Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rozdíl mezi 120kw a 150kw


George97

Recommended Posts

Čaute bando, mám před barákem 508 103kw, mám možnost mít za dobré peníze 508 ale 120kw v automatu. Ale pořád mám v hlavě rozpory, jestli už raději koupit 2.2 150kw verzi. Máte někde zkušenosti s porovnáním těchto motoru? Spotřeba mě nezajímá, nejsem typ co řeší rozdíl jestli jezdím za 6.2 nebo 6.3 😁 Spíš mě zajímá celkový projev motoru, údržba, zrychlení a nějaké typické vady pro každý z těch motoru. Díky za názor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice tě spotřeba nezajímá, ale i tak počítej, že 2.0 vs 2.2 bude rozdíl 1l/100km ve prospěch 2L :) Jinak 150 varianta není jen o motoru. Dávala se jen do GT verzí, takže s tím je spojena i jiná přední náprava a tvrdší podvozek, než mají "obyčejné" 508 :)
Jinak majitelé 120 tvrdí, že to zásadní rozdíl oproti 150 není. Já jako majitel 150 nemůžu souhlasit a tvrdím, že je to sakra rozdíl i oproti novější 133 verzi :aut 

Co se týká servisu, tak je to dá se říct stejné. Typická vada je dojící gufero mezi motorem a převodovkou, a hnijící lemy jako u všech 508 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za názor. Pokud ten 1L/100 stojí za ten zážitek z jízdy, tak se to opravdu řešit nemůže. Dost jsem četl různá téma na tomhle fóru ohledně automatu. Je fakt, že lidi mají problémy s Aisinem, takže na případné problémy jsem připraven. Zeptám se ještě, do 2.2 se dával stejný automat jako do 2.0 120kw?  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mám sice jen 133kW, ale musím říct, že oproti 120kW verzi v Allure je s ní větší sranda😏. Těch 400Nm a pár koní navíc je znát a jiný podvozek také. To auto mě celkově prostě baví víc 😁  S Aisinem zatím žádný problém. Auto sice mám půl roku, ale nevím jak se k tomu choval předchozích majitel těch 125 000 km, ale asi slušně, protože řadí pěkně i když se v něm nikdy neměnil olej. 

Co se týká lemů, tak jsem asi předchozí 508 měl vyrobenou jinde, než ve Francii :D Auto po 9 letech na sobě nemělo ani kousek rzi na lemech nebo někde jinde (neberu v potaz podvozek)

PS: samozřejmě bych radši také 2.2, byla jich i pár na inzerát, ale nebyla masážní sedačka 😏

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abys viděl korozi, tak musíš sundat podběhy a vlézt pod auto :aut  Zatím jsem neviděl starou 508, která by to neměla alespoň v počátečním stádiu. A že jsem jich už pár viděl ;) 

@George97 Automat je stejný AM6-2. Trochu jiný mají Euro 6 verze, kde je "stop-start". Tam je to AT6. Ale jak moc zásadní rozdíly tam jsou opravdu netuším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je tam stejný automat jen s tím rozdílem, že u 120kw verze automat pracuje s 330nm a u 150kw verze s 450nm. To už je jasné, že u verze GT bude ten automat víc náchylnější k poruchám a celkově bude citlivější na zacházení s nim. Ale ptal jsem se hlavně z toho důvodu, když bych nechal auto třeba chipnout, jestli to pro ten automat nebude nějak zásadní. Pokud je to stejný typ automatu, tak ne. Protože rozdíl 120nm určitě je dost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MJSytic OK, tak až takhle jsem to nekoukal. Bral jsem to stylem prodejce z AAA "kouknu a vidim" 😁

@George97 kdysi jsem se bavil po SZ s sheep-master o chipu na 120kW verzi v cca 130 000 myslím a po týdnu vracel auto do "původního stavu".  Takže asi záleží kde si to necháš udělat a v jakém stavu při tom auto je. Asi bych do toho osobně nešel při větším nájezdu... Ale jsou tu jinačí borci, co ti to vysvětlí lépe a uvedou i konkrétní pro/proti a na co si dát pozor :)

Upraveno uživatelem patejrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten automat má údajně nějaký limit na krouťáku. Už ta 2.2 ho má kvůli tomu zaříznutý na těch 450Nm. Kolik je limit převodovky ale nevím. Nějak víc jsem to nezkoumal. Jsem zastánce originálních stavů. Ani PC netaktuju :D  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, MJSytic napsal:

Ten automat má údajně nějaký limit na krouťáku. Už ta 2.2 ho má kvůli tomu zaříznutý na těch 450Nm. Kolik je limit převodovky ale nevím. Nějak víc jsem to nezkoumal. Jsem zastánce originálních stavů. Ani PC netaktuju :D  

Co jsem se dočetl, tak by ta převodovka měla být stavěná právě do 450 Nm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak teď mám v hlavě zmatek. Včera jsem měl asi půl hodiny pokec s mechanikem ohledně Peugeotu celkově. Mechanik mě okamžitě odrazoval od koupě Peugeotu, ihned mi rekl, ať toho svojeho peugeota prodam, celkově značku hodně negativně hodnotil. Zeptal jsem se ho na motor 2.2hdi 150kw, jeho slova “nejhorší motor jaký si můžeš do Peugeotu 508 vzít”😀 tak teď opravdu nevím, jestli raději nezůstat u svého peugeota 100kw a časem zkusit jinou značku🤔 ale zas musím říct, že on sám řekl, motom 2.0hdi 100kw byl nejlepší motor pro 508. Tak kdyby se chtěl někdo k tomu vyjádřit svými zkušenostmi, budu rád. 

Upraveno uživatelem George97
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@MJSytic Jako chápu, já se sním taky nechtěl nějak hádat nebo ho přesvědčovat o opaku, jen jsem si vyslechl jeho názor a chtěl jsem se s tím tady podělit. Ale taky mi to nešlo moc do hlavy, protože tohle fórum mám přečtené z 80% a že bych vyloženě našel někoho kdo by psal, že ta 2.2hdi je šrot jsem nenašel. 
 

@jarokare Říkal, že měl v servisu nějaké citroeny s tím motorem a že hrůza. Možná podle toto takhle soudil. Ještě cosi říkal, že peugeot začal využívat 2 jednotky pro řízení elektroniky, proto peugeot trpí na elektroniku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tak ono to je možná tím, že nic jiného než koncern servisovat neumí. Já mám taky známého mechanika, kterého jsem se ptal na Peugeot obecně. Ještě než jsem udělal objednávku na auto, četl jsem a zjišťoval všude kolem. Ptal jsem se ho jaký má názor na Francouzské auta a ty řeči okolo. Jestli něco na tom je. Vím totiž, že jeho názor je vždy zdravý a nezaujatý na cokoli. Vyloženě mi řekl, že to co se říká o Francouzských autech je přežitek a je to zažitý nesmysl který se šíří mezi lidmi. Že se kazí cokoli a není dnes značka, která by byla obecně tragédie. Je to vyloženě o štěstí na kus atd. Je to asi každého boj jestli dá na cizí řeči nebo ne. Prostě naše republika je zatížena na německou produkci a i já jsem se setkal ve sběrné dvoře se zajímavostí když jsem tam byl. Chlapík co tam dělá obsluhu začal obcházet mé auto a že nechápe, jak Peugeot mohl vyrobit tak překrásné auto. Že mu to rozum nebere. Že on má BMW (20 let staré) co má 250 koní, má tam chip atd a to je auto! Ale že ten Peugeot alespoň nebyl drahý mi říkal. Že to určitě moc nestojí 🤣 Na druhou stranu jsem rád, že kam přijedu, tak mě mají za chudáka 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
před 21 minutami, HanysR napsal:

Prostě naše republika je zatížena na německou produkci

Nj, koncernu jezdí nejvíc a přitom jsou to tuctová, nezajímavá auta. A to říkám z pozice, kdy jsem vlastnil 9 let jedničkovou oktávku. Tu jsem ale měl rád...hlavně její motor byl supr (zbytek nic moc) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...