Jump to content

308 1.4 70kw 8fs nestartuje


Recommended Posts

Dobry den,

Do vcerejska jezdil normalne.

Ale dnes starter toci a toci vymecne blafne jeden valec. Vyndal jsem svicky jsou mokre a davaji jiskry.

Pred 14 dni dny jelo auto chvili na 3 valce po opetovnem nastartovani OK chyba na tretim valci P1330. Vymenil jsem svicky a prohodil civky.

Na co bych se mohl zamerit nez ho poslu do servisu?

Link to post
Share on other sites

jj googlil a zkusim proměřit selenoid.

a uvidim co dál.

Nemám  zas tolik času se tomu věnovat. A ani nutnost to auto rychle opravit.

Ale rad si přečtu rady nebo se nechám nasměrovat.

Jsem manuálně zručný ale auta nejsou mé hobby.

Edited by zepo
Link to post
Share on other sites

Ahoj,

podle té chyby je to závada fázového posunu výfukového solventilu. Můžeš zkusit ventil vyndat a pročistit sítko, bývá to ucpané, zvlášť pokud se dodržují předepsané intervaly výměny oleje. Je to dobře přístupné a jednoduchá oprava, taky ho proměř, jestli není vadný. Dá se to odzkoušet přes diagnostiku. Jinak ta chyba 1330 je porucha spalování, zřejmě v důsledku chyby 0014.

Link to post
Share on other sites

čím to bylo vyčtený? Tohle je bmw motor a jak na to vezmeš nějakou obecnou diag, tak se nedopátráš správné chyby. Musíš to vyčíst PSAčkovou XS. Anebo orientačně brát jen kódy chyb a dohledat podle seznamu pro PSA, i tak bez záruky. Chyba spalování ve válcích je P1336-1340 (obecná diag ti vyčte stejnej kód a popisem ti řekne špatnej snímač vačky, což je špatně- to jsem uvedl konkrétní případ). Jenom jak vidím, že to máš s LPG, tak tam můžeš zkusit hledat chybu.

Link to post
Share on other sites

Diky za rady v nedeli se na to kouknu. Zatim jsem to cetl cinskym obd bluetooth modulem. Ale v nedeli si pujcim trosku vic profi diagnostiku. A dam vedet.

Ten ventil je muj tajny tip.

Diky

Edited by zepo
Link to post
Share on other sites

Sol ventil byl v poradku i cisty. Odpor 7 ohm kdyz jsem do nej pustil 12V tak se pistek posunul. Tak uz nevim a pujde do servisu. Mozna muzu vyzkouset dat do toho konektoru od ridici jednotky repracek jestli bude cvakat. 

Link to post
Share on other sites

Tak to vubec takhle nedělej, udělal bys víc škody možná. Bez zapojených solenoidů (jsou 2) auto normálně umí nastartovat, tohle není primární problém. Bez diagnostiky se nehneš z místa, pokud nedošel benzín a stačí dolít...

Link to post
Share on other sites

Diky asi stacilo zmerit odpor a jestli se hybe (jen jsem skrkl o 12 voltu). Zkusim promerit i druhy.

Uz jsem volal do servisu maji na 14 dni plno.

Kdyby jste vedeli nekoho kdo umi peugeoty okolo prostejova.

Benzin jsem dolil byl tam.

No uz si chystam korunky.

Vypada to na rozvody jiskra je svicka mokra. Kdyz zatocim klickem tak jednou blafnou vsechny valce a pak nic.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...