Jump to content

2.0 103kw benzín


Recommended Posts

U mě to byl nakonec karbon v motoru. Když to přetrvávalo i po vyčištění klapky, výměně zap.lišty, a podobných pokusech, tak jsem si vygůglil, že to dělá ten karbon. Začal jsem dávat do benzínu VIF, a od té doby mám pokoj...

Link to post
Share on other sites

Měl jsem stejný projev :) Stačilo přidat plyn a chytl se. Víc neporadím. 

 

EDIT- Ale je pravda, že teď v zimě se to sem tam vrátí, tentokrát už ale bez té chyby co mi dia psala předtím se zapalováním. hydroštely jdou po startu trochu slyšet, ale po chvíli je to OK.

Edited by VojtouNerCZ
Link to post
Share on other sites

Před výměnou jsem si toho nevšiml, protože ještě nebylo moje. Bazar vyměnil svíčky(místo slevy), až po mojí projížďce a kontrole, ale když bylo venku nad 15°C tak se to neprojevovalo.

Co tam ale dali nevím. Nevíte někdo přesné označení svíček co tam patří?

Link to post
Share on other sites

Hele, svíčky jsem dal ty, co tam byly původně od výroby, já měl bosch. Nicméně znám dost lidí s tímto motorem a těmito projevy. Většinou to skončí tak, že si buď zvyknou, nebo mění motor, protože ať vymění a opraví vše co je napadne, problém přetrvá. Respektive někomu pomohly hydra, někomu škrtící klapka, někomu nic... Já si na to třeba zvykl a když po startu v zimě slyším, že to začne haprovat, trochu dupnu na plyn a mám pokoj. Jenže já mám najeto 400+k, takže se nedá říct, že by ten motor byl teprve mírně zajetej :) A jelikož jinak funguje, neřeším.

Link to post
Share on other sites

Tak jsem trochu hledal... A prostě je to u těchto motorů běžný problém :( Nicméně na zahraničních fórech se píše, že může pomoct tam dát řidší olej (5w30/10w30)... Nebo tam dát hydra z 1.8 (ew7). Ale to ti nepotvrdím, nikoho, kdo by tohle udělal osobně neznám. A případy kdy výměna za origo pomohla e nepomohla jsou tak 50/50. Bejt tebou si na to zvyknu. Zní to blbě, ale ve své podstatě to ničemu nevadí. Tyhle motory klidně bez problému naklepou 700k, takže nějakého případného poškození z tohoto důvodu bych se nebál. když už jsem se bavil s někým, komu tenhle motor vypověděl službu, tak to většinou bylo potkaný, protože srali na rozvody xD

Konkrétně je zajímavý právě tento odstavec-

hi there all

i work as a master tech in a Peugeot dealer and this fault is very common on 2 litre RFN engine vehicles , its caused by the hydraulic tappets over pumping when the oil is cold and thicker , some sucess may be found by changing to a 5w30 oil for a while , the fault is usually worse in winter from a cold start but will be there all year round !!, bringing the revs up off idle usually stops it and as you have noticed only a few minutes of running the car will be ok , The permanent cure is to replace the hydraulic tappets with ones from the 1.8 litre engine (ew7) the peugeot part numbers for 2 litre engine has been superceded to the 1.8 ones, do not use pattern parts as some of our customers have found to their cost they do not cure the fault . hope this helps

 

https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=96595

Edited by VojtouNerCZ
Link to post
Share on other sites

Tady máte něco o tom karbonu. Moc lidí to ale neví, ani můj jinak dobrý mechanik o tom neslyšel. Ale jak říkám, od té doby, co to používám, tak to neudělalo. A taky se to projevovalo až tak pod venkovních 10stupňů....

https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...