Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sekční garážová vrata - nastavení


MJSytic

Recommended Posts

Ahoj, není tady prosím někdo přes sekční vrata? Trápí mě zasekávání vrat při zavírání. Zjistil jsem, že to dělá na jedné straně u pružiny nějaká asi pojistka - viz jako tady ve videu. Ale nevím, jak to mám nastavit - opravit.
Servis od výrobce (dodavatele) mi domů už nesmí. Pozval jsem si je jednou od té doby pořád něco na těch vratech řeším. Do té doby fungovaly bez problému :roll 

vrata.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objímka předpětí je co? :aut Pružina prasklá 100% není, to jsem kontroloval. Vrata jsou to Lomax. Jiný servis - já bych raději někoho prověřeného, než nějakého "odborníka", jako byl ten minule :nevim Případně bych to pořešil sám, ale moc netuším, jak to má fungovat :(  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Mám také Lomax, zatím bez problémů. Tak jsem to šel do garáže obhlídnout.. a žádný nápad tedy nemám. Jedině že by se tam fakt něco povolilo. Jinak ty pružiny je třeba mazat. Chce to fakt někoho kdo přesně ví co a jak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já o Lomaxu taky nevěděl, než sem po 10ti letech usoudil, že by si zasloužily odborný servis nad rámec toho mého, i když fungovaly naprosto bez problémů. Jenže zatím co jsem si myslel, že servisák vše vyčistí, namaže a případně seřídí. tak nic nevyčistil, nic nenamazal a všechno rozšteloval. Můj pokus o reklamaci směřoval k fyzickému napadení, tak jsem to raději odpískal a dal si to do kupy sám :roll Asi nezbude, než se proškolit i v tomto oboru :myslim Chuť testovat neověřené "oborníky" v okolí už mě přešla dávno :nevim  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Tak jen pro info, kdyby to náhodou někdo někdy řešil a narazil na toto téma. Nakonec jsem to vyřešil "nabuzením" pružiny, aby i v otevřeném stavu měla tah a tlačila na tu pojistku. Stačilo tedy při otevřených vratech (při zavřených by mi to zřejmě pěkně nafackovalo) povolit na druhém konci objímku (asi o ní Milan+ mluvil) a zhruba o 1/2 otáčky přidat, aby to na druhém konci pružiny mělo sílu pojistku udržet. Stačil na to 10 klíček a větší šroubovák pro lepší páku (servisáci na to mají takové tyčky). Snažil jsem se to zaaretovat na stejném místě, jak to původně bylo (ve stejné vzdálenosti), tak snad to bude zase X let sloužit :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějaká čára na pružině je, ale to jsem pochopil je tam asi kvůli orientaci, na kolik otáček je nastavená. Asi to teď není nastavené úplně symetricky, ale snad ta necelá otáčka nebude mít nějaký zásadní vliv na něco jiného. Zkoušel jsem i jestli jsem to nějak nepřehnal a s tím druhým koncem, kde je ta pojistka, se dá normálně hýbat. Jen to ta pružina už konečně udrží, jako na druhé straně, kde to fungovalo OK :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...