gnolf Odesláno 26. listopad 2020 Sdílet Odesláno 26. listopad 2020 (upraveno) Zdravím Peugeoťáky (Peugeot 206 sw, 1.1 benzín, r.v.: 2005; Př. olej: Total Transmission Gear 8 75W-80) někde mi kape olej z převodovky, je zaneřáděná od oleje. Vím, že to dost často kape přes gufero poloosy, ale ještě jsem po tom neměl čas pídit. Nedávno jsem měnil olej. Řazení se po výměně o dost zlepšilo, ale za pár dní se zase zhoršilo. Může to být tím olejem? Myslím jako možným nedostatkem, ne druhem. Či chyb tam může být asi víc... Už jsem tento problém jednou měl, ale po výměně oleje se spravil. Teď také, jenže pouze krátkodobě. Po nastartování se řadí velice ztěžka, (převážně 3,2,1) tak se snažím řadit co nejméně. Jak se auto zahřeje, tak je to OK. Zkoušeli jste někdo toto? Autoprofi Utěsňovač úniku oleje z převodovky » Autoprofishop A kde sháníte výpustný šroub s těsněním? Upraveno 28. listopad 2020 uživatelem gnolf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 26. listopad 2020 Sdílet Odesláno 26. listopad 2020 Jaký olej jsi tam dával? jestliže dáš špatný olej může to dělat pěknou neplechu hlavně jsi nenapsal to nejdůležitější.. Info o autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gnolf Odesláno 27. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2020 Doplněno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. listopad 2020 Sdílet Odesláno 27. listopad 2020 P 206 má ještě táhla od šaltpáky, možná jsou vůle v kloubech, jinak když z převodovky valí olej, nebude to tím, že je ho zase málo ? uvažuju podle toho jak píšeš, že po výměně bylo řazení OK, a po nějaké době opět špatné..., zjistil bych kde to teče a opravil, žádné utěsňovače nedávat , těsnění koupíš v autodílech, samotný šroub asi jen v pežotu spojka vypíná dobře ? Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marselino Odesláno 27. listopad 2020 Sdílet Odesláno 27. listopad 2020 Jen doplním, že v těch táhlech může být taky kromě vůle i zatuhlé bovdeny, které je třeba někdy vyčistit, nebo vyměnit. V každém případě neotálej s opravou úniků oleje - jednak se může opotřebovávat převodovka a jednak neprojdeš STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gnolf Odesláno 30. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2020 (upraveno) Koukal jsem a vypadá to, že to teče tudy. takže potřeba vyměnit 2 řadící tyče. Ale to uložení řadících tyčí do převodovky se jmenuje jak A jak se k tomu dostáváte? Vypadá to, celkem těsný, těžko přístupný Upraveno 30. listopad 2020 uživatelem gnolf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 To už je odněkud rozstříkaný, takže nepoznáš odkud.... Chce to owapkovat a pak sledovat.... A zkontrolovat vůle na samotných klobkách řadících tyček.... Zkus, jestli po delším stání po jízdě nejsou pod guferama poloos kapky na skříni převodovky.... ozzy56 a inoxing ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gnolf Odesláno 1. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 Tyčky jsou na výměnu. Z poloosy pravé (zepředu auta) možná kape. Ale z uchycení převodové tyče opravdu teče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 před 5 hodinami, gnolf napsal: uchycení převodové tyče Tím myslíš konkrétně co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gnolf Odesláno 1. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 To, co je na té fotce dole, to co drží tu tyč na převodovce. Ta, co není vidět na fotce pořádně, teče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 Na té první fotce je dole poloosa.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gnolf Odesláno 1. prosinec 2020 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2020 na té první fotce je to vidět úplně vlevo dole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2020 Tak nevím.... Na první fotce vidím všechna táhla.... Odspodu: reakce, předvolba, řadící.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 20. duben 2022 Sdílet Odesláno 20. duben 2022 Pokud to někomu pomůže tak přesně jak si myslí zakladatel vlákna. Olej teče kolem osy řadící páky přesněji z neťesného gufera. Takže, vyrazit kolík, stáhnout páku, vydloubnout gufero dát nové a hotovo. Jenže..., vyrazit je problém. Málo místa a drží jak kdyby ho tam někdo zavařil. Na zkoušku jsem vyrobil přípravek. Chce to kvalitní materiál. Dnes dodělám druhou část, která ho ze spodu zajistí proti rozšklebení. Foto je z Peugeot 106 ozzy56, Milan+ a Ferry ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2022 Sdílet Odesláno 20. duben 2022 přípravek vypadá dobře, napiš pak, jak to dopadlo, pokud možno i s foto , tohle gufero se velice málo mění--zpravidla se to utře (umyje) před STK a hotovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 20. duben 2022 Sdílet Odesláno 20. duben 2022 Přípravek se roztáhnou nemůže,je dost masivní od pohledu,jen si tam měl dát jemný stoupání a náběh na kolik srazit kvůli navedení do díry. Stříkni tam nějaký uvolňovač a to půjde samo. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2022 Sdílet Odesláno 20. duben 2022 @Milan+ , je vidět že to znáš Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 20. duben 2022 Sdílet Odesláno 20. duben 2022 (upraveno) @ozzy56 Už máme také sem tam nějaký ten zlepšovák za sebou. Možná jsem to sem kdysi dával,jelikož nemám rád moc kladivo,jak se říká,čím větší kladivo,tím větší odborník ,tak jsem na dědovu 106 dělal i tento přípravek na vylisování a zalisování spodního kloubu na předním ramenu. Druhé foto je složené přepravní. Upraveno 20. duben 2022 uživatelem Milan+ ozzy56 a Ferry ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. duben 2022 Sdílet Odesláno 20. duben 2022 já bych to kladivo nezatracoval--někdy je vedle auta hromada pokroucených přípravků a nakonec situaci zachrání kladivo, nebo ještě větší kladivo měnil jsi někdy servoválec na T 148 ? všechny tovární přípravky můžou jít do řiti--a po jedné ráně perlíkem je rozebráno... Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 20. duben 2022 Sdílet Odesláno 20. duben 2022 K takhle velkým jsem se nedostal,maximálně jsem dělal čepy ,futra a rozborka a sborka jde za majitelem. Teď naposled čep cca 85x 650 mm. A tady video obrábění cbn destičkou místo brusu. To je futro na ten čep. VID_20220330_083956.mp4 Ferry ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.