak sem vzal startovací sprej striknul do filtru sání. Točí točí a nakonci trochu jakoby blafnul a snažil se ale stejně nechytne. Načtení diagnostiky. Zase P0341.

několikrát opakovaně vymazano a zasr zkoušeno ale neustále vyskočí P0341.

Otázka. Nemůže to být jen spletené hlášení a být to čidlo klikovky? A nebo skočené rozvody když to nechytne ani na sprej jak sem se na fóru dočetl. 

Diky za každou radu.

Hoď to ze skály už sem slyšel milionkrát 🥺😔

Screenshot_2021-02-22-20-10-27-023_com.miui.gallery.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo žádnou radu?

Zkusím vytáhnout čidlo na klikovce, jestli se objeví nejaká hláška na Diagu. Pak už mě napadá jen kontrola rozvodů.

Když budu chtít zkontrolovat ROZVODY. Musí mi sedět aretační šroub 8mm klikovky u startéru a pak by mi měla zapadnout na ozubeném kolu vačkové hřídele 8mm šroub. To je vše?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No. Když sem to videl dnes na videu🥺😟🙄

 

Tak si tak říkám jestli se neda zjistit v diagu funkční čidlo jak klikovky, vačkové hřídele a možna i jestli je skočený rozvodak. Stojím trochu v kopci a zkoušet tohle rozebírat na ulici je už brutal i na me. Dnes to na startovací sprej i blaflo.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda, já obdivuju tvoje odhodlání se v tom motoru tahle šťourat... mě kdysi do mýho ex 2.2 94kW spadnul šroubovák a už jsem ho ven nedostal... Vždycky, když jsem otevřel kapotu, tak jsem byl maximálně schopný dolít ostřikovač, chladicí kapalinu a olej... na výměnu kabinovýho filtru a filtru sání jsem si už musel pouštět videa a při představě čehokoliv složitějšího se mi dělaly osypky. 

H. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi takhle. Doma 2deti s neštovicemi. Teď mám 21dni volno díky uzavření obchod. center.  Po úkolech a obědě ve 14h přišla babicka hlídat. Tak sem měl 2h nato neco udělat.😂

Chtěl jsem zkusit to čidlo. A vytáhnout baterku. Samejma pokusama potřebuje dobít.

Vždy večer koukam na YouTube (Polsko Rusko,Amerika,Malajsie😂) motory Land Rover, Peugeot, Citroen. Google překladač a čumím co a jak kdo dělá. Když sem videl jak delaj bez ničeho výměnu pružin nekde v Bangladéši 🤪 Je to koníček ale tenhle rok to překročilo meze. Ted chci jen být pojízdný. Když to rozhejbu tak i rozvody udělam sám příští rok. (Pri nejhorším to už jen umrtvim) Kdyby se to rozbilo v opačném pořadí tak to neopravuju a koupim od kolegy za 7.000 fabii tdi. Ale to je autíčko na autodromu. Na Hyundai i30 kombi novou nemám a na starý štěstí nemám taky tak to nejak pytlikuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, Hafity napsal:

To nastartovalo s odpojeným čidlem kliky :myslim

Od začátku.

Hlásilo čidlo vačkové hřídele. P0341

Tak sem ho vyměnil za nové ale stejně vždy po vymazání a zkoušení nastartovat byla závada zpět.

Tak sem zkusil odpojit čidlo klikové hridele. Vymazal závadu a po zkoušení startovat se zavada už neobjevila. Měřil jsem privod na klik.čidlo. 11.4V a druhy pin 5V. Tak sem objednal čidlo klikové hřídele. To sem dnes vyměnil a vymazal závadu. Po zkoušce nastartovat (nechytlo) zavada se objevila i s novym čidlem P0341.

Teď už mě nic nenapadá.

Screenshot_2021-03-03-17-12-51-367_com.miui.gallery.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...