Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupit P807 do 60.000Kč


Vlado81

Recommended Posts

Hmm těžká volba... osobně se obávám, že většina 807 a spol bude dneska spíš ve stavu pelechu na dojetí do příští technický, zvlášť těch levnějších. Ale ten stav je masakr. Já svojí 807 kupoval před 6 lety (téměř přesně) za 73 tKč, nájezd podle tacho cca 205 tkm (2003, 2,2HDi 94kW). Teď mám asi o 70 tkm víc a koukám, zač bych ji vyměnil a je to problém. Menší auto nepřichází v úvahu. Zvažoval jsem co nejnovější 807/C8 s dvoulitrem 100 nebo 120 kW ale moc jich není, ceny kolem 150 - 200 tKč a přiznaný nájezdy kolem 200, případně o něco velmi málo méně... a to se obávám, že je ten okamžik, kdy se to začne sypat.. FAP, startér, altík, díly podvozku atd... vím, co jsem všechno řešil na tý svojí. A potenciál tohl eauto prodat moc není, tak za pár kaček někomu na stavbu nebo tak, i když není shnilý a optický stav celkem OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při prodeji není vhodné lhát, takže prodej tak zadarmo.

Za novou dáš víc peněz, to už psali jiní, a hlavně bude dost dalších věcí na opravu.

Pokud bys chtěl opravu na vesnici, mohu ti domluvit:

- nejdříve prohlídnout, nacenit

- v případě tvého souhlasu jít do opravy

A podotýkám :cool:, pokud by ti tady řekli, že neopravovat, tak opravdu neopravovat. Tady jsou opraváři zvyklí na lidi bez peněz, takže podobný případ je běžný. Máš to 200 km, když bys měl zájem, tak dej soukr. zprávu, domluvím termín prohlídky.

Koupit jiné? Asi Partner, za 40 se dá sehnat, když máš štěstí. Anebo 307 kombi. Větší auta budou přes 100 t.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vlado81

berlingo multispace jsem koupil pravda nové, 1.6 HDi 84kw, auto jezdilo za 5 litrů (viz můj link tady), vzpomínám na něho jako na bývalou 406ku, možná jsem si ho měl nechat déle,:myslim,  tohle auto můžu doporučit všem rodinám s dětmi :super

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, P607Olda napsal:

Při prodeji není vhodné lhát, takže prodej tak zadarmo.

Za novou dáš víc peněz, to už psali jiní, a hlavně bude dost dalších věcí na opravu.

Pokud bys chtěl opravu na vesnici, mohu ti domluvit:

- nejdříve prohlídnout, nacenit

- v případě tvého souhlasu jít do opravy

A podotýkám :cool:, pokud by ti tady řekli, že neopravovat, tak opravdu neopravovat. Tady jsou opraváři zvyklí na lidi bez peněz, takže podobný případ je běžný. Máš to 200 km, když bys měl zájem, tak dej soukr. zprávu, domluvím termín prohlídky.

Koupit jiné? Asi Partner, za 40 se dá sehnat, když máš štěstí. Anebo 307 kombi. Větší auta budou přes 100 t.

Diky. Ale dneska jsem ujel po Praze 20km velký nákup a nedalo se vydržet. 

Bylo trochu sluníčko tak mu dám ještě šanci. Vykuchal jsem to. Dam mu posmrtnou masku  a když vydrží ještě rok technickou. Objednal jsem frezku a uvidíme. Ještě pastu na vstriky. Pod ty podložky se dává?

Takhle to vypadalo.

A k tématu.

Užsem chtěl koupit další vrak. S nějakým profikem tady na fóru.

 

IMG_20201116_140951.jpg

IMG_20201116_140639.jpg

IMG_20201116_140643.jpg

Screenshot_2020-11-16-16-55-04-462_com.android.chrome.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za podobnou cenu 60tis. kupoval kamarád @POL II v březnu 2019 Peugeot 807 2.0HDi 100kW s nějakými myslím cca 270tis.km od místního člena. Ten přecházel na Travellera. Což je prostorově přijatelný nástupce. Nebo starší Expert Tepee. :myslim Kamarád si nějakou dobu pojezdil a potom přišel servis. Kdy se rozletěla ještě origo dvouhmota a když byla nápravnice dole, udělala se generálka přední nápravy. Myslím že to bylo za 40tis.Kč sakum prásk. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je to ono když to přijde tak jsou to rakety za servis a největší problém je že když to takhle  zregeneruješ tak máš sice jistotu že to co jsi udělal už auto přežije ale pořád jezdíš pixlou xx roků starou která má na hrbu xxx tis. km a když to budeš chtít prodat tak nikdo opakuju nikdo ani znalec takových aut nebude ochotný akceptovat to že za auto chceš oproti jiným o deset patnáct tisíc víc protože jsi do to před pár tisíci km narval čtyřicet nebo padesát litrů.  Tohle je začarovanej kruh a ještě to umocňuje že v přijatelné ceně se žádný podobný auto ve stavu aby jsi ho v klidu jezdil 4-5 roků bez nějakých velkých investic sehnat nedá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mě stálo 140tis a kolik sem už narval...klima, alternator, brzdy,  skrtici klapka , čepy, pružiny.... Takže už očekávání od auta za 60 nemám žádný.

Když se mi to podaří vyčistit tak aby nekourilo, má posmrtnou masku😂

Po novým roce se uvidí....

Traveler je bomba nástupce...ale nedosažitelný.

Asi bych sehnal něco z Deutschlandu do 100.000kc v benzinu a na LPG. Pokus na 2roky.

Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle ma vedle v baráku. Mě už připadá  jako dodavka. Prostě c8, 807, a Ulysse jsou i hezké.

V nouzi už jsem přemýšlel o Sharanu. Ale mě se nelíbí. A nemá posuvný dveře.

Včera mě napadlo dokonce SUV. Ale do 807 mám udělaný i spaní na léto. Prirostlo mi k srdci.

https://www.sbazar.cz/milano.svoboda/detail/124730482-seat-alhambra-20-pd-103-kw-7-mist

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale tady máš do Tvojeho nájezdu ještě 30-40 tis. km čas což při Tvém nájezdu je cca 2,5 - 3,5 roku. Jako jo vypadá to už dost dodávkoidně ale na délku to není takový rozdíl. Co se týče prostoru tak to bude díky té dodávkovitosti o dost prostornější  geometričtější tvar. Jediný co snad oproti 807 je že to má šoupačky jen na jedné straně a na svalovej pohon. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlado81: Tys za to se čtvrtmíčem dal 200k? Hmm... Hele, Expert/Jumpy je IMHO použitelná náhrada, je to víc dodávkový, ale krátká verze je vlastně stejně dlouhá jako 807. Ale teda nevím, jestli ten odkazovanej, má slabý motor, šoupačky jen na jedný straně, vevnitř papundekl a je starej. Ale jsou verze se silnějším motorem, šoupačkama na obou stranách a vnitřkem pro lidi a to je clekem pěkný auto, Ale pokud má být v rozumným stavu a s malým nájezdem, stojí bohužel o dost víc. 

Já kdysi koupil 807 s deklarovaným nájezdem 205 tkm za 73 kKč. Na servise jsem s pořízením za 6 let tak někde na 200 tKč (radši to nepočítám) a najel jsem asi 70 tkm... to není tak zlý ale je na čase jít dál a Expert/Jumpy je jediný, co mi připadá použitelný. Na dlouhý Berlingo/Refter nemám, na Travellera už vůbec ne. 

Koupit SHAG s 300+ nájezdem IMHO taky nebude výhra, dokud pojede a bude mít technickou tak opužitelný, ale první větší problém a budeš zas mít dilema... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.2hdi 125kw automat exlusiv r.2008 , 245.000km koupeno 2016 za 145.000Kc.

Dal sem donej vysloveně za díly 70.000kc a ted jak sem psal by to chtělo 20.000Kc prahy a hlavně to kouření (pracuje se na něm), šnek pod volantem (airbag,klakson)a když bude hoodne dobře tak FAP(11.000Kc) ale na ten se chystam nekolik let 😁

Do konce roku se nehnu. 

Nejdriv práce a pak výdaje....

Prodáš 807?😂do SZ za kolik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já taky dost pokukuju po téhle možnosti. Ale protože k.u.r.vavirus mě letos zaseknul dost výrazným způsobem tak jsem tuto věc zatím odložil. Na druhou stranu protože se v inzerci na auta teď hrabu hodně. Tak jsem si trošku udělal obrázek a musím konstatovat že čistě z ekonomického hlediska mi dává větší smysl hledat Travellera ze začátku výroby než Expert Tepee z konce výroby protože dát za Experta s nájezdem od cca 160  kkm a ve věku 7 +  přes 350 000 nebo za Travellera s nájezdem do 100 kkm a ve věku 3+ od 450 000  možná i za cenu toho si na ten rozdíl vzít nějaký způsob financování.  A i třeba za cenu toho že by Traveller byl v chudší výbavě. Pořád to bude koncepčně i morálně  o generaci mladší auto než Expert . Ano díky tomu generačnímu rozdílu jsou tam věci které můžou na servisu stát raketu ale takové věci jsou i na tom Expertu i když ne v takové míře.  Jasně že v tomto rozhodování jsem asi trochu ovlivněn tím že díky svému podnikání mohu spoustu ND koupit za jiné ceny než běžný spotřebitel a taky že díky svému vybavení jsem schopen řešit svépomocí daleko větší rozsah oprav než běžný spotřebitel. 

P.S.  nechytejte mě za slovo ty ceny a nájezdy i věk aut jsem vystřelil ne úplně od boku ale tak aby to mělo nějakou ilustrační hodnotu a bylo to k zamyšlení. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Vena garážmistr Ja vim, že tě nemám chytat za slovo, ale obávám se, že tříletej Traveller za 450 bude v nejlepším případě Expert s papundeklem a sedačkama a bez výbavy, nebo strašně olítanej. Jsme na jednoho před nějakou dobou koukal na netu, ale v základní výbavě s 1,6 motorem a za dva roky měl nálet 180 tkm a záznamy o servise nic moc, to nevím, jestli je výhra. Jinak se v inzerci těch 450 vidí spíš bez DPH... pravda je, že Expert kolem 5 let stáří a doloženým malým nájezdem stojí ke 400 no... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...