jirka3 Odesláno 23. listopad 2020 Sdílet Odesláno 23. listopad 2020 Nejvíce se chybuje: (vlastní zkušenost) 1, zapojení airbagu, žlutozelený a modrozelený konektor. Musíme ho zapojovat rozepnutý ,docvaknout a pak teprve sklopit a zatlačit žlutou část! Při přesunech skrz volant ho totiž musíme secvaknout a pak se na to zapomene. Jinak svítí airbag. 2, páčkový blok po sestavení proměřit multimetrem - pískáním. nejlépe i sundat kryt konce pásového kabelu. O ohnutých pinech na krajních konektorech se píše všude. Viz Pawllík bod 14. 3, malé konektory kablíků, které vedou z páčky pořádně domáčknout (jinak svítí třeba trvale světla, po zapnutí jedou oba ostřikovače a stěrače) Pozor při demontáži páček! Napřed vyháknout kablíky s konektorem které vedou do páčky. Když totiž páčku vyrvete, můžete vytáhnout za kablíky konektor z páčky a to je pak zábava. Obrázky: rozepnuté konektory, sepnuté, piny rovně, ohnuté, zaháknutý kablík, vytažený kablík. o.javurek@gmail.com a Chip ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.