Jump to content

Peugeot 807 2,2 HDi 94 kW jaké žhavičky?


Recommended Posts

Zajela jsem do Peugeot a a neuměli se napojit na diagnostiku. Prej ani nemají na takhle staré auto program. No jelikož mám auto po tátovi a je to samej průšvih, řeším vše postupně. Diagnostika prej vyhazuje nějakou pojistku. Nicméně mi hned po otočení klíče zhasne žhavení. Nějakej umělec tátovi udělal nějaké žhavení na páčku přímo u motoru. Ale i když to přepnu auto nechytí. Táta startoval tím že vstříkl jakési sprej do sání, pak to naskočí. Pro ženskou to není pohodlné tak to chci dát do kupy. Díky za vaše rady.

Link to post
Share on other sites

když už se v tom někdo hrabal, tak jedině autoelektrikář..., podle mě na svíčky nejde proud, proto to nechytá :myslim

že nepomůžou v Peugeotu je smutné--dá se domluvit hodinová sazba, prostě autoelektrikáře mají..., zkontrolovat, jestli jde ke svíčkám proud by mohli umět i bez diagnostiky, ale když nechcou...

Link to post
Share on other sites
před 27 minutami, ozzy56 napsal:

že nepomůžou v Peugeotu je smutné

@Libi : Obávám se, že pro značkový servis už to je moc staré auto.... Spíš by ti měl někdo poradit šikovného a ochotného soukromníka,který není nenažraný, z tvého okolí....

Link to post
Share on other sites
Před hodinou, Hafity napsal:

Obávám se, že pro značkový servis už to je moc staré auto

Si asi děláš pr.el , ne ? Právě autorizák by měl mít prostředky k tomu , aby udělal diagnostiku . Normálně dělám diagnostiku i na šestkových modelech a nedávno jsem tu měl i 205 a taky to šlo . Takže to , že 807 je moc starý auto beru jako sprostou výmluvu ...

Link to post
Share on other sites

Nedělám.... Ale je to o lidech.... Když někdo nechce, tak je k ničemu, že může.... Ale jinak jestli se vrhneš i na 205, tak jseš dobrej :super Já jsem na konci minulého týdne pomáhal servisovat mou bývalou 806.... Takže máš pravdu.... Je to sprostá výmluva, ale ne moje....

Link to post
Share on other sites
před 12 minutami, Hafity napsal:

Je to sprostá výmluva, ale ne moje....

Já to asi blbě napsal , to vůbec nebylo mířený na tebe ;) Jenom mě vytáčí , když někdo přijede se starším autem a nadává na nějakej servis , že se mu na to nechtěli podívat , protože je to starý a nemaj na to prostředky ...

@Pe.Tr vadnej snímač polohy klapky ,  po rozborce se přišlo na to , že to potkalo kutila , kterej to dokur.il (majitel se nakonec přiznal :D) , ale byl docela akční a do dvou dnů sehnal celou škrtící klapku , která fungovala a 205 jezdí jak za mlada . 

A u tý 807 bych tipoval jinej problém , HDI musí chytit i v -10 bez žhavení , pokud je motor a vstřikování v pořádku .

Link to post
Share on other sites

Kluci oni spíš nechtěli, nebo jim bylo jasný že tam nechám 3 výplaty 😄 Nikoho konkrétního mi samozřejmě nedoporučili 🙂 No ale k těm žhavičkám má tu někdo vyzkoušený nějaký co vydrží? Samozřejmě pak jdu po relátkách a řídící jednotce žhavení.

Link to post
Share on other sites
před 55 minutami, jarokare napsal:

Já to asi blbě napsal , to vůbec nebylo mířený na tebe ;) Jenom mě vytáčí , když někdo přijede se starším autem a nadává na nějakej servis , že se mu na to nechtěli podívat , protože je to starý a nemaj na to prostředky ...

@Pe.Tr vadnej snímač polohy klapky ,  po rozborce se přišlo na to , že to potkalo kutila , kterej to dokur.il (majitel se nakonec přiznal :D) , ale byl docela akční a do dvou dnů sehnal celou škrtící klapku , která fungovala a 205 jezdí jak za mlada . 

A u tý 807 bych tipoval jinej problém , HDI musí chytit i v -10 bez žhavení , pokud je motor a vstřikování v pořádku .

Přesně tak, já je dával před meěsícem, loni v mrazech bez nich. A v poho. 

Link to post
Share on other sites
Před hodinou, jarokare napsal:

Já to asi blbě napsal , to vůbec nebylo mířený na tebe ;) Jenom mě vytáčí , když někdo přijede se starším autem a nadává na nějakej servis , že se mu na to nechtěli podívat , protože je to starý a nemaj na to prostředky ...

@Pe.Tr vadnej snímač polohy klapky ,  po rozborce se přišlo na to , že to potkalo kutila , kterej to dokur.il (majitel se nakonec přiznal :D) , ale byl docela akční a do dvou dnů sehnal celou škrtící klapku , která fungovala a 205 jezdí jak za mlada . 

A u tý 807 bych tipoval jinej problém , HDI musí chytit i v -10 bez žhavení , pokud je motor a vstřikování v pořádku .

Vstřiky jsou měněné.

 

Link to post
Share on other sites

Ono nejde jenom o vstřiky , ale taky o tlak vstřikování (stav podávacího a vysokotlakýho čerpadla) , stav motoru (tlaky ve válcích , stav klapek a zanesení sání , stav egr ventilu) , stav akumulátoru a startéru a spoustu jiných věcí , který ovlivňujou , jak se to auto chová při startu ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...