jirka3 5 Posted November 23, 2020 Share Posted November 23, 2020 Nejvíce se chybuje: (vlastní zkušenost) 1, zapojení airbagu, žlutozelený a modrozelený konektor. Musíme ho zapojovat rozepnutý ,docvaknout a pak teprve sklopit a zatlačit žlutou část! Při přesunech skrz volant ho totiž musíme secvaknout a pak se na to zapomene. Jinak svítí airbag. 2, páčkový blok po sestavení proměřit multimetrem - pískáním. nejlépe i sundat kryt konce pásového kabelu. O ohnutých pinech na krajních konektorech se píše všude. Viz Pawllík bod 14. 3, malé konektory kablíků, které vedou z páčky pořádně domáčknout (jinak svítí třeba trvale světla, po zapnutí jedou oba ostřikovače a stěrače) Pozor při demontáži páček! Napřed vyháknout kablíky s konektorem které vedou do páčky. Když totiž páčku vyrvete, můžete vytáhnout za kablíky konektor z páčky a to je pak zábava. Obrázky: rozepnuté konektory, sepnuté, piny rovně, ohnuté, zaháknutý kablík, vytažený kablík. Chip 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.