Hanz410 1 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Zdarec, neví někdo jaký má být tlak paliv v nízkotlaku. Motor 2,2 4hw. Díky Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,221 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 3,0 - 3,5 bar Quote Link to post Share on other sites
Hanz410 1 Posted December 5, 2020 Author Share Posted December 5, 2020 Diky. Měřil jsem a na přívodu přímo z nádrže před filtrem až 5,5 Bar a za filtrem do čerpadla 1 Bar. Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,221 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 Může být ucpanej filtr ( ale to už by musel být ucpanej hodně) nebo je vadnej regulační ventil ve víku filtrboxu Quote Link to post Share on other sites
Hanz410 1 Posted December 5, 2020 Author Share Posted December 5, 2020 Filtr vyměněn. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,518 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 jak píše kolega, ve víčku filtru je reg. ventil, zkus tu pružinku z něho zmáčkout přes noc ve svěráku, ale jen jemně--prostě aby ta pružina neměla takovou sílu--, pak bude i vyšší tlak za filtrem Quote Link to post Share on other sites
Hanz410 1 Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 Jak bude čas tak se na to podívám. Neví někdo kolik voltů má jít do DRV ventilu a kde jsou od něho telátka? Řekl bych že budou v BSI jednotce ale dráty od DRV vedou k ŘJ. Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,221 Posted December 6, 2020 Share Posted December 6, 2020 DRV ventil řídí jednotka motoru PWM signálem , takže jestli tam chceš něco měřit , tak osciloskopem . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.