Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

seřízení bočních posuvných dveří


martinecondrej

Recommended Posts

jel jsem do servisu na kladno ke Smažíkovi s (kromě jiného) rachotícími dveřmi i byl slyšet vítr jako když je pootevřené okno. Dle servisu vše v pořádku, ale to je na jiné povídání. Tak jsem se do toho pustil sám.

První 4 fotky tudy cesta nevede. Tedy pro normálního člověka z ulice. Karosář asi umí, ale hýbat s tím nejde. Má to pevnou pozici

IMG_20201112_092147.jpg

IMG_20201112_092151.jpg

IMG_20201112_092154.jpg

IMG_20201112_092159.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U obou dveřích to mám trochu jinak, ale nejlepší poloha je aby trn šel do díry ve sloupku níže a tím dveře lehce přizvedne. Chce to trochu trpělivosti, horší silnici a hvězdičku sebou a seřídí každý. Návštěva servisu není třeba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak konkrétně ze šoupaček mě už asi drbne. Cca dvakrát ročně urgováno seřízení v servisu, vždy provedeno ke spokojenosti. V tom problém není. Problém je v tom, že to aby ty vrata nemlátily, vydrží tak zhruba 1.500km a začne to nanovo. Právě včera jsem si říkal, že se do toho pustím sám a pořádně, čímž děkuju za podrobný popis, jak na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak jsem se do toho o víkendu pustil a je to otázka snad dvou minut. Asi jsem pochopil proč mi to po chvíli od seřízení v servisu, zase vždycky mlátilo. Ty torxy byly totiž utažené neutažené. Pokud to servis utahuje dle stanoveného utahovacího momentu, tak ho zřejmě soudruzi v PSA dost podhodnotili, ale spíše se přikláním k tomu, že momentový klíč mechanik do ruky ani nevzal a jenom to utáhnul ledabyle. Navíc se mekánik hned ze startu evidentně seknul ve velikosti torx bitu, protože jeden z těch šroubů má tu vnitřní hvězdičku ošmatlanou jak prase.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

ještě jsem nebyl spokojen s pazvuky od těsnění (jako když něco rachotí ve dveřních kapsách), zkoušel jsem různé přípravky, vždy pomohlo na pár dní, pak těsnění jakoby mokrý a pazvuky zpět. 

Teď jsem vyzkoušel přípravek na ruce z lékárny Infadolan a výborný. Stačí trochu, během pár dní jsem přebytek ještě utíral hadrem a pazvuky 0. Namazáno vše kromě spodků, aby se nelepil bordel od bot. Zatím cca tři týdny a skoro 2000km. Myslím že to bude ok

Upraveno uživatelem martinecondrej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Mám taky problém s el. posuvnými dveřmi. Stále to vrže a mám již všude možně odřený lak (dveře, kastle). Neřešil jste někdo lakování se servisem? Auto mám ještě do konce měsíce v záruce. Seřídím si dle návodu asi sám- už na ně nemám nervy 🙁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

všude na ty odřeniny bych nalepil (já nalepil) samolepky, tady už v co nejvíc podobný barvě. Dveře seřídit a na těsnění doporučuju Infadolan (v každé lékárně). Už jsem vyzkoušel hodně a tohle je nejlepší, stačí trošku! a nedávám to na spodní část kvůli nečistotám. Pár dní to mlaská při otvírání, pak to přestane. Teď jsem namazal podruhé. Zajímavý je že jen pravou stranu, levá zvuky nedělá žádné.

Jo tak koukám že se s Infadolanem už opakuju 😀

Upraveno uživatelem martinecondrej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

další velký zdroj zvuku od dveří při jízdě dělá toto kovové kolečko na té stříbrné liště. Samo při zavřených dveřích. I když jsou dveře dobře seřízené a utažené, tak stejně vlivem kroucení karoserie dochází k drobnému pohybu do stran a vrže. Pravidelně utírám hadrem a stříknu WD tu lištu a celé kolečko, hlavně v místě kde je při zavřených dveřích a je po problému. Samozřejmě to chce pravidelně mazat všechny hýbací kovové části mechanismu dveří.

IMG_20210513_091810.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
V 12. 11. 2020 at 9:57, martinecondrej napsal:

U obou dveřích to mám trochu jinak, ale nejlepší poloha je aby trn šel do díry ve sloupku níže a tím dveře lehce přizvedne. Chce to trochu trpělivosti, horší silnici a hvězdičku sebou a seřídí každý. Návštěva servisu není třeba

Děkuji za návod. Chvíli jsem dumal jak to seřídit, než jsem si všiml druhého trnu 😁😁 na jednom je šipka nahoru a na jednom do boku. Ale seřízení jsem dělal aby dveře licovaly, a najednou je tam klid. Ještě jednou díky. Naštěstí o horší silnice není nouze😁.

Jinak by mě zajímalo, jak by se chovali otevírání ve skrutu. Jedno kolo přední a úhlopříčně zadnína hrbolu. Celkově je karosérie měkká. Tak si myslím, že by to nešlo ani otevřít

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslím že otevření a zavření když bude auto " našponované" by neměl být problém. Resp. pokud bude auto " našponované "moc tak ty dveře prostě nepůjdou otevřít ani velkou silou takže nemusíš řešit aby šli zavřít. Ale při nějakém to normálním zkroucení auta by to neměl být problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak pánové kluci v PSA mají nějaký problém s posuvnýma dveřmi stabilně. Řeším od nájezdu 15 km což považuji za nový vůz. Auto již i v lakovně. Hýbání dveří dře lak přes gumy na spodní části dveří. Už měnily i v autorizovaným servise pojezdy. Buď seřídí dveře tak že nejdou zavírat nebo seřídí dveře tak že dveře jezdce a boční naráží do sebe. Horní vedení kolejnice bouchá o přídrž s pojezdem na dveřích samotných. Za jízdy poznáte přejetí každého hrbolu který vyvolá bouchání nad levým uchem řidiče. Myslím že PSA a Toyota by se měli chytnout za nos. Mít nový vůz lakovaný a řešení reklamace formou lakovna - nálepky na kastli co tam nedá ani výrobce.  V servise mi tvrdí že seřizovací práce peugeot nenabízí tudíž vám reklamaci nemohou uznat na tuto vadu. Zajímalo by mě proč tedy dělají posuvný dveře když to neumí. U vozu za 860 000 jsem si představoval jiný přístup. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic takového se mi neděje, zřejmě smůla. Osobně mám kolem sebe tři tato auta a všude dobrý. Samozřejmě samolepky na ochranu laku neřeším jako problém, děje se mi to u každého auta co jsem kdy měl, takže samolepky kolem dveří dávám stabilně

Upraveno uživatelem martinecondrej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj tiež mám lak dole zodreny od tesnenia, aj posuvné aj predné, je tam moc tvrdá guma. Prelepil som a neriešim, radšej jazdím😀. Inak v servise mi tiež ponúkli prelakovanie, ale aj tak to bude za rok rovnaké takže prdim na to. Tiež si myslím že to nie je nič specialne nájdeš to na spuste aut. Samozrejme ak nevedia dvere vôbec nastaviť to je iné.

Inak mne dvere fungujú tiež okej, mám elektrické, auto už má najete cca 50tis

Upraveno uživatelem rass76
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...