Sanil Odesláno 7. listopad 2020 Sdílet Odesláno 7. listopad 2020 Ahoj, je normální že jde kouř z otvoru ventilového víka (na videu to není moc vidět) v místě kde se nalévá olej? A nemá toho oleje tam být víc? Díky za info.. 20201107_094245.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. listopad 2020 Sdílet Odesláno 7. listopad 2020 To bude nejspíš jen pára z vysrážené vlhkosti. Kdyby to kouřilo tak to bude modrý dým a to by bylo vidět víc. Množství oleje poznáš měrkou. Tady nahoře to takhle z videa vypadá že to maže a to by mělo být OK Sanil ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanil Odesláno 7. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2020 Já měnil právě Turbo, protože dle servisu bylo KO, ale po výměně žádná změna, tak jsem zkusil hadičky, zda mají průchodnost a vyměnil i el. mag. ventil, zdálo se to lepší, ale na dálnici mi auto zahlásilo chybu motoru a netočí nad 3000/ot.. Ráno mi navíc hlásil nízkou hladinu oleje (ale mám ji na max) a měl divné zvuky.. Už si s tím autem fakt nevím rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanil Odesláno 8. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 8. listopad 2020 Další postřeh, ten dým to intervalově tlakem na mě fluše.. Jako když tam vzniká komprese, nemůže to být vstřikem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 8. listopad 2020 Sdílet Odesláno 8. listopad 2020 Tak malá komprese tam je, vzniká pohybem pistu dolů, je tam hadice ovětrání klikovky a vede do sání, ta to odvádí. Pokud by to foukalo příliš mnoho tak by bylo možná že by propouštěl tlak některý z pístů, případně ventilů okolo dříků, ale to by muselo bejt už hodně vymletý, ale aby jsi to zjistil museli by se změřit tlaky ve válcích. Přesunu ti to do Servisu, tam třeba poradi někdo fundovanější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sanil Odesláno 15. listopad 2020 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2020 Okk díkes, zvažuji změřit tlaky na těch válcích, ale u benzinu se to dělá myslím přes svíčky, tady na naftě by se musely rozdělat žhavicí svíčky, což je risk vzhledem k častému zalomení u těch 1.6HDi. Měří se to jinak (třeba přes vstřik?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.