houzvátor Odesláno 30. listopad 2020 Sdílet Odesláno 30. listopad 2020 Ahoj mám prosbu o pomoc s identifikací závady motor jde jen na dva válce 2 a 3. ( někdy svítí kontrolka, někdy bliká a někdy úplně bez problémů) Začalo to občasným vynecháváním v létě když bylo moc teplo. Pak se to zhoršilo a začalo zlobit po zahřátí , nastartování proběhlo bezproblémů, ale po cca 5 minutách zase jen na dva válce. Svíčky nové a v létě jsem zkoušel i jinou zapalovaví rampu a problém byl pořád, tak jsem tam vrátit tu starou. Měl jsem podezření na snímač otáček ten jsem dal nový žádná změna. Vsřikování to nebude, protože když to přepne na LPG tak pořád stejný problém. Mám podezření že nejde impulz do zapalovací rampy (prý hází vždy na dva válce) Nemáte někdo způsob jak to zjistit případně kdy by mohla být závada ? V servisu už jsem to měl na nic nepřišly a že to budou řešit pokus omyl a to bych se také nemusel doplatit. Dík za každý nápad co by to mohlo být Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 30. listopad 2020 Sdílet Odesláno 30. listopad 2020 Kontrolovaly se vůle ventilů ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houzvátor Odesláno 30. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2020 (upraveno) V létě jo teď ne. Ale to by dělalo pořád a ne že občas to jede bez problémů. ( i když zítrta to raději ještě zkontroluji ) Upraveno 30. listopad 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 30. listopad 2020 Sdílet Odesláno 30. listopad 2020 pokud ti nepálí 1 a 4 tak musí být problém buď se zapalovací rampou nebo signálem do ní zkontroloval bych svazek mezi ECU a zapalovací rampou popř pokud je tam sagem S2000, tak je možné, že je odpálený výstup v jednotce.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houzvátor Odesláno 30. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2020 (upraveno) A odpálený výstup v jednotce to blblo pořád ne nebo by to mohlo také zlobit jen někdy ? Jak by to šlo proměřit ? Upraveno 30. listopad 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 30. listopad 2020 Sdílet Odesláno 30. listopad 2020 osciloskopem jedině Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houzvátor Odesláno 1. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 (upraveno) Tak zkontolována vůle ventilů dva měli vůli malou předěláno. Změna žádná. Podařilo se mi odskoušet jestli hází jiskru všechny válce bohužel hází ( to by mě asi potěšilo více kdyby neházeli) Na dignostice mi to háže: P0135 - vymělil jsem lambdasondu a pořád stejné chyba P0300 předpokládám chyba protože to jede pouze na dva válce P1336 tak to je chyba co nevím co je ??? P1108 P0203 špatný vstřik mám už koupený ale to asi nebude dělat tu chybu, protože to dělá i když to jede na PLG ( je možné že by protékal a tím vyřadil oba válce? Dneska jsem to ještě prověřit a nejde válec 3 a 4 počítáno od setrvačníku) P1110 dle diagnostiky ukazuje správnou teplotu Tak nějaký nápad co dále ? vyměním ten vstřik ale nic jiného mě už nenapadá ??? prosím o další rady dík Petr Upraveno 1. prosinec 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 6. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 6. prosinec 2020 (upraveno) Tipuju, že ti někde vyoxidovala dodělávaná kabeláž od lpg. Konkrétně bych se podíval na spoje kolem originální kabeláže vstřiků benzínu- vstřiky benzínu jsou na lpg napojené, resp. mezi vstřik a ecu. Upraveno 6. prosinec 2020 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houzvátor Odesláno 8. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2020 Ahoj všem kdo se snažil poradit, tak na diagnostice to hlásilo špatný 3 vstřik. Výsledek špatný 4 vstřik a to neobvyklým způsobem tím, že když se na něj kleplo tak fungoval nějakou dobu od 1 minuty do 5 dní. Když jsem vstřik vyndal a proměřil tak byl ve zkratu ( myslím že obvyklá závada je nekonečný odpor ) proto si diagnostika asi myslela, že je špatný 3 vstřik Tak že hurá už jedu na 4 válce . Ponaučení do příště - jestli hází jiskru a jdou všechny vstřiky jde na autě vyzkoušet bez problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.