baboc666 0 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Dobrý den, pár měsíců vlastním 407 1.6 hdi 80kw auto nemá plný výkon, hulí, je cejtit smrad nespálené nafty a taky mi furt hučí sahra po návštěvě servisu mi řekli že to nejspíš bude vývěva, protože auto někdy špatně brzdí a ztuhne pedál, dnes po výměně vývěvy se rozsvítil motor diagnostika hlásila něco se zaseknutým egrem a vysokým tlaku turba což před výměnou vývěvy nehlásilo a to nechápu. Budu rád za každou odpověď začínám bejt zoufalý Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,487 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 ahoj, pokud ti v servisu řekli, když to netáhne, hulí, smrdí nespálená nafta a furt hučí sahara, že je to vývěvou, už bych tam nikdy nevlez HonzaC2 1 Quote Link to post Share on other sites
baboc666 0 Posted December 17, 2020 Author Share Posted December 17, 2020 Prý to má neco společného se vzduchem kterého tam je málo/moc (nevím)a auto nespaluje byl to tip výměnu sem provedl sám Quote Link to post Share on other sites
Zdeník 25 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 myslim si, ze aj turbo aj EGR ventil su ovladane cez elektropneumaticke ventily podtlakom ktory vytvara prave vyveva. Takze je kludne mozne, ze s novou vyvevou a spravnym podtlakom to suvisi. Treba skontrolovat zapojenie a tesnost podtlakovych hadiciek a funkcnost elektropneumatickych ventilov Na druhej strane, sahara s tym ma pramalo spolocne... Quote Link to post Share on other sites
baboc666 0 Posted December 18, 2020 Author Share Posted December 18, 2020 Takze je možné že s novou vývěvou auto dostává dobrý podtlak a kvůli tomu se rozsvítil ten egr? Quote Link to post Share on other sites
Ferry 1,168 Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 tohle chce diag a nekoho, kdo tomu rozumi, doporucuju kontaktovat bud clena ChouLu tady z klubu nebo zkusit servis Peugeot Kly . Bude tam toho rozhasenyho asi vic (napriklad ta stale bezici sahara muze byt od neuspesnych regeneraci FAP filtru, pokud v aute je) a pokud je to auto s neznamou historii a servisem, pripravil bych se i na vetsi castky, ktere budou potreba investovat, aby to bylo v cajku. Rozhodne bych s tim uz moc nejezdil, protoze zvlast u tohodle choulostivyho motoru se toho muze vysypat celkem dost a to tak, ze zcela fatalne a muzes pak shanet i jinej motor Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.