Vlado81 Odesláno 26. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2020 Vyrazil jsem v 807 na Ještěd. Rodinná pohoda. P129B ,P2563 signal kopírování polohy ventilu turbíny 2 Nad 2600ot. Je to líné. Myslím že tehdy spíná druhé turbo. K tomu turbu musí být úžasný přístup. Předpokládám že je ovládání už elektrické a né podtlakem. Zkoušel jsem v diagu projed akční člen a cvakalo.... Máte někdo radu jak se k tomu dostat. měřit. Popřípadě foto. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 27. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2020 Myslel jsem si že to bude sporadické. Tak sem vymazal a jel projed na dálnici. Situace neměnná. Nad 2600ot lenivé.Napadlo mě zkusit použít čistič turba....nechci už dělat velké investice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picassojan Odesláno 27. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2020 Mel jsem taky takový problém a byla to popraskaná hadička od ventilu k turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 27. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2020 Doufám že to je nějaká maličkost. Ale ten přístup. Viz foto. Našel jsem na googlu umístění. Takže úplně v zadu. U spolujezdce.Fakt mě nenapadá nic jiného než motor ven. A s počtem neduhů co na nem teď je tak dojezdim. Pokud mi někdo nehelfne radou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 29. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2020 Vyřešeno. Hadičky vypadly na podtlaku u škrtící klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 12. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2021 Ahoj. Budu psát už sem. Začíná to být trapné. Od ledna Alternátor, Termostat, Obě ramena. Takže dnes v noci akutní příprava na cestu na pohotovost. Po montáži baterie a nalití V-power diesel 5l + VIF zimní 0,5l se mi podařilo nastartovat. Po asi 2km sem se vracel domu že je to OK. Před barákem opět chcíplo a už nenastartoval. Musel sem v 1:30h vzbudit souseda aby jsme auto zatlačili na park. místo. Když to chcíplo poprvé tak tam byly jen hlašky o tlaku paliva. Myslel sem že pomuže VIF. Teď přibylo čidlo vač.hřídele. Hlašení Lexia P0341 signál vačkové hřídele P0087 regulace vysokého tlaku paliva P0093 regulace vysokého tlaku paliva P3003 ovládání regulátoru tlaku paliva Začal bych tím čidlem vačkové hřídele. Kde ho najdu. Podle hledaní na googlu a na foru....je to jednou pod vzduchovým filtrem( možná pri vymene termostatu) nebo podběh u řemenice, nebo nahoře u rozvodu? Čidlo a vysokotlaké čerpadlo nad termostatem +-. nejsem ted u auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 12. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2021 Čidlo vačkové hřídele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 22. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2021 Ahoj. Na konektoru sem naměřil 12V a 5.1V jako na YouTube návodu kontrola čidla. Čidlo staré jsem proměřil také podle návodu po připojení na baterku a po přiblížení kovove části měnilo odpor. Takže asi špatné není. ALe stejně sem ho vyměnil když bylo koupený. Vymazal chybu P0341 a zkusil několikrát nastartovat. Stále nic. Ani neškytne. Tak sem vzal startovací sprej striknul do filtru sání. Točí točí a nakonci trochu jakoby blafnul a snažil se ale stejně nechytne. Načtení diagnostiky. Zase P0341. několikrát opakovaně vymazano a zasr zkoušeno ale neustále vyskočí P0341. Otázka. Nemůže to být jen spletené hlášení a být to čidlo klikovky? A nebo skočené rozvody když to nechytne ani na sprej jak sem se na fóru dočetl. Diky za každou radu. Hoď to ze skály už sem slyšel milionkrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 23. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2021 Nikdo žádnou radu? Zkusím vytáhnout čidlo na klikovce, jestli se objeví nejaká hláška na Diagu. Pak už mě napadá jen kontrola rozvodů. Když budu chtít zkontrolovat ROZVODY. Musí mi sedět aretační šroub 8mm klikovky u startéru a pak by mi měla zapadnout na ozubeném kolu vačkové hřídele 8mm šroub. To je vše? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. únor 2021 Sdílet Odesláno 23. únor 2021 Tady něco mám , tak to zkus zkontrolovat brutall, Vlado81 a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 24. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2021 No. Když sem to videl dnes na videu Tak si tak říkám jestli se neda zjistit v diagu funkční čidlo jak klikovky, vačkové hřídele a možna i jestli je skočený rozvodak. Stojím trochu v kopci a zkoušet tohle rozebírat na ulici je už brutal i na me. Dnes to na startovací sprej i blaflo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 25. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2021 Dnešní poznatek. Odpojil sem čidlo na klikovce. Po nastartování Závada P0341 zmizela Čidlo je objednané. Jestli to bude ono tak se ožeru. Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 25. únor 2021 Sdílet Odesláno 25. únor 2021 Teda, já obdivuju tvoje odhodlání se v tom motoru tahle šťourat... mě kdysi do mýho ex 2.2 94kW spadnul šroubovák a už jsem ho ven nedostal... Vždycky, když jsem otevřel kapotu, tak jsem byl maximálně schopný dolít ostřikovač, chladicí kapalinu a olej... na výměnu kabinovýho filtru a filtru sání jsem si už musel pouštět videa a při představě čehokoliv složitějšího se mi dělaly osypky. H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 25. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2021 No asi takhle. Doma 2deti s neštovicemi. Teď mám 21dni volno díky uzavření obchod. center. Po úkolech a obědě ve 14h přišla babicka hlídat. Tak sem měl 2h nato neco udělat. Chtěl jsem zkusit to čidlo. A vytáhnout baterku. Samejma pokusama potřebuje dobít. Vždy večer koukam na YouTube (Polsko Rusko,Amerika,Malajsie) motory Land Rover, Peugeot, Citroen. Google překladač a čumím co a jak kdo dělá. Když sem videl jak delaj bez ničeho výměnu pružin nekde v Bangladéši Je to koníček ale tenhle rok to překročilo meze. Ted chci jen být pojízdný. Když to rozhejbu tak i rozvody udělam sám příští rok. (Pri nejhorším to už jen umrtvim) Kdyby se to rozbilo v opačném pořadí tak to neopravuju a koupim od kolegy za 7.000 fabii tdi. Ale to je autíčko na autodromu. Na Hyundai i30 kombi novou nemám a na starý štěstí nemám taky tak to nejak pytlikuju. MP a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 3. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2021 Čidlo klikovky namontovano. Vymazána chyba v diagu. Po startovani opět chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. březen 2021 Sdílet Odesláno 3. březen 2021 V 25. 2. 2021 at 19:04, Vlado81 napsal: Odpojil sem čidlo na klikovce. Po nastartování Závada P0341 zmizela To nastartovalo s odpojeným čidlem kliky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 3. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2021 Ne jen startovalo ale nechytlo...bezezmeny. jakmile to odpojim startuju a chyba se neobjeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 3. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2021 Ne jen startovalo ale ani baflo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 3. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2021 před 44 minutami, Hafity napsal: To nastartovalo s odpojeným čidlem kliky Od začátku. Hlásilo čidlo vačkové hřídele. P0341 Tak sem ho vyměnil za nové ale stejně vždy po vymazání a zkoušení nastartovat byla závada zpět. Tak sem zkusil odpojit čidlo klikové hridele. Vymazal závadu a po zkoušení startovat se zavada už neobjevila. Měřil jsem privod na klik.čidlo. 11.4V a druhy pin 5V. Tak sem objednal čidlo klikové hřídele. To sem dnes vyměnil a vymazal závadu. Po zkoušce nastartovat (nechytlo) zavada se objevila i s novym čidlem P0341. Teď už mě nic nenapadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 3. březen 2021 Sdílet Odesláno 3. březen 2021 Já bych zkontroloval rozvody Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.