Jump to content

certifikovane jazdene vozidla PEUGEOT


Recommended Posts

Caute, ma tu niekto skusenosti s kupou cerfikovaneho jazdeneho vozidla od predajcu PEUGEOT ?

Idem kupovat cez tento program jazdenu 508 SW GT 2,0 HDI, r.v. 2017, ktorá ma záruku 12 mesiacov a ponukaju mi predlzenie zaruky na dalsich 12 mesiacov za 250,- €.

Rozmyslam, ci sa mi to oplati a velmi by mi pomohlo ak uz niekto ma skusenosti s takouto kupou vozidla, ci je to vyhodne alebo nevyhodne, ci ma zmysel do toho ist alebo nie.

Link to post
Share on other sites

ano je to mas pravdu, ze su drahsie, ale mam preverenu a zarucenu historiu najazdenych kilometrov, ano presne ako vravis, auto ma najazdenych 61 000 km, ja najazdim za rok 20 000 km, takze je otazne, ze ci sa na aute pokazi nieco co bude v zaruke a bude riesene cez zaruku, v pripade, ze by som si predlzil zaruku este o rok, tak ratam, ze za dva roky najazdim 40 000 km, cize sa dostanem na hranicu 100 000 km kym mi zide 2 rocna zaruka, ktoru by som si musel priplatit.

Neviem ci verzia 508 SW GT 2,0 HDI 133 kw ma do 100 000 km ma nejake zavady, ktore by mohli byt riesene v ramci zaruky. Alebo akymi zavadami trpi do takehoto najazdu kilometrov.

Link to post
Share on other sites

Před třemi a půl lety jsem kupoval od prodejce Peugeotu z programu Confort Ojeté a vyzkoušené vozy svoji 5008 MPV. 12ti měsíční záruční doba platí na skryté vady. Mě zaplatila pojišťovna, u které to mají pojištěné 80% ceny za výměnu výparníku klimatizace. Po roce mi přišel dopis s nabídkou na prodloužení záruky za necelých 10tis.Kč po přistavení auta na kontrolu. 

Link to post
Share on other sites

Ahoj,

v roce 2017 jsem v programu "Peugeot Vyzkoušené vozy" kupoval u Domanský Praha, 508 z roku 2011. Součástí byla záruka na skryté vady na 1 rok, po roce přišla nabídka na prodloužení anebo jsem mohl dokoupit rovnou u Domanského při koupi auta. Auto mělo najeto cca 135 000 a do letoška, kdy jsem ho prodával, nemělo žádnou extra vadu. Takže jsem záruku vlastně ani nevyužil. :)

Nicméně na to, že to byla koupě stylem ráno jsem se probudil, otevřel sauto a odpoledne jel pro 508, auto super. Určitě bych tomu dal přednost před koupí někde v aaa, esa atd. A jak je píše v příspěvku ozzy, máš tam historii, původ, bez problémů se zákonem atd. :) A co jsem se tak bavil s prodejcem, většina jsou auta braná na protiúčet. 

Osobně si myslím, že ta záruka na 1 rok stačí. Co se má rozbít, se do toho roka nejspíš rozbije 😁 Alespoň takhle jsem to bral já, takže jsem si nechal jen ten 1 rok.

Edited by patejrik
Link to post
Share on other sites

Takze dnes som si bol po Peugeot 508 SW GT, 2,0 HDI 133 kW, r. v. 2017, zoznamujem sa s automatom a celkovo s autom, dnes som spravil 407 km a som spokojny s vykonom motora a jazdnymi vlastnostami auta:) predlzenu zaruku budem asi riesit az tesne pred skoncenim prvych 12tich mesiacoch záruky.

Este by som potreboval poradit od majitelov 508 tohto rocniku 2017, riesim jeden problem, kupoval som si plechy a pnematiky na zimu, ale som tam nedal snimace tlaku pneumatiky, tieto senzory mam iba na letnej sade pneumatik, chcel som to dat vypnut prostrednictvom diagnostiky, aj sa na to pozerali v peugeote, ale zistili, ze to nie je mozne odstavit a teraz mi stale vyhadzuje chybu, tlaku pneumatik palubny pocitac.

Je to mozne nejakym sposobom obist? alebo jedina moznost je iba kupit snimace?

Este mi vraveli, ze vraj na technickej, ked bude vozidlo mat tuto chybovu hlasku, tak to vychodnocuju ako Ceckovu zavadu, cize auto by nepreslo STK.

Link to post
Share on other sites

Můžu tě uklidnit. Tky jsem řešil to samé, tak jsem si na druhou sadu kol pořídil snímače tlaku z Aliexpresu za cca 900,-/4 ks. Namontoval do disků a to bylo poslední co jsem udělal. Po 300 metrech se to samo spárovalo, takže není pravda, že je k tomu nutná diagnostikla, a od té doby je klid.

Link to post
Share on other sites

No některé snímače se musí některé nemusí párovat přes diagnostiku. Ty jsi pořídil zrovna ty které se párovat nemusejí. To jen aby nevznikl dojem že gumaři vydělávají na tom že si účtujou párování senzorů navíc. Jen pro představu pro mě jako gumaře je senzor taky opruz navíc. Protože se s pneumatikou musí manipoluvat trochu jinak a hlavně opatrněj než když na tom kole senzor není. Pro inspiraci normální kolo trvá do 10 min. se senzorem do 15 min takže celém autě jsem o cca 15-20 min. pomalejší ve výsledku je to pro mě pokud budou všechna auta ten den se senzory o jedno auto menší výdělek a to píšu jen o situaci kdy se jen přezouvají pláště pokud bych to měl ještě párovat k autu tak se to může prodloužit třeba o půl hodiny a to je čas kterej už někdo musí zaplatit protože ve finále to můžou být i 2-3 auta za den méně.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...