Alinek8 0 Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Ahoj,chci se zeptat,mám Peugeot 106 1.5d a čerpadlo Lucas,chtěl jsem zkusit jezdit na olej,což chvíli fungovalo,než jsem si uvědomil že je to blbost s takhle nízkou spotřebou,bylo už ale pozdě.A tak jsem olej vylil, nalil naftu a jezdil.Ale teď ráno jsem nenastartovsl, ani po namáčkaní balónku,na naftu už jsem najel cca 3000 km.Sehnal jsem si čerpadlo,ale je to bosch.myslite že to půjde přehodit bez problémů? A není někdo z Libereckého kraje,komu by se do toho chtělo? Děkuji všem za odpovědi a rady,...nebo to startování může být i něčím jiným? Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted November 24, 2020 Share Posted November 24, 2020 Přehodit to jde, ale má to svoje úskalí.... Tohle jsem kdysi absolvoval.... Musí se přehodit štefty na držáku čerpadla " o díru vedle".... S čerpadlem se musí vyměnit i trubičky ke vstřikům, protože čerpadla mají jinou délku.... Vstřiky mohou zůstat, akorát by se měly seřídit na jiný tlak.... A nechával jsem seřídit čerpadlo u Bosche podle dat pro motor podobného objemu (Fiat Uno).... Quote Link to post Share on other sites
Alinek8 0 Posted December 4, 2020 Author Share Posted December 4, 2020 Co znamená o díru vedle?? Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Držáky čerpadla u PSA (nevím jak u jiných koncernů) mají připraveno 6 otvorů (resp. tři dvojice) pro štefty.... Když sundáš čerpadlo, tak to pochopíš.... Šteft vyšroubuješ a zašroubuješ ho do nejbližší díry.... To celé 3x.... Toť vše.... Quote Link to post Share on other sites
Alinek8 0 Posted December 4, 2020 Author Share Posted December 4, 2020 A ještě se chci zeptat,já to právě nesundaval...v autech se nevyznám,ten mechanik vše zapojil,ale nejde tam nafta do vstřiku,nevíš proč? A kde bych mohl sehnat ty trubky od vstřiku do čerpadla? Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Těch příčin, proč nejde nafta do vstřiků, může být celá řada.... Nejtypičtější je přisávání vzduchu do palivové soustavy, nebo vadný stopventil.... Ty trubky jedině vrakoviště.... Ale napřed zkus přizpůsobit ty, co máš.... Quote Link to post Share on other sites
Alinek8 0 Posted December 5, 2020 Author Share Posted December 5, 2020 Dělá mi to kluk,který to nikdy nedělal.Aspon teda výměnu čerpadla.Takze to je trochu složitější, bohužel nikdo jiný nebyl. Quote Link to post Share on other sites
Alinek8 0 Posted December 5, 2020 Author Share Posted December 5, 2020 Takže ani já sám nevím jak je přizpůsobit.ty co jsou z Lucase normálně pasujou na Bosch Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 No pasujou holendry (převlečné matice), ale ne délky trubiček.... Navíc ty origo trubičky jsou poměrně tuhé k přihýbání do potřebných tvarů.... S tím si prostě člověk musí vyhrát a dát pozor, aby se trubička v ohybu nezploštila.... ozzy56 1 Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted December 5, 2020 Share Posted December 5, 2020 před 2 hodinami, Alinek8 napsal: Dělá mi to kluk,který to nikdy nedělal To nevadí pokud: - má technické myšlení - má šikovné ruce - nebojí se improvizovat ozzy56 and Péťa 2 Quote Link to post Share on other sites
Alinek8 0 Posted December 7, 2020 Author Share Posted December 7, 2020 No u něj vše pasovalo.I délka... Tak problém bude asi v imobilizéru.Ze prý je v té hliníkové krabičce.... Takže krabičku nějak odvratat.To mi říkal kluk,co je autoelektrikar... Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 Tak teď teda netuším vo čem je řeč.... Quote Link to post Share on other sites
Alinek8 0 Posted December 8, 2020 Author Share Posted December 8, 2020 Z boku čerpadla je hliníková kostka která se prý musí odříznout a tam je nějaký ventil který se musí rozpojit nebo co Quote Link to post Share on other sites
jarokare 3,221 Posted December 8, 2020 Share Posted December 8, 2020 Ta "kostka" určitě nebude hliníková , když ji chceš sundat , musíš odvrtat 3 nebo 4 trhací šrouby , pak vyndat elektroniku a zbyde ti tam stopventil , na kterej přivedeš 12V po klíčku Hafity 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.