Jump to content

Vibracie volantu a celého auta P308 T9 SW 2015 2.0 hdi


Recommended Posts

Zdravím chcem sa spýtať či je normálne u P308 SW 2015 2.0 bluehdi vibrovanie volantu a celeho vozidla, plasty tak ako keby hrkotali robí to hlavne pod 1500 otáčkach. Pri 508ke som nič takéto nepociťoval tak neviem či je to u 308 normalne alebo nie ? Lebo na 307 2.0hdi 100KW to neni tiež pociťovať ani na tej 508 to neni pociťovať.

Edited by molnar252
Link to post
Share on other sites
  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jj  e-hdi volnoběžku na alternátoru nemá (je pevná kvůli startu motoru) , ale zkontroloval bych stav řemene a obou napínacích kladek , klidně může být jedna volná a pak to takhle lítá . Jestli budete

Jasně, že není   Ale jezdit pod 1500 otáček je min. na pohlavek  

Podla sfarbenia nadrzky chladiacej kvapaliny to takto od oka vyzera, ze vibracie nebudu jediny problem toho auta.

tak ked idem na rovine alebo dole kopcom tak prečo by som nemohol mať aj 1200 otačok.  Ja neviem každý tu píše o nizkych otáčkach pozrite ako radia automatické prevodovky, a keď idem plynulo rozbieham sa pomaly tak prečo by som nemohol mať nižšie otáčky, strýko ma na 508 najazdených 400tis km a jazdí uplne na nízkych otáčkach vždy mu vyšla spotreba na 100km/h do 4,5L a nič na aute nemenil iba raz rozvodový remeň a olej a filtre. Potom, ponám dalšieho pána čo má auto 10rokov a ma najazdených 500tis.km a ten jazdí na 5 rýchlostio po meste 55km/h. a nič okrem oleja nemenil.Takže ak idem po meste 50km/h kludne možem mať zaradenú 4rýchlosť, len nechápem prečo celé auto vibruje. A jasne že nejazdiť do kopca na 1500 otáčkách.

Edited by molnar252
Link to post
Share on other sites

Ignorovat zakladne principy efektivnej prace spalovacieho motora a optimalnych otacok, to uz chce naozaj velku mieru sebavedomia prameniaceho z nevzdelanosti. Ale ved kto chce kam, pomozme mu tam. 1200 otacok je idealna hodnota, takze sa toho drz a vibracie vobec neries. Vsak nejak to dopadne. Pekne sviatky. :)

Edited by slimboy
Link to post
Share on other sites
před 16 hodinami, molnar252 napsal:

.Takže ak idem po meste 50km/h kludne možem mať zaradenú 4rýchlosť, len nechápem prečo celé auto vibruje.

Protože se mu ty otáčky nelíbí, tak to dává vědět. V určitých otáčkách jsou vibrace větší a v jiných menší. Pokud jsou ty vibrace velké, je třeba zkontrolovat všechny silnetbloky uložení motoru a převodovky. A jestli máš manuál, tak bych se podíval i na stav dvouhmoty :myslim 
Jinak automat drží otáčky nízko, pokud nedochází k větší zátěži. Jakmile je požadavek na větší zátěž, ihned podřadí klidně o dva stupně. 

Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, molnar252 napsal:

Nevidím dôvod prečo držať auto v otáčkach zbytočne, proste som len chcel vedieť čo môže spôsobovať tie vibrácie, ale nebudem to riešiť.

Tak @ozzy56 ti jen napsal abys to vyzkoušel, ne abys to dělal pořád... klidně si jezdi jak chceš a měj zařazeno co chceš, třeba se ti to po 500 tis km taky zklidní.

Link to post
Share on other sites

nie ono to vibruje aj na volnobehu aj vo vyšších otačkach aj pri 2000 ale akurat tak medzi 1200-1500 to je najviac cítiť. a Ja viem kedy auto trpne nedostatkom otáčok, tak jasne že viem kde si aké otáčky môžem dovoliť na tých motoroch 2.0hdi som už ja sám najazdil 300tis. km, ale proste toto auto sa chová divne nejak, neviem čo stým teda bývalý majitelia robili. Išlo mi len o to či sa stým niekto nestretol. Možno je to aj tá dvojhmota nwm.

Edited by molnar252
Link to post
Share on other sites

Kdysi mi praskl výfuk u auta u katalyzátoru pod autem. V servise to svařili tak, že pak auto vibrovalo při volnoběhu a při zátahu v určitých otáčkách ještě víc. Problém byl u mne v tom, že ten výfuk byl po svaření delší a v podstatě pak nevisel volně pod autem, ale byl stlačný motorem z jedné strany a zavěšením vzadu z druhé strany. Bylo to v podstatě našponované.  A jak se motor trochu hýbal (byla to 1,9D) tak se celé auto vibrovalo podle motoru. I řadící páka měla tendence tancovat, zvláště při akceleraci to na ní bylo vidět. Po následné opravě výfuku byly vibrace pryč.

Link to post
Share on other sites

Jestli se mu ten motor trepe i na miste, musi to byt videt. Kdyby sem hodil video, musit to byt viditelne (pri vypnute stabilizaci na objektivu). Nechces zkusit natocit video motoru na volnobeh a hodit sem alespon odkaz? At maji diskutujici trochu predstavu, jak moc to na ten volnobeh dela a jestli to neni "v norme".

Link to post
Share on other sites

Ja teda nevim, ale ta kladka opravdu podle videa hodne kmita, zatimco motor ne. Otazka je, jestli remenice na klice neni nejaka "čudná", že ta napínací kladka sebou musi tak mlit. Je to jak by byla remenice sisata. Nebo z ni vylezla treba na jedne strane ta tlumici guma.

Edited by HonzaC2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...