Saymon Odesláno 9. listopad 2020 Sdílet Odesláno 9. listopad 2020 Zdravim vsetkych, prosim Vas o radu. Menil som si EGR ventil lebo auto strasne dymelo za kazdych podmienok pridania plynu. Po vymene je to lepsie ale stale ked som isiel po dialnici a zrazu som mu pridal videl som za sebou ze ide dym (nie uplne cierny ale taky jemny šedí), voda ani olej z auta nemiznu. Vaha vzduchu bola menená a aj všetky filtre. Napada ma či to nemoze byt zanesením FAP (DPF) alebo katalizátor, neviem co presne je na mojom aute. Teraz to aj začalo robiť také veci že ak som išiel do kopca na dialnici išiel som 130km/h tak mi pri 2tisic otačkach začali "šmýkať alebo skákať otáčky" tak som musel spomaliť na 110km/h aby som vyšiel kopec. Ked som skusil na dvojke pridat nad dve tisic otačky sa zaseknu pri 2-2300 a lietaju v tomto rozmedzi a auto zrýchluje, tak neviem či to šmýka spojka a musi sa menit alebo to robi niečo iné. Aj mi na dve hodiny zasvietilo Depolution system faulty a potom to zhaslo. Budem veĺmi rád ak mi poradíte na čo sa mam zamerať. Ďakujem za každú radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 9. listopad 2020 Sdílet Odesláno 9. listopad 2020 Nepoteším ťa.....chce to origo peugeot diagnostiku. Motor ti hádže do núdzového režimu. Motor nepracuje v optimálnom režime. To je to obmedzenie otáčok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saymon Odesláno 9. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2020 oki Ďakujem, bol som originál v peugeote a nič mi nepovedali. musím niekoho nájsť kto má takú diagnostiku. keď mi povedia čo s tým je dám sem info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filoyof012000 Odesláno 10. listopad 2020 Sdílet Odesláno 10. listopad 2020 Nemám tenhle motor, ale EGR obecně moc společného s kouřem za autem nemá... pokud to při přidání plynu čoudí a pod zátěží se to chová divně, případně to padá do nouzáku, IMHO blbne turbo, resp tlakový okruh sání... prostě turbo má natlačit vzduch, ale buď nenatlačí, nebo to je někde ruplý a tlak zase uteče, ale nafta se do válců nažeme, a protože je málo vzduchu, tak se blbě spálí a proto to čoudí, elektronika je zmatená a vyhazuje různý chyby. Není při zátěži slyšet, že to "syčí" (chce to otevřený okýnko). H. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 2. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2020 Zdravím pro uplnost tvoje auto pokud to je skutečně 88KW nemá fap z výroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 2. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2020 (upraveno) Kdyz jsem mel prdlou hadici od turba, tak to ale byl uplne cernej hulan, pres kterej nebylo videt... Jasne ze mala dira, malej kour ale je divna i ta barva... A pravda 88kw fap nema Upraveno 2. prosinec 2020 uživatelem Lukas.407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.