Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 206 sw 1.4i LPG nejdou dva válce 1 a 4


houzvátor

Recommended Posts

Ahoj mám prosbu o pomoc s identifikací závady motor jde jen na dva válce 2 a 3. ( někdy svítí kontrolka, někdy bliká a někdy úplně bez problémů)

Začalo to občasným vynecháváním v létě když bylo moc teplo. Pak se to zhoršilo a začalo zlobit po zahřátí , nastartování proběhlo bezproblémů, ale po cca 5 minutách zase jen na dva válce.

Svíčky nové a v létě jsem zkoušel i jinou zapalovaví rampu a problém byl pořád, tak jsem tam vrátit tu starou.

Měl jsem podezření na snímač otáček ten jsem dal nový žádná změna.

Vsřikování to nebude, protože když to přepne na LPG tak pořád stejný problém.

Mám podezření že nejde impulz do zapalovací rampy (prý hází vždy na dva válce)

Nemáte někdo způsob jak to zjistit případně kdy by mohla být závada  ?

V servisu už jsem to měl na nic nepřišly a že to budou řešit pokus omyl a to bych se také nemusel doplatit.

Dík za každý nápad co by to mohlo být

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud ti nepálí 1 a 4 tak musí být problém buď se zapalovací rampou nebo signálem do ní ;) zkontroloval bych svazek mezi ECU a zapalovací rampou :) popř pokud je tam sagem S2000, tak je možné, že je odpálený výstup v jednotce.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zkontolována vůle ventilů dva měli vůli malou předěláno. Změna žádná.

Podařilo se mi odskoušet jestli hází jiskru všechny válce bohužel hází ( to by mě asi potěšilo více kdyby neházeli)

Na dignostice mi to háže:

P0135 - vymělil jsem lambdasondu a pořád stejné chyba

P0300 předpokládám chyba protože to jede pouze na dva válce

P1336 tak to je chyba co nevím co je ???

P1108

P0203 špatný vstřik mám už koupený ale to asi nebude dělat tu chybu, protože to dělá i když to jede na PLG ( je možné že by protékal a tím vyřadil oba válce? Dneska jsem to ještě prověřit a nejde válec 3 a 4 počítáno od setrvačníku)

P1110 dle diagnostiky ukazuje správnou teplotu

Tak nějaký nápad co dále ?

vyměním ten vstřik ale nic jiného mě už nenapadá ??? prosím o další rady dík

Petr

 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tipuju, že ti někde vyoxidovala dodělávaná kabeláž od lpg. Konkrétně bych se podíval na spoje kolem originální kabeláže vstřiků benzínu- vstřiky benzínu jsou na lpg napojené, resp. mezi vstřik a ecu.

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem kdo se snažil poradit, 

tak na diagnostice to hlásilo špatný 3 vstřik.

Výsledek špatný 4 vstřik a to neobvyklým způsobem tím, že když se na něj kleplo tak fungoval nějakou dobu od 1 minuty do 5 dní.

Když jsem vstřik vyndal  a proměřil tak byl ve zkratu ( myslím že obvyklá závada je nekonečný odpor ) proto si diagnostika asi myslela, že je špatný 3 vstřik

Tak že hurá už jedu na 4 válce .

Ponaučení do příště - jestli hází jiskru a jdou všechny vstřiky jde na autě vyzkoušet bez problému

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...