George97 Odesláno 9. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 Čaute bando, mám před barákem 508 103kw, mám možnost mít za dobré peníze 508 ale 120kw v automatu. Ale pořád mám v hlavě rozpory, jestli už raději koupit 2.2 150kw verzi. Máte někde zkušenosti s porovnáním těchto motoru? Spotřeba mě nezajímá, nejsem typ co řeší rozdíl jestli jezdím za 6.2 nebo 6.3 Spíš mě zajímá celkový projev motoru, údržba, zrychlení a nějaké typické vady pro každý z těch motoru. Díky za názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 Sice tě spotřeba nezajímá, ale i tak počítej, že 2.0 vs 2.2 bude rozdíl 1l/100km ve prospěch 2L Jinak 150 varianta není jen o motoru. Dávala se jen do GT verzí, takže s tím je spojena i jiná přední náprava a tvrdší podvozek, než mají "obyčejné" 508 Jinak majitelé 120 tvrdí, že to zásadní rozdíl oproti 150 není. Já jako majitel 150 nemůžu souhlasit a tvrdím, že je to sakra rozdíl i oproti novější 133 verzi Co se týká servisu, tak je to dá se říct stejné. Typická vada je dojící gufero mezi motorem a převodovkou, a hnijící lemy jako u všech 508 cvrlo a Agrafik ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George97 Odesláno 9. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 Díky za názor. Pokud ten 1L/100 stojí za ten zážitek z jízdy, tak se to opravdu řešit nemůže. Dost jsem četl různá téma na tomhle fóru ohledně automatu. Je fakt, že lidi mají problémy s Aisinem, takže na případné problémy jsem připraven. Zeptám se ještě, do 2.2 se dával stejný automat jako do 2.0 120kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 9. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 Ahoj, mám sice jen 133kW, ale musím říct, že oproti 120kW verzi v Allure je s ní větší sranda. Těch 400Nm a pár koní navíc je znát a jiný podvozek také. To auto mě celkově prostě baví víc S Aisinem zatím žádný problém. Auto sice mám půl roku, ale nevím jak se k tomu choval předchozích majitel těch 125 000 km, ale asi slušně, protože řadí pěkně i když se v něm nikdy neměnil olej. Co se týká lemů, tak jsem asi předchozí 508 měl vyrobenou jinde, než ve Francii Auto po 9 letech na sobě nemělo ani kousek rzi na lemech nebo někde jinde (neberu v potaz podvozek) PS: samozřejmě bych radši také 2.2, byla jich i pár na inzerát, ale nebyla masážní sedačka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 Abys viděl korozi, tak musíš sundat podběhy a vlézt pod auto Zatím jsem neviděl starou 508, která by to neměla alespoň v počátečním stádiu. A že jsem jich už pár viděl @George97 Automat je stejný AM6-2. Trochu jiný mají Euro 6 verze, kde je "stop-start". Tam je to AT6. Ale jak moc zásadní rozdíly tam jsou opravdu netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George97 Odesláno 9. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 Takže je tam stejný automat jen s tím rozdílem, že u 120kw verze automat pracuje s 330nm a u 150kw verze s 450nm. To už je jasné, že u verze GT bude ten automat víc náchylnější k poruchám a celkově bude citlivější na zacházení s nim. Ale ptal jsem se hlavně z toho důvodu, když bych nechal auto třeba chipnout, jestli to pro ten automat nebude nějak zásadní. Pokud je to stejný typ automatu, tak ne. Protože rozdíl 120nm určitě je dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 9. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 (upraveno) @MJSytic OK, tak až takhle jsem to nekoukal. Bral jsem to stylem prodejce z AAA "kouknu a vidim" @George97 kdysi jsem se bavil po SZ s sheep-master o chipu na 120kW verzi v cca 130 000 myslím a po týdnu vracel auto do "původního stavu". Takže asi záleží kde si to necháš udělat a v jakém stavu při tom auto je. Asi bych do toho osobně nešel při větším nájezdu... Ale jsou tu jinačí borci, co ti to vysvětlí lépe a uvedou i konkrétní pro/proti a na co si dát pozor Upraveno 9. prosinec 2020 uživatelem patejrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2020 Ten automat má údajně nějaký limit na krouťáku. Už ta 2.2 ho má kvůli tomu zaříznutý na těch 450Nm. Kolik je limit převodovky ale nevím. Nějak víc jsem to nezkoumal. Jsem zastánce originálních stavů. Ani PC netaktuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 10. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2020 AM6 a AT6, pokud se nepletu, není to samé. TF80SC a TF70SC. 450 a 300Nm. Já bych u AM6 nešel přes 500Nm. Z čeho bych měl já možná obavy, že se dnes chce po měničové převodovce chování dvouspojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dominik Dr Odesláno 10. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2020 před 20 hodinami, MJSytic napsal: Ten automat má údajně nějaký limit na krouťáku. Už ta 2.2 ho má kvůli tomu zaříznutý na těch 450Nm. Kolik je limit převodovky ale nevím. Nějak víc jsem to nezkoumal. Jsem zastánce originálních stavů. Ani PC netaktuju Co jsem se dočetl, tak by ta převodovka měla být stavěná právě do 450 Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George97 Odesláno 15. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2021 (upraveno) Tak teď mám v hlavě zmatek. Včera jsem měl asi půl hodiny pokec s mechanikem ohledně Peugeotu celkově. Mechanik mě okamžitě odrazoval od koupě Peugeotu, ihned mi rekl, ať toho svojeho peugeota prodam, celkově značku hodně negativně hodnotil. Zeptal jsem se ho na motor 2.2hdi 150kw, jeho slova “nejhorší motor jaký si můžeš do Peugeotu 508 vzít” tak teď opravdu nevím, jestli raději nezůstat u svého peugeota 100kw a časem zkusit jinou značku ale zas musím říct, že on sám řekl, motom 2.0hdi 100kw byl nejlepší motor pro 508. Tak kdyby se chtěl někdo k tomu vyjádřit svými zkušenostmi, budu rád. Upraveno 15. leden 2021 uživatelem George97 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 K tomuhle se nemá cenu vyjadřovat. Jdu raději koukat do zdi a bude to mít větší smysl Boym ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 By mě zajímalo , kolik těch 2.2 HDI 150kW ten mechanik viděl , že je tak haní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George97 Odesláno 15. leden 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2021 @MJSytic Jako chápu, já se sním taky nechtěl nějak hádat nebo ho přesvědčovat o opaku, jen jsem si vyslechl jeho názor a chtěl jsem se s tím tady podělit. Ale taky mi to nešlo moc do hlavy, protože tohle fórum mám přečtené z 80% a že bych vyloženě našel někoho kdo by psal, že ta 2.2hdi je šrot jsem nenašel. @jarokare Říkal, že měl v servisu nějaké citroeny s tím motorem a že hrůza. Možná podle toto takhle soudil. Ještě cosi říkal, že peugeot začal využívat 2 jednotky pro řízení elektroniky, proto peugeot trpí na elektroniku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 NJN, ale ono není 2,2 jako 2,2. A jestli to ten mechoš neví, tak ať se raději nevyjadřuje Osobně jsem na tyhle "mechaniky" úplně alergický Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 Beztak měl na mysli 2.2HDi z dob 607 a 407miček. Nebo Boxerů A že haní značku, ono se nic jiného koncernového nebo korejského nekazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 Tak ono to je možná tím, že nic jiného než koncern servisovat neumí. Já mám taky známého mechanika, kterého jsem se ptal na Peugeot obecně. Ještě než jsem udělal objednávku na auto, četl jsem a zjišťoval všude kolem. Ptal jsem se ho jaký má názor na Francouzské auta a ty řeči okolo. Jestli něco na tom je. Vím totiž, že jeho názor je vždy zdravý a nezaujatý na cokoli. Vyloženě mi řekl, že to co se říká o Francouzských autech je přežitek a je to zažitý nesmysl který se šíří mezi lidmi. Že se kazí cokoli a není dnes značka, která by byla obecně tragédie. Je to vyloženě o štěstí na kus atd. Je to asi každého boj jestli dá na cizí řeči nebo ne. Prostě naše republika je zatížena na německou produkci a i já jsem se setkal ve sběrné dvoře se zajímavostí když jsem tam byl. Chlapík co tam dělá obsluhu začal obcházet mé auto a že nechápe, jak Peugeot mohl vyrobit tak překrásné auto. Že mu to rozum nebere. Že on má BMW (20 let staré) co má 250 koní, má tam chip atd a to je auto! Ale že ten Peugeot alespoň nebyl drahý mi říkal. Že to určitě moc nestojí Na druhou stranu jsem rád, že kam přijedu, tak mě mají za chudáka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 před 21 minutami, HanysR napsal: Prostě naše republika je zatížena na německou produkci Nj, koncernu jezdí nejvíc a přitom jsou to tuctová, nezajímavá auta. A to říkám z pozice, kdy jsem vlastnil 9 let jedničkovou oktávku. Tu jsem ale měl rád...hlavně její motor byl supr (zbytek nic moc) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 (upraveno) 1.8T? Ten byl dobrý A o tom to je Jinak končím s OT a omlouvám se. Nedalo mi to. Upraveno 15. leden 2021 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. leden 2021 Sdílet Odesláno 15. leden 2021 před 4 minutami, HanysR napsal: 1.8T? Ten byl dobrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.