Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kape olej z převodovky, špatné řazení


gnolf

Recommended Posts

Zdravím Peugeoťáky:papa

 

(Peugeot 206 sw, 1.1 benzín, r.v.: 2005;

Př. olej: Total Transmission Gear 8 75W-80)

 

někde mi kape olej z převodovky, je zaneřáděná od oleje. Vím, že to dost často kape přes gufero poloosy, ale ještě jsem po tom neměl čas pídit.  Nedávno jsem měnil olej. Řazení se po výměně o dost zlepšilo, ale za pár dní se zase zhoršilo. Může to být tím olejem? Myslím jako možným nedostatkem, ne druhem. Či chyb tam může být asi víc...  Už jsem tento problém jednou měl, ale po výměně oleje se spravil. Teď také, jenže pouze krátkodobě.  Po nastartování se řadí velice ztěžka, (převážně 3,2,1) tak se snažím řadit co nejméně. Jak se auto zahřeje, tak je to OK.

Zkoušeli jste někdo toto? Autoprofi Utěsňovač úniku oleje z převodovky » Autoprofishop

A kde sháníte výpustný šroub s těsněním?

Upraveno uživatelem gnolf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P 206 má ještě táhla od šaltpáky, možná jsou vůle v kloubech, jinak když z převodovky valí olej, nebude to tím, že je ho zase málo ? uvažuju podle toho jak píšeš, že po výměně bylo řazení OK, a po nějaké době opět špatné..., zjistil bych kde to teče a opravil, žádné utěsňovače nedávat , těsnění koupíš v autodílech, samotný šroub asi jen v pežotu :myslim

spojka vypíná dobře ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem a vypadá to, že to teče tudy. takže potřeba vyměnit 2 řadící tyče. Ale to uložení řadících tyčí do převodovky se jmenuje jak

A jak se k tomu dostáváte? Vypadá to, celkem těsný, těžko přístupný

IMG_20201129_131409.jpg

IMG_20201129_132325.jpg

Upraveno uživatelem gnolf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je odněkud rozstříkaný, takže nepoznáš odkud.... Chce to owapkovat a pak sledovat.... A zkontrolovat vůle na samotných klobkách řadících tyček.... Zkus, jestli po delším stání po jízdě nejsou pod guferama poloos kapky na skříni převodovky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Pokud to někomu pomůže tak přesně jak si myslí zakladatel vlákna. Olej teče kolem osy řadící páky přesněji z neťesného gufera. Takže, vyrazit kolík, stáhnout páku, vydloubnout gufero dát nové a hotovo. Jenže..., vyrazit je problém. Málo místa a drží jak kdyby ho tam někdo zavařil. Na zkoušku jsem vyrobil přípravek. Chce to kvalitní materiál. Dnes dodělám druhou část, která ho ze spodu zajistí proti rozšklebení. Foto je z Peugeot 106

20220420_162727.jpg

20220420_164931.jpg

20220420_100938.jpg

20220420_110416.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ozzy56

Už máme také sem tam nějaký ten zlepšovák za sebou.

Možná jsem to sem kdysi dával,jelikož nemám rád moc kladivo,jak se říká,čím větší kladivo,tím větší odborník ,tak jsem na dědovu 106 dělal i tento přípravek na vylisování a zalisování spodního kloubu na předním ramenu.

Druhé foto je složené přepravní.

16504738827381985943527956071306.jpg

16504765572467215544927318692253.jpg

Upraveno uživatelem Milan+
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych to kladivo nezatracoval--někdy je vedle auta hromada pokroucených přípravků a nakonec situaci zachrání kladivo, nebo ještě větší kladivo 😂

měnil jsi někdy servoválec na T 148 ?  všechny tovární přípravky můžou jít do řiti--a po jedné ráně perlíkem je rozebráno...👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...