ozzy56 6,519 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 dám to tady, abych nepohoršoval některé zaryté klubáky, bo averze vůči této značce je značná, přesto, že v poslední době ta auta vypadají dobře si myslím, podle mě kdyby se logo na masce vyměnilo za VW nebo Škoda, nikdo by to nepoznal--nějak se mi v poslední době auta zdají stejná, jako by je maloval jeden člověk , navíc i ty motory jsou stejné napříč značkama , takže v podstatě je jedno, jaké značky auto máte (mimo potřebu ukazovat sousedům a rodině hero)..., co na tu Dačku říkáte? já si ji dovedu představit jako další nové auto https://www.garaz.cz/clanek/nova-dacia-sandero-se-vazne-povedla-uvidime-co-cena-21005330#dop_ab_variant=489031&dop_req_id=rGCoMJrBqT5-202012170816&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,688 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Už jsi v nějaké novější Dacii jel? Soused má Logana v kombíku a druhý koupil to samé jen ve verzi Stepway. Jeden přecházel z jedničkové Octavie a druhý z jedničkové Fabie. Oba jsou spokojení. Jeden je mladší a druhý už starší (skorodůchodce). Ale oba to mají jako přibližovadlo z A do B. Nejsou to žádní fandové do aut. Takže pro někoho, kdo to nějak neprožívá je to asi v pohodě. Jinak proč jsem se ptal, jestli jsi v tom jel. Já když jsem v tom jel, tak mi tam chyběla taková ta vlastnost "lepších" (nevím jak to jinak označit) aut. Když jedeš po pěkné silnici vyšší ustálenou rychlostí a auto jakoby pluje. Tady sem ten pocit vůbec neměl Je to taková sterilní jízda. Podobný pocit jsem měl, když jsem jezdil s Opel Agila Jak jsem ale psal. Pokud bych sháněl jen "auto", tak proč ne. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,519 Posted December 17, 2020 Author Share Posted December 17, 2020 ne, nejel jsem v tom, ale dobře rozumím tomu pocitu, co jsi napsal , ten pocit je vlastní velkým autům a vlastně jsem měl napsat spíše ,,auto pro důchodce'' z bodu A do bodu B, ano, jako mladý bych si za ty peníze koupil radši ojetinu, ale vzhledově se mi líbí a pro starší za ty peníze nové auto, proč ne Quote Link to post Share on other sites
MJSytic 4,688 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Já bych neřekl, že to je pocit jen velkých aut. Možná dospělých aut? Ale možná máš pravdu. Třeba ve Fábce jsem měl dojem stejný, to je fakt Ale třeba 208 nebo 2008 tohle taky umí Třeba je to prostě jen o naladění podvozku a odhlučnění... Jak říkám, sousedovi je lehce přes 30 a přešel na to z 1.Octy a je spokojený (cena/užitek) bezkonkurenční. Ale bavili jsme se, že to je zkrátka auto. Ne kočár Ale to neříkám, že je špatně. Jen je potřeba to tak brát a nedělat z toho něco víc, než to je. Jako třeba ten Stepway druhého souseda mi přijde hrozně fajn. Je to vyvýšené a oplastované, takže na ty tankodromy, co jsou všude kolem je to ideální. Díky plastům taky nemusíš moc řešit nečistoty/kamínky. Vezme se to wapkou a je to čisté. Ne jako koberce u 508. Ty sice krásně tlumí, ale je to zásobárna písku a bláta Uvidíme, jak moc bude rozdíl oproti předchozím verzím Dacii, když teď přešli na novou podvozkovou platformu. Třeba se tím dostaví i ta mnou zmíněná vlastnost Hafity and ozzy56 2 Quote Link to post Share on other sites
Péťa 10,392 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Já se těším, co Dacia vymyslí s tou elektromobilitou. Namor74 and ozzy56 2 Quote Link to post Share on other sites
HanysR 1,055 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Viděl jsem někde na fotce tu malou Elektro Dacii a stála vedle Renault Zoe. Velikostně to bylo jako CityGo. Proti Zoe což už je malé auto to bylo jako Smart Péťa 1 Quote Link to post Share on other sites
Namor74 124 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Mne ta Dacie vůbec neuráží a vlastně o ní i dost přemýšlím jako o pracovním autě, protože když mám v kufru svého Fluence tahat nářadí, sádru a štafle tak občas cítím u srdce "jakoby" slabost. Většinou jezdíme kolegovou Toyotou (Corolla 2.0 D4D) a ten bordel v autě je za ty roky neskutečnej. U relativně levného (účelového) auta by mne to tolik nemrzelo. Pak, jsou tam motory od Rendla, kdy až na pár výjimek se jedná o kvalitní motory. V této cenové hladině asi moc konkurence nebude. Péťa 1 Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Sssem se s tím Jaguárem ukvapil.... Teda jako na ty škubačky vokolo sopouchu si myslím ideál.... Quote Link to post Share on other sites
PaKr 471 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Tak já mám pouze zkušenost s Loganem MCV první generace. Kamarád, který dělá sokolnictví, tak to koupil před (asi) pěti lety z bazaru, aby měl prostorné auto na převážení dravců. Je s tím naprosto spokojený, to k čemu to potřebuje, to bohatě splňuje, aktuálně má najeto cca 285 k a auto je spolehlivé. Já bych to shrnul, že to je auto s prostorností tak Partnera, komfortem cca Felicie, ale hlavně postavené na rumunské cesty. Asi 0,5 mm plech pod motorem mluví za vše. Má to sice nějaké uživatelské nedokonalosti, ale dá se s tím žít. Já se budu snažit zůstat co nejdéle u Lva, ale vůbec nemám problém s tou Dačkou jezdit, mmch dneska jsem v ní vezl bytové dveře ( musel jsem akorát trochu posunout sedačky dopředu, ale vešly se celé dovnitř) Quote Link to post Share on other sites
radim.1008 5,419 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 (edited) Tchán má Logana MCV druhé generace 1.2 čtyřválec, jeden z posledních než začali dávat přeplňovaný tříválec. Moc s ním nejezdí, ale i tak už má za tři roky skoro 20tis.km. Za ty peníze vs. prostornost je to bezkonkurenční. Zpracování je věc druhá. Pro nenáročného uživatele z bodu A do bodu B je to to pravé auto. A hlavně Dacie při prodeji celkem drží cenu. Stačí se podívat na Duster. Edit: Je to vlastně už druhý Logan, i když vypadá téměř stejně jako první před facelift. Edited December 17, 2020 by radim.1008 Hafity 1 Quote Link to post Share on other sites
PaKr 471 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Neřeším ani tak zpracování jako spíše ergonomické přešlapy. Jako třeba ovládání zrcátek schované pod ručkou. Sice to potřebuješ jednou za čas, ale když, tak je aspoň zábava ještě mi vadí, že zámky v předních dveřích nejsou řídící, takže klíčem odemknu jedny dveře a pak vevnitř zmáčknu tlačítko pro zbytek. Quote Link to post Share on other sites
Petr 3008 502 Posted January 4 Share Posted January 4 Tak v dnešní SM představení nového Sandera.. za mě teda dost dobrý. Proti takovému autu na běžné ježdění bych neměl vůbec nic. Nestihli tedy ještě ceníky, ty až příští týden.. starý model začínal někde na 211 tis, nový bude někde kolem 250 tis - v základu pochopitelně - i tak je to celkem rozum. Když to srovnám s teď již skoro doprodejem P 108 za cca 250 je to o úplně něčem jiném. A moc se mi líbí jejich přístup a snaha o odstranění přešlapů z minulého modelu, je vidět, že tam někdo myslí hlavou a snaží se udělat dobře i "levné auto". ozzy56, Hafity and Péťa 3 Quote Link to post Share on other sites
sitler 261 Posted January 4 Share Posted January 4 Jak tak na to nové Sandero koukám, přemýšlím, zda tchán s tchýní neměli chvíli počkat a vzít si toto na místo Kii Rio, kterou si před Vánoci přivezli domů od dealera vypadá docela dobře. Pro nenáročné nebo druhé do rodiny... Petr 3008 and Hafity 2 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.