Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

klíč na kulové čepy peugeot 407


dennis77

Recommended Posts

To ale není rameno. Je to držák tlumiče a horního ramene. 407 nemá klasický McPherson, ale horní a spodní rameno. Ten kulák je pro otočné horní uložení těhlice. Spodní kulák (on spíš uvnitř vypadá jako ložisko) je uchycen ve spodním rameni a tvoří spodní otočné uložení těhlice. Většinou odchází ten spodní kulák, horní podstatně méně. Ten hliníkový držák tlumiče stojí nový cca 3500,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano první video je o tom jestli doopravdy nenarušuje hliník. Je to hliníková tyčka a na jejím konci je obroušen elox a jak vidíte žádná reakce. Další reakce je s ocelovým pouzdrem čepu kde je vidět průběh. Při šumění na začátku unikalo malé množství kouře tmavý oranžový bohužel ho bylo málo tak na videu není vidět. leptal jsem cca hodinku začínal jsem v 16:00 a končil v17:00 (už byla tma). Na internetu jsem se dočetl že to má sežrat 10mm za hodinu bohužel se jsem se tak dostal na 2-3mm. Zítra půjdu dřív a pokud se povede tak přidám fotky závitu. jinak info jsem čerpal zde:

https://www.jawa-50.cz/clanek/zalomeny-sroub-odleptani-odvrtani-kyselina-dusicna-vytahovak.html

http://www.k1400.cz/clanky/radime/odleptani/zalomeneho_sroubu.php  

a ještě upozorňuji při práci mějte celo obličejovou masku nebo obličejový štít a neoprenové rukavice. Nitril nebo latex to žere. 

Upraveno uživatelem dennis77
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cheche, Taky jsem si tím prošel, na 307. První když se dělala spojka, šel ven autogenem. Druhej když mě kvůli němu nepustili skrz STK, tam pomohl rázový utahovák od makity, ale i tak měl co dělat, 5 minut jsem ho doloval ven. A teď mě to čeká na druhým xD Jenže 307 má aspoň klasiku ořech, takže se to tak snadno nestrhne... Přeji hodně štěstí. Já bych se do toho bez utahováku už nevrhl...

Upraveno uživatelem VojtouNerCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za důvěru. Reakce na začátku stačí sama o sobě, ale při zpomalování je vhodné nahřát. Jinak je problém najít vhodné místo kde se nevyskytují lidé. Bohužel v mém případě to byla travnatá plocha, ale nebojte nic jsem do trávy kromě čisté vody nelil. Jinak tam jednou byly dva borci na parkovišti normálně vyjely autem na obrubník vypustil olej na zem dolili novým olejem značky a carlson a odjeli. I tací lidé jsou.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj takže jak to dopadlo?

Vyleptání se nepovedlo. Není to tím že by to nefungovalo, ale bohužel na takhle velký věci se to nehodí možná tak doopravdy na zalomené štefty, protože to moc dlouho trvá.

zkoušel jsem to povolit v práci, ale vzdal jsem to. Nemá smysl se zaobírat něčím x hodin když na světe jsou krásnější věci než se babrat s peugeot. Podle mě ve Fracii když to vymýšleli tak nepočítaly s tím že to bude chtít někdo vyměnit nehledě na fakt že životnost toho ramene je udávaná tím spodním silentblokem.  

Objednán úplně nový díl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...