Misa323 0 Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 (edited) Ahojte kluci.. Mám problém.. Můj peugeot 407 2.0 hdi(100kw) RHR mi začal 4 měsíce zpět pocukávat.. Cuká nejčastěji v rozmezí 1500-2000 otáček při stabilní rychlosti a při malé zátěži..při rychlejší akceleraci necuká, ani v otáčkách nad 2000... Netušíte, nebo nemáte někdo zkušenost, co to může dělat? Předchozí majitel v únoru 2020 měnil : Turbo, EGR, váhu vzduchu, odkarbonizace motoru, žhaviče a škrtící Klapku. Doložil fakturami vše až na tu klapku... Koupil sem ho v Sprnu 2020 a auto mi začalo cukat.. Nechával sem měnit : Znovu EGR (nový Deplhi) + načtení v Dia., zkoušeny další 4 váhy vzduchu, nějaký elektromagnetický ventil, palivový filtr, nějaký snímač na turbu, znovu žhaviče+relé, protože v Dia psalo chybu.. Po výměně EGR se po 5 km rozsvítila kontrolka motoru +na palubním pc píše : ZÁVADA VÝFUKOVÉHO SYSTÉMU FAP... V Diagnostice ovšem o závadě FAP ani tečka...(fap tam byl od výroby a najeto 280 tisíc km). Tak sem sehnal druhý pěkný nepopraskaný fap a nechal ho vyčistit ještě chemií, namontoval se na auto (původní byl skoro celý v té mřížce zabetonovaný sazema) , v Dia se udělala výměna za nový .. A kontrolka motoru +hláška o fap na palubním pc svítí stále a pořád cuká .. Minulý týden bylo na Dia přímo v peugeotu a nic nenašli..jen říkali, že diferenční tlak na fap je 0(na volnoběh) , tak že buď je čidlo KO nebo ucpaná trubka nějaká... Včera jsme ty dvě trubky od fap profoukli a jsou průchozí a čidlo sem dal druhé.. Žádná změna.. Kontrolka motoru + hláška + cukání trvá stále... Cukalo i před tím, než to začalo psát tu hlášku, ale kvůli něčemu ta kontrolka svítit musí.. Bylo to už u sedmi mechaniků, na osmi diagnostikách a stále nikdo nic neví... Jinak vstřiky podle Dia psaly : 1. Válec 101% 2.válec 100% 3.válec 98% 4.válec 97% ..... Dole posílám fotky z Dia.. Na papírech Dia z originál peugeotu, zbylé 2 fotky údajně taky diagnostika peugeot/Citroën. Děkuji za názory a rady. Edited December 14, 2020 by Misa323 Quote Link to post Share on other sites
ChouLu 1,441 Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 no tak začni relé žhavení 1352 to je jeden z důvodů proč to většinou padá do nouze a je nějaký problém 52 nejsou vadné žhavky, ale relátko Quote Link to post Share on other sites
Misa323 0 Posted December 14, 2020 Author Share Posted December 14, 2020 (edited) Relé žhavení se dávalo i s žhavičema nové nedávno a teď minulý týden v peugeotu mi řekli, že svíčky jsou napájený nepřetržitě(viz foto papíru) , to může mít vliv na ty hlášky s fap? Edited December 14, 2020 by Péťa Necituj předchozí příspěvek Quote Link to post Share on other sites
Agrafik 388 Posted December 14, 2020 Share Posted December 14, 2020 Cukání dělává při ustálených otáčkách EGR. Ten je nový, ale čistil někdo i ten zbytek kolem toho EGRu? Obvod žhavení bych přeměřil - jednotlivé svíčky (sice výměna nepomohla), jestli mají správnou hodnotu a jestli je na nich přítomno napětí , ve chvíli, kdy tam má být. To co ti zobrazuje auto na displeji a ještě v překladu do češtiny bych nebral moc vážně, může to znamenat cokoliv. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.