Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zvuky z levé přední poloosy


vavrenco

Recommended Posts

Ahoj, on Ti to asi někdo zjistí, ale já si dovolím upozornit na místo, kam se mají tyto dotazy vkládat:

https://www.peugeot-club.com/forum/197-servisni-historie-a-nahradni-dily-podle-vin-kodu-peugeot-citroen/

Bohužel Peugeot zpoplatnil přístup do serviceboxu a tak zjišťování náhradních dílů se stalo jednou z mnoha výhod, které náš klub poskytuje řádným členům. Řádným členem se staneš jednoduše v eshopu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, včera jsem vyměnil celou poloosu a nic se nezměnilo, klepe to dál. Nicméně dneska jsem zjistil, že se mi tam nějak hejbe takovej ten malej plechovej kryt čepu na rameni, a když zatočím kolama doleva, zasahuje až k brzdovému kotouči, až se ho i dotýká, takže při zatáčení doleva, kdy je ten hluk, si myslím, nejhlasitější, k tomu rachotu může přispívat, asi. Ale jádro pudla to nejspíš nebude.

Hledal jsem taky na spodku diferenciálu výpustnej šroub oleje, nikde jsem ho ale nenašel. Našel jsem akorát na boku nějakej podobnej, viz foto, je to celý zas..ný od oleje, takže z gufera asi něco nějakou dobu teklo...

Tak čím se to vypouští??? 

Díky

 

Snímek obrazovky jpg.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 11. 2020 at 17:52, ozzy56 napsal:

nechci strašit, ale ještě k tomu přidej potenciálně diferenciál, kdyby bylo v převodovce dlouhodobě málo oleje, tak je to na 99% tam..., u pežotů--citroenů olej často ubývá přes gufera poloos

Dneska jsem se k tomu dostal a vypustil olej z diferenciálu. Vyteklo mi cca 0,5 litrů !!! To znamená, že je K.O.?

Nebo to snad mohl přežít???

Nikde tam nic jakoby nechroupe, je to jenom takový zvuk, jako když se pneumatika, jednou za otáčku, o něco otře...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...je to takový otírání se něčeho o něco, jako kdybych jel na obyčejném jízdním kole, měl na předním kole osmičku a ráfek nebo plášť se mi otíral o vidlici, jednou za otáčku kola...

Kdyby byl diferák K.O., tak chroupe, ne???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

normálně žádný zvuk z diferáku nejde, ale když to jezdilo s půl litrem oleje, tak v pořádku úplně nebude :myslim, pokud jsi dal nový olej, jezdil bych s tím dál a uvidíš--jinak je to na výměnu převodovky, měnit samotný diferenciál nedoporučuju, protože ta ozubená kola jsou do sebe zajetá a když dáš diferák z vrakoviště, bude to hučet..., takže pokud vyměnit, tak celou převodovku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to nakonec vyřešil, bylo to jednodušší, než se zdálo. Celou dobu jsem byl přesvědčenej, že to jsou zvuky z levé poloosy, nakonec ale bylo špatné PRAVÉ ložisko. Dneska jsem to vyměnil a ticho po pěšině. Takže diferenciál s 0,5 litrů oleje to asi přežil. 

Už jsem propadal beznaději, pak jsem ale, při pročítání tohoto fóra, narazil na pár lidí se stejnými problémy (rachot od levé poloosy) a téměř vždy se ukázalo, že je problém na straně druhé. To mě tedy přimělo zkontrolovat i pravou stranu. Dneska teda když jsem to zvednul, tak už to ložisko slyšet bylo, předním ne.

Děkuji všem, kteří se mi snažili svými radami pomoci.

J.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...